2015. január 18., vasárnap

Bourjois Color Boost rúzsceruza 05 Red Island| teszt

bourjois color boost red island 01

Ismét egy Bourjois terméket hoztam tesztelésre és ismét egy piros színű ajakkencét. Sok piros rúzst próbáltam már, de hosszútávon egyik sem került be a rendszeresen használt termékeim közé, valahogy idegennek éreztem őket, nem “rám valónak”. Lássuk, a Bourjois rúzsceruzája hogyan teljesít.

Leírás:
Fényes, áttetsző színt adó rúzsceruza hidratáló hatással, 15 faktoros fényvédelemmel.
(krémmánia)

bourjois color boost red island 02

Csomagolás: A termék duci ceruza jellegű külsőt kapott, az árnyalattal megegyező színben, ezüst feliratokkal, amik sajnos hamar kopásnak indulnak; a kupak biztosan zár. A rúzst az ezüst színű vég tekerésével lehet adagolni, 2,75 grammot rejt a kiszerelés. Praktikum szempontjából nincs semmi probléma a csomagolással, de egy picit lehetne szebb, a feliratok pedig tartósabbak, így 4,5/5.

bourjois color boost red island 03

Szín, pigmentáltság: A Bourjois angol honlapján található leírás 4 árnyalatot említ, felsorolva 5 árnyalat van, a képeken pedig 6 különböző szín szerepel, úgyhogy teljes a káosz. Az általam választott árnyalat a 05 Red Island elnevezést viseli, ezen kívül korall, pink, narancsos, barackos nude és lilás színekben létezik elvileg.

A Red Island egy picikét mályvás-pinkes beütésű piros, élénk árnyalat, de nem rikító. A krémmániás leírást már csak a rendelés után olvastam, de jobb is így, mert az “áttetsző szín” elriasztott volna, és ez a leírás nem is állja meg a helyét. Az valóban igaz, hogy nem teljes fedésű, de szépen pigmentált, főleg a leíráshoz képest - 2, maximum 3 rétegben szoktam feltenni -, így 5/5.

bourjois color boost red island 04

Talán pont ez az enyhe átlátszóság teszi, hogy eddig ez a vörös rúzs tetszik a legjobban magamon. Elég pigmentált ahhoz, hogy valóban vörös árnyalatot adjon, de mégis hagyja érvényesülni az ajkaim természetes színét, emiatt nem hat "idegenül".

bourjois color boost red island 05

Használat, állag: Krémes, ugyanakkor könnyű állagú; nem észrevétlen a viselete, de nagyon kellemes érzetű, szinte ajakápolószerű. Mivel a kialakítás elég bumszli, ezért oda kell figyelni felvitelkor, hogy vonalon belül maradjunk, bizonytalanabb kezűeknek jól jöhet egy szájceruza, én csak kivételes esetekben szoktam hozzá használni. Mint feljebb írtam, 2-3 réteget szoktam viselni belőle általában, a fenti képen is így látjátok (a kép nem teljesen színhű, élőben kevésbé pinkes, "vörösebb" vörös az árnyalat). Kicsit tartottam attól, hogy a krémes állag azt eredményezi, hogy kifut az ajkak körüli apró ráncokba, de ilyenről szó sincs. 4,5/5

Volt már, hogy papírzsebkendővel visszavettem a színéből, ekkor mályvásabb az eredmény, a lenti képen így láthatjátok.

bourjois color boost red island 06

Tartósság: A felvitelkori krémes érzet körülbelül 2 óra elteltével kezd megkopni, ahogyan az ajkak kezdik beszívni a terméket, viszont látszatra ekkor még nem igazán mutatkozik különbség, én ilyenkor felteszek egy kis ajakápolót. További 1-2 óra múlva már a szín is halványodik, viszont nagyon szépen, egyenletesen kopik a termék, nem foltos, nem tűnik el innen-onnan. Ezek az időtávok evés-ivás nélkül értendőek; poháron-bőrön nyomot hagy a rúzsceruza, és így értelemszerűen gyorsabban is kopik. A csomagolás 10 órás hidratálást ígér, ezzel erősen vitatkoznék – valóban hidratál a termék, de a hatása közel sem ilyen hosszú távú, és nem is olyan erős, mint egy ajakápoló esetében. Szóval ezt egyáltalán nem teljesíti, de mivel egyébként igencsak elégedett vagyok a tartósságával, a kopás módjával, ezért 4,5/5.

