2014. december 21., vasárnap

Zoya | Logan

zoya logan 01

Régóta halogattam a Zoya lakkokkal történő megismerkedést, végül a Logan törte meg a jeget, ebben a bejegyzésben őt mutatom meg nektek.

Ez a lakk a 2012-es Ornate kollekcióban jelent meg - többek között a híres-neves Storm, Aurora, Blaze árnyalatokkal együtt.

zoya logan 02

Nagyon kíváncsi voltam, milyen lesz a minősége, izgatottan álltam neki a lakkozásnak, de az első ecsetvonásnál már tudtam, hogy nem lesz semmi gond. Az ecset ránézésre nem valami biztató (legalábbis a számomra) - vékonyka, egyenesen vágott, enyhén lapított –, mégis nagyon jól használható. A lakk inkább folyékony állagú, mégsem mászik össze-vissza, könnyen kezelhető.

zoya logan 03

A pigmentáltságra nem lehet panasz, két rétegben fed a lakk, a képeken is így láthatjátok. Fedőlakk nem szükséges rá, (szerintem) nem tesz hozzá sokat a látványhoz. A száradási időre őszintén szólva nem emlékszem, így valószínűleg nincs vele gond e téren sem. A tartóssága lehetne jobb, 2-3 nap után már látható volt némi körömvégi kopás.

zoya logan 04

A lakk arany és zöld pelyhecskék sokaságából áll, Lexa bejegyzése alapján a Charla testvéréről van szó, ám a minősége jobb annál. A bejegyzés első képén látható kék-zöld duchrome hatás felkenve nem látszik, “csak” a zöld kap egy kis kékes árnyalatot.

Ez önmagában nézve nem túl feltűnő, nem teal lakkról van szó, de például a KIKO 533 Pearly Golden Green mellé téve látszik, hogy az sokkal zöldebb nála.

zoya logan vs kiko 533 02

Míg az 533-as egy vidám, játékos, kedves szín, addig a Logan egy mélyebb, sötétebb, titokzatosabb árnyalat, úgy érzem, hozzám ő illik jobban.

Összességében igen elégedett vagyok a lakkal, bátorítólag hatott rám a további Zoya lakkok beszerzését illetően… :)

7 megjegyzés:

  1. Fb oldaladon is írtam , ez a legszebb zöld körömlakk, szerintem :)
    Nagyon szép képeket készítettél, élethűen adva vissza a színt, bravó! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj nekem, de szépséges! Pedig azt hittem, hogy az arany fénye miatt túlságosan világosnak fogom találni, de mégsem, lenyűgözően szép :) Úgy látszik most zöld körömlakkos korszakomat élem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üvegben sokkal jobban érvényesül az arany fény, felkenve nem nyomja el annyira a színt, és (emiatt?) sötétebb is így :)

      Törlés
  3. Wow, tényleg csodás színe van.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon illik Hozzád, és szuperül mutat a körmeiden!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon szép ez a lakk, és hát a minősége is jó, ellenben a Charlával :S

    VálaszTörlés