2014. december 14., vasárnap

Stamping decals | NATC

066

Ez alkalommal a stamping decals technika segítségével kellett manikűrt készítenünk. Mindenképpen valami télit-karácsonyosat szerettem volna, mert idén még nem készítettem semmi ilyesmit.

Egyetlen témába vágó lemezem van, a Moyou Festive 03, így erről választottam mintákat.

A gyűrűsujjamra és a hüvelykujjamra a Zoya Logant kentem fel két rétegben. Gyönyörű ez a lakk, sajnos itt nem látszik, de hamarosan külön bejegyzésben mutatom be őt. Erre került a cukorpálcikás illetve az ajándékdobozos minta a stamping decals technikával. A fehér nyomdalakk a Golden Rose Rich Color Nr. 76, a bronzos pedig az A-England Virgin Queen, a vörös lakk pedig a Barry M Gelly Chili.

051

A többi körmömre a Barry M Gelly Coconut került két rétegben, erre nyomdáztam a Chilivel. A csíkos mintát kétszer (vagy háromszor?) próbáltam meg felvinni, de nem tetszett a csíkok dőlésszöge, úgyhogy ezt a mintát is a stamping decals módszerrel oldottam meg végül. Elég halovány lett az eredmény, így kézzel átfestegettem, tulajdonképpen sokkal jobban jártam volna, ha díszítőcsíkkal készítem eleve.

078

Nem vagyok elégedett az eredménnyel; sem az összhatással, sem az egyes elemekkel. Nyüssz.

19 megjegyzés:

  1. Hidd el, senki sem nézi a mintákat olyan tüzetesen, mint te :) Nekem nagyon tetszik :) Úgy egyben az egész nagyon jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is a minták tökéletességére gondoltam, hanem úgy egyszerűen "nincs egyben" az én szememben. Köszönöm szépen ugyanakkor, legalább neked tetszik :)

      Törlés
  2. Pedig csodás lett!! Én elirigyeltem tőled :)

    VálaszTörlés
  3. azta! gyönyörűséges ez a manikűr, imádom!!

    VálaszTörlés
  4. Még ha neked nem is tetszik, csodálatosan szép, ritka az ilyen igényes minta :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem baromi jó lett *.*
    Az én mintáim most száradnak a nyomdapárnán, de valószínű, hogy már csak holnap kerül ki. Ha sikerül egyáltalán. :D

    VálaszTörlés
  6. Juuuj nagyon szép. Nekem baromira tetszik. :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is remek lett, számomra mind színvilágában, mind mintáiban is nagyon egyben van :)

    VálaszTörlés
  8. Én nem vagyok jó ebben a mix&match témában, de szerintem is nagyon egyben van a mani, szép! Talán neked is csak szokatlan...(?)
    ;)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm lányok, de szerintem túl kedvesek vagytok :D

    VálaszTörlés
  10. Szerintem is nagyon szuper lett!:) Különösen tetszik az aprólékossága és jól válogattad meg a színeket. Én szívesen hordanám ;)

    VálaszTörlés
  11. szerintem nagyon eltaláltad, a piros csíkos egészen cukorka-hatású :)

    VálaszTörlés