2015. január 30., péntek

Nude Sweetness | makeup

002

Ez egy abszolút nem tervezett bejegyzés, a most bemutatott sminket körülbelül 5 perc alatt dobtam fel és 2 perc alatt fotóztam be tegnap, miért ne alapon – igen, már megint késésben voltam… Viszont a tegnapi drogéria-körút meggyőzött arról, hogy aktualitása lenne a sminknek, hovatovább később talán már értelme sem lenne.

Ennek a sminknek a lényege ugyanis az Astor Perfect Stay ajakfilce, melyből három árnyalatot is birtoklok, és a jelek szerint kifutó termék, legalábbis abból, hogy gyakorlatilag fél áron (1400 Ft körül) láttam a Rossmannban, erre következtetek.

Ezek a termékek kétvégűek, az egyik oldalon maga a szín található, a másikon pedig egy viaszos-vazelines jellegű ajakbalzsam, amit ajánlatos feltenni a szín fölé, különben idővel bizony elkezd kiszáradni a szánk.

016

Ebben a sminkben a 300 Nude Sweetness nevű árnyalatot viselem, amely – micsoda meglepetés – egy nude árnyalat. Rajtam általában igen rosszul mutatnak a különböző, nude-nak nevezett szájkencék, azonban ennek az ajakfilcnek az az erőssége számomra, hogy áttetsző fedésű, így bár beszínezi a számat, minimálisan mégis hagyja érvényesülni az ajkaim eredeti színét, emiatt nem lesz természetellenes az eredmény.

A másik érdekessége lehet ennek a sminknek, hogy az arcomon semmilyen “fedő” terméket nem viselek, a hidratálókrém után csak a Paese bambuszpúdert használtam, és persze pirosítót, a Bourjois 74 Rose Ambré-t. A szemem alatti borzalmas karikákat a Bourjois CC szemkrémének (korrektorának) 23 Golden Beige árnyalatával igyekeztem elfedni. A szemöldökömre a Sleek Extra Dark árnyalatú Brow Kit-jének világosabbik, por állagú festékét használtam – sajnos ez kissé világos és vöröses nekem, de mostanában ezt szeretem használni leginkább.

Untitled 1

Az Etude House Proof 10 szemhéjalapozó után a W7 In the Buff paletta 3 színe került a szememre: a mozgó szemhéjra a kicsit bronzos Dust, a mélyítővonalba a Topaz, a szemzugba és az élek satírozására pedig a Buff. Mint írtam, nagyon siettem, úgyhogy nem ez lett életem főműve, de azért élőben, egynek elment. A szempillaspirál a Rimmel Wonder’full volt, itt az ideje kidobnom szegényt, már alig van benne festék.

018

Még pár szó az Astor ajakfilcekről: ne használjuk őket sebes/cserepes ajkakon, mert a száraz részeket, illetve a friss bőrt erősebben fogja be, és ez nem túl szép látvány. A tartóssága nem kiemelkedő, legalábbis rajtam, sajnos hajlamos vagyok rá, hogy rágcsáljam a számat(...), így olyan 2-3 órát bír, de egyenletesen kopik. Ha érezzük, hogy kezd eltűnni a balzsamos réteg, akkor kenjük be újra az ajkainkat akár a hozzá járó balzsammal, akár bármilyen más ajakápolóval, így megelőzhetjük, hogy kiszáradjon a szánk (a filc formulából fakadóan magában eléggé szárít a termék). A nude árnyalat mellett még két másikkal rendelkezem: a 200 Grenadine egy pirosas korall, talán picit barackos is, a 103 Rosewood Blush pedig önmagában inkább lilás, rajtam viszont bogyószín.

U.i.: Sürgősen be kell szereznem egy szemöldökformázó zselét. Tippek?

9 megjegyzés:

  1. Többször kéne ilyen bejegyzéseket csinálnod, nagyon tetszett :)

    Én egy időben használtam az Essence átlátszó spirálját-szemöldökzseléjét, nem volt rossz, de egy ideje nem vettem újra, pedig az én szemöldökömre is ráférne valami. Viszont az ilyen termékek sajátossága, hogy egy idő után undorítóan néznek ki a beléjük kerülő púdertől-alapozótól-szemöldökakármitől :/ talán a színezettek jobbak ilyen szempontból, nem tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :) Próbáltam az Alverde színezett zseléjét, hát, az semmit nem ért szerintem, se nem színezett, se nem fixált :/ Azt hiszem, a krémmánia átböngészése lesz a megoldás a témában :)

      Törlés
  2. Szép, nekem a mindennapi sminkem ilyen, de felül mindig kihúzom a szemem barna cerkával és alul is spirálozok. Szép a bőröd, nekem minden nap csak púder van a képemen, nem alapozok. (Ja, meg persze korrektor is.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ha sietek, nem szórakozok tusvonallal vagy hasonlóval, mert 99%, hogy elrontom a kapkodásban :D Alul nem szeretek spirálozni, mert túl hosszúak a pilláim. Úgy tetszik, amikor csak az alsó pillákon van színes spirál, felül pedig fekete, de nekem ez is hülyén áll :(

      Törlés
  3. Én ugyan abszolút nem sminkelek, de a Catrice waxáról sok jót olvastam és ennek ellenére gondolkozom a beszerzésén! Ha jól tudom, a 2 méteres állvánnyal rendelkező Müllerekben kapható! :)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik ez a sminked hasonlòt szoktam én is a hétköznapokra, csak én húzok tus vonalat ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a tusvonal elég időszakos dolog; ha belejövök, akkor minden sminkhez húzok, aztán egyszer kiesek a gyakorlatból, és aztán sokáig nem is próbálkozom :)

      Törlés
  5. Gyönyörű a smink, hétköznapra tökéletes, és az akajfilc színe is nagyon kellemes :)

    VálaszTörlés