2015. január 5., hétfő

Manikűrvadász #14 | szülinapi kiadás

manikurvadasz 14 szulinap 01

Jeles alkalomhoz érkezett a Manikűrvadász játék, immár a második szülinapját ünnepeljük! :) Idén is egy kis változtatással tettük különlegesebbé az eseményt, azaz nem egymástól választottunk manikűrt, hanem külföldi bloggerinák alkotásai nyújtottak inspirációt.

Az én párom Anika-Ponkle lett, akinek Instagram fiókjának átböngészésekor megakadt a szemem ezen a bájos cicás lakkozáson:

10707212_849577745082447_1650887890_n

Egyből tudtam, hogy ezt választom majd, hiszen egyrészt cicás, másrészt pedig nekem pontosan ilyen “vizes matricáim” vannak (ebayről rendeltem őket, infó itt). Így ugyan sajnos pofátlanul egyszerű dolgom volt, de nem tudtam kihagyni a lehetőséget, hogy egy a stílusomtól ugyan eltérő, de nekem mégis nagyon tetsző manikűrt mutassak meg.

manikurvadasz 14 szulinap 02

Két Rimmel lakkot használtam, mindketten a Rimmel 60 Seconds by Rita Ora kollekció tagjai: 873 Breakfast In Bed és 703 White Hot Love. A kisujjamra sajnos egyik matrica sem fért fel, így oda csak egy farkinca került. Látszik, hogy néhol mintha “megremegnének” a cicafarkak, sejtésem szerint a fedőlakk (Seche Vite) húzta magával a matrica anyagát.

manikurvadasz 14 szulinap 03

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

30 megjegyzés:

  1. Úú, mennyivel jobban tetszik a tiéd! Sokkal finomabb, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azért nagyságrendekkel egyszerűbb dolgom volt a matricákkal :)

      Törlés
  2. Jujj, nagyon édes lett*-* Imádom:))

    VálaszTörlés
  3. Ó, ez nagyon cuki, imádom! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki lett! Annyira jók ezek matricák!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóó lett! Mennyire cuki manikűr.:)

    VálaszTörlés
  6. Ó, mennyire jó lett, olyan cuki és szép! *-*

    VálaszTörlés
  7. Wow, ez eszméletlen jó lett *.*

    VálaszTörlés
  8. ÚÚúúruisten, ez annyira cuki, és nagyon jól áll Neked! A hajszálfinomságú cicamotívumhoz én neki se mernék kezdeni se szabad kézzel, se nyomdával, tökéletes választás volt hozzá a vizesmatrica!

    VálaszTörlés
  9. Macskamánia! I.M.Á.D.O.M.! :)

    VálaszTörlés
  10. Ez valami csodaszép ! Édi és a színvilág is tetszik na meg cicás ♥ :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ari lett, és a te színvariációdban sokkal jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon cuki lett és hozzám is közelebb áll a kékes verzió. :)

    VálaszTörlés
  13. nagyon cuki lett, ez a kék nekem sokkal szimpibb! ^^

    VálaszTörlés
  14. nagyon tetszik : )) aranyosak a cicák és nekem ezzel a színnel sokkal jobban tetszik : )

    VálaszTörlés
  15. Jááájjjj! Az egyik kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  16. Wow, a tiéd sokkal szebb lett!
    A másikon sem a macskákkal van a baj, úgyhogy nem azon múlt, szerintem a színválasztásod nyerő. :D

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm szépen mindenkinek a dicséretet! :)

    VálaszTörlés
  18. Te verziód jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  19. Jaj hát ez irtó cuki lett. :D

    VálaszTörlés
  20. Csodás lett, és valóban szokatlan Tőled, mégis nagyon tetszik a kezeden :-)

    VálaszTörlés
  21. Naon cuki! És az alap színválasztásától olyan kis hercegnős. :3

    VálaszTörlés
  22. Irtó aranyos lett! Az egész színvilága is annyira kis finom, egyszer mindenképp kipróbálok valami hasonlót. :)

    VálaszTörlés