2014. december 24., szerda

Stained glass | NATC

006

Elérkeztünk a NATC utolsó fordulójához, ezúttal a stained glass technika volt a téma. Sokáig nem tudtam, milyen manikűrt készítsek, mert karácsonyit nem szerettem volna, míg egyszer csak eszembe jutottak a szilmarilok, ezzel eldöntöttnek tekintettem a kérdést.

059

A szilmarilokat (amik tulajdonképpen drágakövek) matrica formában készítettem el, tehát fóliára átlátszó fedőlakkot kentem, majd száradás után megrajzoltam a mintát egy ebayes “körömlakk tollal”, pontozó segítségével kiszíneztem, és teljes száradás után leválasztottam a matricát a fóliáról, és az alapszínt kapott körmeimre helyeztem. Egyszerűen hangzik, de aprólékos munka, és két matricát el is rontottam, így nagyon sokáig szöszmötöltem ezzel a manikűrrel.

097

Az alapszín az A-England Fated Prince volt, a mintához pedig a szintén A-England Ascalont, a Flormar Mirror MR01-et és a Powder Perfect The Fog Is Rolling Int használtam.

Mivel három szilmaril van, némi fejtörést okozott, hogy a többi körmömre mi kerüljön, a képen láthatjátok az eredményt. Ezt már nem matricával készítettem, látszik is, hogy nem olyan szépek a körvonalak, illetve szerintem túl rusztikus is lett, nem illenek ahhoz a finomsághoz, éteri szépséghez, amit a kövek képviselnek.

101

Szeretném megköszönni a lányoknak, hogy végigcsinálták velem a kihívást, nagyon ügyesek voltak, sok csodaszép alkotás született általuk!

Jövőre tervezek egy újabb kihívást, hasonló tematikával, tehát abban is a különböző technikák játsszák majd a főszerepet, a részletekkel majd később jövök, egy külön bejegyzés formájában.

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a végeredmény (maga a szín és a lakk üvegcséje is csodás ^^)

    VálaszTörlés
  2. aww, nagyon szép lett:) plusz pont a témaválasztásért!:D

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett, nagyon tetszik. Ügyes vagy és jó ízléssel válogattad össze a színeket. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, és szerintem a nem szilmarilos körmök is illenek az összképbe :) Tudnál linket adni a körömlakk tollhoz? Eddig nem mertem rendelni, de ahogy látom elég jól működik, szívesen kipróbálnám én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Innen rendeltem: http://goo.gl/xR4jSz
      De nem ajánlom ezt az eladót. 2 tollat rendeltem, egy feketét és egy fehéret, előbbi működik, de utóbbi használhatatlan - felvitelkor is tejszerűen áttetsző, de megszáradva teljesen átlátszó. Ezt megírtam az eladónak, képekkel illusztrálva, a válasza az volt, hogy "igen, egy kicsit tényleg halványabb", és kárpótlásul felajánlotta az eredeti ár harmadát... Nem az a párszáz forint zavart, hanem az eljárás és a hülyének nézés, úgyhogy nem fogadtam el, és ment a negatív értékelés. Nem tudom egyébként, hogy hibás volt-e, vagy ez lenne a "normális", mindenesetre nálam kuka lett a vége.

      Köszönöm szépen mindenkinek! :)

      Törlés
    2. Köszi a gyors választ! Azt hittem amúgy, hogy ez olyan nyomós, rendes lakkal megtöltött toll (szóval ilyen, na :D http://bit.ly/13xKHUB). Nem gondoltam volna, hogy ez a filces verzió ilyen jól működik :O De akkor majd megkeresem másik eladónál, hátha ott jobb lesz, mert pont én is fehéret, feketét szeretnék rendelni.

      Törlés
    3. Nem, nem filc ez sem, hanem inkább egy műanyag tollfej, ami be van vagdosva és így folyik ki rajta a cucc :D

      Törlés
    4. Jaaaa :D Hát teljesen azt hittem, hogy az valami filces megoldás. Na most már így még jobban kíváncsi vagyok rá :D

      Törlés
  5. Nagyon szép lett. :) Nekem most nem volt ilyenhez idegzetem. :D

    VálaszTörlés
  6. Csodás az összhatás és a képen lévő lakk annyira jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  7. csudásan mutat, nagyon tetszik! ^^

    VálaszTörlés
  8. De szép, nagyon tetszik a kivitelezés és a színek!

    VálaszTörlés