2015. január 10., szombat

Egymástól | Mani-acs

maniacs

Ebben a fordulóban a Manikűrvadászhoz hasonlóan egymás munkáiból inspirálódtunk.

Az én ihletőm Petra lett, akinek a munkái közül ez tetszett meg leginkább:

IMG_20141226_191346

Mivel már szinte minden glitteres lakkomon túladtam (mert nem igazán használom őket), összesen két szín állt rendelkezésemre: bordó és arany (essence colour & go 72 time for romance és 67 make it golden).

049

Alapszínnek a Barry M Gelly Coconutot kentem fel két rétegben, erre helyeztem fel egyesével a háromféle glittert. Mivel a time for romance alapja színezett és nem tudtam a glittereket megtisztítani (a lakklemosó leoldotta a színüket), ezért a bordó glitterek elég pacásak lettek. Ezután egy réteg essence nude glam 07 ice, ice baby következett, végül pedig egy réteg Seche Vite.

055

Nem vagyok elégedett ezzel a manikűrrel, de sem időm, sem agykapacitásom nem volt többet/jobbat alkotni.

A többiek munkái:

11 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép! :) Jól mutat együtt ez a három szín

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett :) Azt hiszem, megvan az új kedvenc körömlakkom :3

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett, nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó, az alap is gyönyörű, a színek is passzolnak. A türelmed meg csodálom, egyesével kerültek fel a glitterek, te jó ég.

    VálaszTörlés
  5. Szép lett, tetszik ez a színvilág :)

    VálaszTörlés
  6. A színvilág nekem is nagyon tetszik és a minta is, nagyon jól átformáltad a manikűrt a saját stílusodra :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett. :) Csodásak ezek a színek. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon finom manikűr lett, igazán szépek a színek :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett! és örülök hogy tetszett ez a manikűröm! Puszi :*

    VálaszTörlés