2015. január 28., szerda

Elfogyott #1

elfogyott1

Mint azt már páran tudjátok, a blog mellett elkezdtem videózni is (az első, bemutatkozó videómat itt találjátok), ez pedig érint pár, már meglévő rovatot. Egyelőre egyiket sem tervezem megszüntetni, viszont némi átalakulásra számíthattok, például az elfogyott termékeket bemutató bejegyzéseket újrakezdtem számozni, illetve némileg rövidebbek, vázlatosabbak lesznek, a videókban fogom hosszabban kifejteni a véleményemet a termékekről.

A bejegyzés videó változata: http://youtu.be/t8LT3qlTnz8

140

Swiss-O-Par Frottee 2.0 száraz sampon: Borzalmas termék, egyáltalán nem ajánlom. Teszt róla itt.

Rexona Maximum Protection dezodor: A leghatékonyabb dezodorom valaha; ez már a második vagy a harmadik darabom belőle, a lila változatnak az illata sem olyan erős (zavaró), mint az elsőként próbált zöldé, újravettem, és valószínűleg kitartok mellette a jövőben is. Teszt róla itt.

146

Babydream Extra Sensitive 2 az 1-ben tusfürdő és sampon: A szokásos samponom (tusfürdőnek nem ezt használom), sok-sok tubussal használtam már el belőle. Olcsó, szépek az összetevői, és tudja, amit egy samponnak tudnia kell: tisztít.

Naturissimo citromfű-fűzfa tini arclemosó gél: Ebből is több tubussal használtam már el, de az utolsónál úgy éreztem, jobban szárít, mint korábban, így ezúttal nem vettem újra. Egyébként korábban tetszett, mert jól tisztított, aránylag szépek az összetevői, és az ára is kedvező.

 139

Anaconda Biopeel AHA Standard szérum: 10% AHA-savat tartalmazó gél állagú kémiai hámlasztó, ez volt az első ilyen termékem, így összehasonlítási alapom nem volt, de tette azt, ami a leírások szerint egy ilyen termék feladata: eltávolította az elhalt hámsejteket, és puha bababőrt varázsolt. Végül nem vettem újra, mert a Paula’s Choice-nak van egy hasonló terméke, ugyanolyan áron (legalábbis akkor még egy árban voltak), ráadásul annak a beszerzése is egyszerűbb nekem, mert rendszeresen rendelek a PC webshopból.

Paula’s Choice Earth Sourced lemosó: Egy 4,4 ml-s mintát használtam el belőle, jó volt, de semmi extra, nem fogom megvenni a teljes kiszerelést.

Paula’s Choice Resist Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum és Ultra-Light Super Antioxidant Concentrate Serum: A retinolos szérum az azonnali bőrszépítő hatásával győzött meg, a hosszú távú hatásokat (ráncmegelőzés, bőröregedés gátlás) évek múlva tapasztalom meg (remélem). Az antioxidáns szérumot leginkább a gyulladásgátló hatása miatt szeretem, már pár óra alatt érezni a hatását. A retinolos szérumot újravettem, az antioxidáns szérumból viszont visszatértem a normál változathoz (ez az ultra-light kombinált-zsíros bőrre való), mert azt összességében hatékonyabbnak éreztem.

132

Avon Dancefloor Diva szempillaspirál: Ez egy ősrégi, csillámos spirál, 3 év alatt egyszer használtam, végül beszáradt, ezért válok meg tőle. Már nem lehet kapni, de egyébként sem venném újra, hiszen számomra felesleges.

Bourjois 123 CC eye cream: A videóban mondottakkal ellentétben, nem az iparfumeriától kaptam tesztelésre (nem értem, miért így emlékeztem), de a lényegen ez nem változtat: a róla írt bejegyzésben nem voltam vele teljesen megelégedve (itt olvashatjátok), viszont amikor elfogyott, hirtelen nem jutott más eszembe, csak hogy ezt újravegyem, és ez végül jó döntésnek bizonyult, mert az eggyel sötétebb, 23-as árnyalatot szereztem be, ami közelebb áll a bőrszínemhez, így erősebbnek tűnik a (z amúgy nem túl combos) fedése.

essence long lasting szemceruza 01 black fever: Nem ez az első példányom ebből a termékből, vissza-visszatérek hozzá, mert nekem eddig ő vált be leginkább; kellően pigmentált, viszonylag tartós és az ára is kedvező.

135

Avon Pro+ Licorice: Ez egy sima, kétréteges fekete lakk volt, amivel nyomdázni is jól lehetett. Egyelőre nem veszem újra, mert vannak más fekete lakkjaim, illetve nem is avonozom már, de ki tudja, lehet egyszer megkérek valakit, hogy rendeljen nekem.

essence gel look fedőlakk: Szép fényes, de sosem szárad meg. Sosem.

essence tükörfényű fedőlakk: Sok üveggel elhasználtam belőle, mielőtt megismertem a Seche Vite fedőlakkot. Szerettem, mert valóban tükörfényes, és viszonylag gyorsan is szárad, de nem fogom újravenni, mert nálam egyelőre a SV mindent visz.

Golden Rose Gel Look Top Coat: Kezdetben kedveltem, az előnyei ugyanazok, mint az előbbi essence-nek. Ugyanakkor idővel felfedeztem, hogy elkeni a nyomdázást, ráadásul megrepeszti az alatta lévő lakkot, úgyhogy ha nem találkozok a Seche Vite fedőlakkal, akkor sem ezt, hanem a tükörfényű essence-t vettem volna újra.

2 megjegyzés:

  1. Rexona-párti lettem én is, de csak munkahelyre, mert a tartósan használt Baleától szaglottam.
    Érdekes, nekem a GR gel look fedője tökéletes, még hígítva sem keni el a nyomdát, pedig eléggé rá szoktam nyomni az ecsetet. Lehet, nem kompatibilis minden lakkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, ez tényleg fura. Emlékszem, még a legóvatosabb felkenéssel is elkente a mintát nekem :/

      Törlés