Ár-érték arány: Az iparfumeria webshopjában 2540 Ft-ért kapható, és 3 árnyalatban elérhető. A Bourjois magyar honlapján nem találtam meg a terméket, nem tudom, ez azt jelenti-e, hogy nem is kapható offline (online pedig csak az ip-nél találtam), de mindenképpen utánanézek majd, mert érdekelnek az iparfumerián nem kapható árnyalatok. Az összes jó tulajdonsága mellett picit túlárazottnak érzem a terméket, bár ez valószínűleg abból fakad, hogy egyébként bizalmatlan vagyok az összes szájra való sminkkel szemben, ezért inkább az olcsó darabokat keresem, ezt a reflexet pedig nehéz levetkőzni. Így legyen 4/5, mert szőrös szívű vagyok.

Összességében: Kifejezetten megszerettem ezt a terméket, sokszor viselem teljes pompájában és letompítva is, hihetetlen számomra, hogy egy vörös ajakkence ennyire a hétköznapjaim részévé tudott válni. Bár nem tökéletes, jó szívvel tudom ajánlani azoknak, akik egy kellemes viseletű, mégis jól pigmentált rúzsceruzát keresnek. 4,5/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

10 megjegyzés:

  1. Pont ezért szeretem a Catrice lip balmját is, amit írtál, hogy kicsit áttetsző és hidratál, nekem az az igazi, már hármat is vettem belőle, de ez is jó árban van és a színe is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őket én is néztem már, de swatchok alapján nagyon haloványan pigmentáltak (pl. itt néztem: http://goo.gl/h8cK39), ezeknél a Bourjois (legalábbis ez az árnyalat) hatványozottan pigmentáltabb.
      Illetve nagyon ritkán jutok el drogériába, és ilyenkor is "elfelejtek" nézelődni, csak bedobom a kosárba, amiért jöttem, majd otthon eszembe jut, hogy jéé, ezt is meg akartam nézni, jéé, meg ezt is :D Így pl. ezeket a Lip Balmokat sem láttam még élőben...

      Törlés
    2. A 030-asat nem érdemes megvenni, mert konkrétan szőlőzsír, semmi színe, nagyon halovány, nem tudom, kinek ad színt.
      A piros (070) és egy bogyószín (040) van meg ezen kívül, na azoknak rendesen van színe!!

      Törlés
    3. (sikerült rossz névvel kommentelni, gratulálok magamnak :D)
      Köszi a tippet, engem talán a 050-es érdekelne :)

      Törlés
  2. Nekem a mályvásabb szín jobban tetszik, de mindkettő jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikusan áll neked ez a szín! :) Én nagyon szeretem az ilyen rúzscerkákat, mert az a tapasztalatom, hogy a legtöbbjük ilyen balzsamos hatású, amit nagyon szeretek. Pár óránként mondjuk újra kell kenni, de nem zavar, mert olyan szép színt és fényt ad ragacs-hatás nélkül, hogy teljesen szerelmes lettem az ehhez hasonló termékekbe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nekem is egyből megtetszett ez a formula, utánanézek majd a többi árnyalatnak (a lilás érdekel leginkább), és az sem kizárt, hogy más márkák háza táján is nézelődöm majd :)

      Törlés
  4. Hú, emlékszem még kb másfél évvel ezelőtt írtam tesztet a pink árnyalatúról, akkortájt imádtam a rúzsceruzákat. Próbáltam több márkát is, de véleményem szerint messze ez a legjobb közülük. Amúgy szerintem neked gyakorlatilag a piros összes árnyalata nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés