2015. január 21., szerda

Morgan Taylor | Bright Eyes

morgan taylor bright eyes 01

Novemberben végén, a szokásos havi lakkos találkozónkon kaptam tesztelésre ezt a Morgan Taylor lakkot a márka haza forgalmazójától; persze nem csak én, minden jelenlévő blogger hazavihetett egy tesztelnivalót. Hozzám a Bright Eyes árnyalat került, amitől kissé idegenkedtem; sem az árnyalat, sem a finish nem győzött meg, emiatt viszonylag sokáig halogattam a kipróbálását. Szerencsére pozitívan csalódtam, lássuk a részleteket.

Az üveg masszív (jó értelemben), látszik, hogy minőségi darab, 15 ml lakkot tartalmaz. A kupak talán egy picit széles, az ecset viszont kitűnő: enyhén lapított, megfelelően széles, a szálak rugalmasak.

morgan taylor bright eyes 02

Kipróbálás előtt a finish miatt azt hittem, nem lesz valami pigmentált a lakk, de igencsak tévedtem. Már az első réteg is tökéletesen fedett, de gondoltam, nézzük meg, mit tud egy második. Nos, élőben semmi különbséget nem jelentett, így az egyik körmömet meghagytam egyrétegesre, lehet találgatni, melyik az. Picit csíkozódik a festék, de szerintem ennyi elfogadható a frost finish velejárójaként.

morgan taylor bright eyes 03

Egészen gyorsan szárad, ezzel nem volt gondom, tartósságról nem tudok érdemben nyilatkozni, de az biztos, hogy minimum 2 napig gyönyörűen tartja magát.

A színét mondhatnánk egyszerűen türkiznek, de ez némiképp degradáló lenne, szerintem ugyanis egy kivételesen szép árnyalatról van szó, hihetetlenül élénk és telt, ezt sajnos nem tudtam visszaadni a képeken.

morgan taylor bright eyes 04

Az egyetlen dolog, amibe bele tudnék kötni ennek a lakknak a kapcsán, az az ára, ugyanis 2490 Ft-ba kerül. Nálam nagyjából 1500-2000 Ft körül mozog a lélektani határ az “egyszerű” lakkok esetében, ennél többet csak különlegességekért adok ki. S bár az általam tesztelt árnyalat nagyon jó minőségű és szép színű, ennyiből nem tudok az egész kínálatra következtetni, úgyhogy ha megtetszik valamelyik árnyalat, azt javaslom, olvassatok utána. Online a Harmony Shopban, offline pedig az Aréna Plázában és az Ázsia Centerben található Pink Beauty üzletekben kapható egyébként.

Összességében tehát pozitív a véleményem erről a lakkról, sokkal jobb, mint amire számítottam; ilyen árkategóriában el is várható ez a minőség. Nem fogok bevásárolni a Morgan Taylor lakkokból, de ha megakad a szemem egy különleges árnyalaton, bátran próbálom majd ki (az Under the Stars például nagyon tetszik).

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a lakk amikor meghozta a márka képviselője, és elsőre ezt is fogtam a kezembe, hogy kell, de aztán mondtam is Neked, hogy nem merem bevállalni, mert hátha ez is befogja a körmöm.
    A tiédet nem fogta végül be?
    Egyébként nagyon jól áll, és szépen is fotóztad be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogta be, mondjuk az Eveline 8 az 1-ben körömerősítője azért alatta volt. Köszi :)

      Törlés
  2. A középső ujjadon van az egy réteg? :D
    Amúgy van pár igazán szép árnyalata a Morgan Taylornak, már lakkomlakkom Edinánál is megakadt a szemem egy vörös szépségen, de egy "egyszerű" lakkhoz mérve drágállom és inkább költök egy kis plusszal PP-ra... #pedignemvagyokkörömlakksznob :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azon :D Na igen, erre utaltam én is a bejegyzésben; ha nem is PP-t veszek, de plusz 500-ért A-Englandet, és az pár kategóriával feljebb van nálam azért, mint a MT :D

      Törlés
  3. Szerintem nagyon szép árnyalat, de igazad van, ennyi pénz sok érte, hacsak valaki nem szeret bele nagyon ebbe a színbe.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lakk! Az Under the stars-t én megvettem, egyik nap lesz majd róla swatch, kuksizd majd meg, lehet segít a döntésben. Nekem nagyon bejönnek ezek a lakkok, és a Wonder Woman-re még mindig fenem a fogam! A képeiden meg még mindig ámulok és bámulok, bár ilyen szépen tudnék én is fotózni! :-) Ez már az új gép?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, hogy neked megvan, láttam azt hiszem instagramon :)
      Köszi szépen :) A "titkom" az, hogy akkor fotózok, ha megfelelőek a körülmények (sok, szűrt fény). Szerencsére én általában megtehetem, tudom, hogy sokan nem :( Még a régi, az új még sok esetben "no idea what I am doing" :D

      Törlés