2015. február 2., hétfő

A-England | Fotheringhay Castle

a england fotheringhay castle 01

Az A-England márka Elizabeth & Mary kollekciója viszonylag friss még, tavaly ősszel jelent meg. Már a promóképek alapján egyértelmű volt, hogy a Fotheringhay Castle nevű árnyalat lesz a leginkább kedvemre való az öt közül, és az első swatchok után nem is volt kérdés, hogy kell-e nekem ez a lakk.

A márka honlapja szerint ez egy mohás-olívás zöld árnyalat arany fénnyel és erős szivárványos ragyogással; jobban én sem tudom megfogalmazni, hogy mi az, amit a körmeimen látok, úgyhogy fogadjuk el ezt a leírást.

a england fotheringhay castle 02

A minősége nagyban hasonlít az ilyen típusú A-England lakkokéra. Már egy rétegben is elég pigmentált, de a fotókhoz kettőt kentem fel; az állaga egy hangyányit talán sűrű az én ízlésemnek, de abszolút kezelhető. Közepesen gyorsan szárad, viszont elég fénytelenre, kötelező rá a fedőlakk, hogy megmutassa a teljes szépségét. Van sajnos egy ennél elkeserítőbb hibája is: rajtam egyáltalán nem tartós, már egy nap után látni lehet a kopást a körömvégeken.

a england fotheringhay castle 03

Szűrt fényben csak nagyon enyhe a holo-hatás, sajnos most nem sikerült elkapnom a látványt, de a Fated Princenél igen, úgyhogy ha gondoljátok, nézzétek meg azt a bejegyzést.

Vakuval lefotózni csak némi (elrontott) díszítés után jutott eszembe, a következő képen így láthatjátok. Ilyen megvilágításban (és napfényben is, csak abból egy szemernyi sem állt a rendelkezésemre) már sokkal erősebb a szivárványos jelleg.

a england fotheringhay castle 04

Fura szín, elismerem, de én imádom, erdei tündérek kezére illő árnyalat. Szeretnék egy ilyen ruhát…

a england fotheringhay castle 06

Nektek hogy tetszik?

7 megjegyzés:

  1. az első A-England amiért teljesen odavagyok. *-*

    VálaszTörlés
  2. Csodás ez a lakk és erre a te képeid láttán jöttem rá! Nagyon tetszik az alapszíne *-*

    VálaszTörlés
  3. Szép lakk, de nekem csak így tetszik körmeimre nem tudnám elképzelni :) No de van jó néhány másik A-England lakk, ami jöhetne azonnal körmeimre meg úgy mindenhova! :D

    VálaszTörlés
  4. Sajnos ez a lakk még mindig nagyon nem tetszik, pedig a Te fotóid is csodásak róla, viszont a gyűrűsujjadon lévő minta nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  5. Szép ez a szín, de nem magamon. Bársonyos hatása van.

    VálaszTörlés