2014. december 31., szerda

Szilveszter | Mani-acs

maniacs szilveszter 01

Ez alkalommal némileg rendhagyó fordulónk volt, mert nem sorsoltuk a témát, hanem közös megegyezéssel a szilvesztert választottuk inspirációul. Sajnos a karácsonyt (nálam) körülvevő időtlenségben sikerült elbambulnom, így nem készítettem el időre a manikűrt, és ha már lúd, legyen kövér, gondoltam szilveszter napján posztolok majd.

maniacs szilveszter 02

Egy végtelenül egyszerű lakkozás mellett döntöttem, alapnak az A-England Bridal Veil-t kentem fel egy rétegben, majd erre festettem tűzijátékszerű alakokat a Dance Legend Chameleon lakkokkal (mind a hatot használtam). Végül a China Glaze Fast Forward fedőlakkal zártam a manikűrt.

maniacs szilveszter 03

Nem ezt fogom viselni ma; hogy mit, az még előttem is titok, az ihletre várok; de azért van egy olyan nem is alaptalan sejtésem, hogy a Zoya Storm fog főszerephez jutni.

maniacs szilveszter 04

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

És akkor most jöjjön egy kis évösszegzés:

Nem mondanám, hogy hiányozni fog 2014; persze jó dolgok is történtek, de leginkább átmeneti időszak volt számomra. Hogy merre vezet az út, azt még nem tudom, közhelyesen ködös jövő áll előttem. Blog szempontjából némileg fordulóponthoz érkeztem, meg kellett állnom és elgondolkoznom, hogyan folytatom tovább, folytatom-e tovább egyáltalán. Ezt itt és most nem fejteném ki, mert igen hosszan tudnék róla beszélni, de ha érdekel titeket, akkor valamilyen formában sor kerül majd rá.

És hogy mit hoz 2015? Az év elején az egyetem utolsó két nagy kihívása vár, az elméleti szigorlat és a záróvizsga, ez a blogra is hatással lesz. Éppen ezért posztoltam decemberben ritkábban a szokásosnál, tartalékoltam a bejegyzéseket későbbre, úgy gondoltam, hogy ez jobb megoldás, mint ha teljes szünetet tartanék januárban. Ha végre túlleszek az egyetemen, egy kis újdonsággal készülök a bloggal kapcsolatban – valójában nem is olyan kicsi, és hihetetlenül lelkesen (és naivan) várom, nagyon remélem, hogy megfelel majd a várakozásaimnak, illetve persze nem csak reménykedem, hanem megteszek majd minden tőlem telhetőt az ügy érdekében.

Boldog új évet kívánok nektek!

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű manikűr lett. :)
    Sok sikert a következő évhez. :)

    VálaszTörlés
  2. Hűha, na ez már valami! *.* Csodálatosak ezek a tűzijátékok, a színek is mesések :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás lett!! És sok sikert kívánok a következő évben is a blogoláshoz!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a mani, jól sikerült! :) Boldog új évet neked is, és kéz- és lábtörést a közelgő szakzáráshoz! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, bármennyire is egyszerű. Sajnálnám, ha nem lenne több bejegyzés :( Egy kalappal a vizsgákhoz!!
    Boldog új évet!!

    VálaszTörlés
  6. Tetszik a mani, a DL lakkok ideális választásnak bizonyultak, mert teljesen hozzák a tüzijáték élményt! :-) A blogodat sajnálnám, ha nem folytatnád, mert igényes és szerethető! Hiányozna! :-)
    Ha ilyen nehéz év elég nézel, neked is csak erőt és kitartást kívánhatok, remélem minden úgy jön össze, ahogy szeretnéd! Boldog új évet!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű manikűr lett :))
    neeeeee gondolkozz az abbahagyáson!!!!!!!!!!!!!!
    boldog új évet! :) sok sikert a tervezett változtatáshoz! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon jó lett! Imádom a színeket együtt. :)

    VálaszTörlés