2014. december 4., csütörtök

Galaxy | NATC

192

Ebben a fordulóban a galaxis manikűr volt a téma. Sokak szerint egyszerű technika, és alapvetően így is van, hiszen csak pacsmagolni kell, de szerintem ahhoz, hogy valóban esztétikus eredményt kapjunk, nem elég ennyi, én legalábbis megküzdöttem ezzel a lakkozással.

A 31 hetes kihívás során már dolgoztam ezzel a módszerrel; akkor még tetszett is az eredmény, visszanézve azonban elég rosszul sikerült, egyáltalán nem lett olyan az összhatás, mint amilyennek lennie kéne. Most egy fokkal jobbat alkottam, de ezzel sem vagyok teljesen elégedett.

169

Első lépésben egy régi essence colour&go lakkal, a 84 midnight charmmal festettem ki a körmeimet egy rétegben. Végeredményben nem látszik belőle semmi, így meg kell jegyeznem, hogy csodaszép ez a lakk, és sok-sok év után sincs semmi baj a minőségével. Ezután jöttek a színek, a következő sorrendben: fehér - Golden Rose Rich Color Nr. 76, halvány menta - Avon Pro+ Sea Breeze, enyhén csillámos magenta - Catrice spectaculART C04 Soulful, sötét bordós-lila - Astor Perfect Stay Gel Shine 604 Just Fabolous, fekete - Golden Rose Rich Color Nr. 35. Most nem össze-vissza pacsmagoltam, mint korábban, hanem igyekeztem egyfajta átmenetet képezni a színekkel, sávokban dolgozva; a végeredményen ez nem annyira látszik, de szerintem ennek köszönhető, hogy ez a lakkozás jobban sikerült, mint az előző.

Ezután pontozóval és a fehér lakkal apró(nak szánt) pöttyöket festettem csillagokként, illetve egy-egy “rendes” csillagot is festettem a körmeimre, amik sajnos nem sikerültek a legjobban, a kisujjamra került példányban nagyon zavar, hogy addig-addig javítgattam, amíg hatalmas nem lett, és középre nem került… Végül Seche Vite fedőlakkal zártam a manikűrt.

192

14 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!! Mennyi lakkot felhasználtál! Nekem is muszáj kipróbálnom, bár 10 körömre azért elég sokáig eltart ez a munka, száradással, pepecseléssel, tisztogatással. Mindig megvártad, amíg az előző réteg megszárad, vagy a 10. köröm után jött az első?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Először is: csak 5 körömre készítettem el :D
      Színenként haladtam, tehát végigmentem először a fehérrel az összes körmön, majd a mentával, stb. És nem vártam a színek között, amire visszatértem az első körömhöz a következő színnel, megszáradt annyira az előző szín, hogy tudjak tovább dolgozni. A tisztogatás volt egyébként a legrosszabb-leghosszabb, mert elfelejtettem előtte vazelinnel bekenni a bőrömet...

      Törlés
    2. Köszi! Ki fogom próbálni, bár a vazelint lehet, lespórolom, félek, hogy belekenem a lakkozásba. Legfeljebb majd megbánom.

      Törlés
    3. ? a lakkozás előtt kenem be a bőrömet :) Vagy úgy érted, hogy miközben dolgozol, véletlenül átviszed a lakkra?

      Törlés
    4. Igen, a kis szivaccsal. Gondoltam, hogy lakkozás előtt kensz, különben mi értelme lenne :)

      Törlés
  2. szerintem szép lett nagyon:) érdekes módon én nem pacsmagoltam össze a kezemet nagyon, és kifejezetten gyorsan ment a szivacsos nyomdázgatás... eddig ez a kedvenc kihívásom, még érzek benne többet de elsőre meglepően könnyen ment! (persze a Seche Vite sokat segített, meg az, hogy egy nappal előbb feltettem egy - amúgy szintén essence - alapot). Valamiért a menta szín nem tudott érvényesülni, bár nekem nagyon tetszik így lilán lila-mán lévén :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A menta leginkább arra volt jó, hogy ne legyen annyira vakító a fehér; nem egy túl pigmentált lakk, 2-3 réteges, ha jól emlékszem.

      Törlés
  3. Nagyon szep! Fantasztikus ez a technika! :)

    VálaszTörlés
  4. Mindig csodáltam a galaxis manikűröket, de időhiány miatt egyenlőre marad a nézelődés és nyálcsorgatás, szóval tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem irtó jól néz ki, alig várom, hogy én is csinálhassak ilyet :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is gyönyörű, nagyon tetszik a színösszeállítás :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, igazán egybe mosódott, a jó értelemben :) A körömformád pedig imádom! :D

    VálaszTörlés