2015. január 26., hétfő

És igen: az első videóm

019.00_00_00_21.Still001

Nem is tudom, hol kezdjem, nagyon izgatott vagyok, valószínűleg érthető módon. Régóta terveztem már, hogy videózzak is a blog mellett, kiegészítésképpen, de eddig mindig külső-belső akadályokba ütköztem.

Most viszont eljutottam odáig, hogy feltöltöttem az első, bemutatkozó videómat. Keszekusza és végtelenül amatőr, és ráadásul lehetetlenül kócos vagyok benne, de valahol el kell kezdeni.

Többet most nem is mondok, mert haszna talán nem sok lenne; ha van kedvetek, nézzétek meg a videót: https://www.youtube.com/watch?v=H6hFrT3mTNE

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó első videó, csak így tovább! :) Kíváncsi vagyok a folytatásra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igyekszem megfelelni az elvárásoknak :)

      Törlés
    2. Csakis a saját elvárásaidnak! ;) Attól lesz jó, ha a te egyéniséged van benne, nem az, amit mások látni akarnak, szerintem. :)

      Törlés
    3. Igen, elsősorban a sajátjaimnak kell megfelelnem, de szeretnék odafigyelni a közönségemre, és az általam szabott keretek között teljesíteni a kívánságaikat :)

      Törlés
    4. Igen, megértem! :) Sok sikert! Várjuk szeretettel. :)

      Törlés
  2. Éljeeeen! Szerintem amúgy tökre rendben van a videó - kicsit lehetett érezni, hogy izgultál, de elsőnek nagyon jó, és várom a többit. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon várom már a további videóidat!:)

    VálaszTörlés
  4. Jaaaj, de jó, nagyon tetszett! ^^

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nagyon jó indulás ez a videó, jó pár kezdő vloggernél előforduló hibák kapásból nem voltak nálad, szóval csak így tovább! :) Várjuk és nézzük a videóidat! :)

    VálaszTörlés