2015. január 24., szombat

Legoland | Mani-acs

LegoMacro-0288

Ez alkalommal Legoland szolgált inspirációul a manikűrjeinkhez. Sokáig gondolkoztam, mit készítsek: nem akartam olyat, ami várhatóan sokaknak eszébe jut majd, illetve valami személyességet is szerettem volna csempészni a dologba.

Leginkább az állatos legókat szerettem, illetve nem is legók voltak szerintem, hanem duplók. Állatokat vagy állatmintát viszont nem akartam festeni, előbbibe bele sem mertem volna kezdeni, utóbbi pedig azért nem annyira kötődik a témához (ráadásul leginkább egyszínű állatok voltak – bár most jut eszembe, voltak foltos dinók is!). Viszont beugrott a megmentő ötlet: az állateledelek! Nem tudom, emlékeztek-e, de téglatestek voltak, amikre festve volt a minta, pl. egy vödör répa, kukoricacsövek és hasonlók.

maniacs legoland 01

Végül a hússzeletet, a répákat, a halat és az epreket választottam, a nevekre kattintva láthatjátok, hogy néztek ki ezek eredetileg. Nem ez lett életem főműve, mondjuk legalább illeszkednek a koncepcióba: olyanok, mintha egy óvodás rajzolta volna őket :) Most először dolgoztam akrilfestékkel, nagyon tetszik, de még bele kell jönnöm.

maniacs legoland 02

A következő lakkokat használtam:
sárga: Avon Pro+ Inspire
piros: Golden Rose Rich Color Nr. 21
zöld: Astor Lacque Deluxe 880 Forest Green + NYC Expert Last 011 Anise Green
narancssárga: Avon Pro Orange Creamsicle
szürke: essence colour&go 35 movie star + Golden Rose Rich Color Nr. 76
világoskék: Avon Pro+ Sea Breeze + Moyra Nr. 69
középkék: essence colour&go 55 let’s get lost
fekete, fehér: Vamp akrilfesték No. 28 és 01

Megfordult a fejemben, hogy lemattítsam a lakkozást, de mivel a legók is fényesek, ezért csak Seche Vite fedőlakkot használtam.

maniacs legoland 03

Összességében ez a manikűr inkább aranyos nosztalgiaforrás lett, mint művészi igényű lakkozás, de élveztem elkészíteni.

maniacs legoland 04

13 megjegyzés:

  1. Ez baromi jól sikerült! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezzel aztán sok munkád lehetett, elismerésem, nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  3. Azt mondod olyan, mintha egy óvodás rajzolta volna??? Sajnálom, meg kell cáfoljam. Én most se tudok így rajzolni. Naaaagyon ügyes vagy és fantasztikus lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!! Imádom a kis halacskát *.*

    VálaszTörlés
  5. Szerintem baromi jó lett, én biztosan nem tudnék ilyet! Egyből tudtam mi az, olyan jól sikerült! :-)

    VálaszTörlés