2014. december 13., szombat

Galaxis | Mani-acs

maniacsgalaxis

Ez alkalommal a galaxis manikűr volt a téma, és mivel a saját kihívásomban is ez a technika volt a feladat legutóbb, eljátszottam a gondolattal, hogy kihagyom ezt a fordulót, de már az előző is kimaradt, ráadásul You You gyönyörűséges kezdőképet talált nekünk, amit vétek lett volna nem felhasználni, így végül elkészítettem a manikűrt.

072

Ezúttal kék-zöld árnyalatokban gondolkoztam; az alapszín a China Glaze First Mate volt, majd a következő lakkokat használtam: Golden Rose Rich Color Nr. 76 (fehér), Avon Pro+ Sea Breeze (halvány menta), NYC Expert Last 011 Anise Green (limezöld), Moyra Nr. 69 (türkiz), Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 823 Blindfold Me Blue (türkizes középkék), essence multi dimension 65 midnight rocket (éjkék), Golden Rose Rich Color Nr. 35 (fekete). Szerettem volna kipróbálni a “fogkefével szórt pöttyök” technikát, de körömlakkal nem működött, valószínűleg akrilfesték kellett volna hozzá; így pontozóval illetve ecsettel festettem csillagokat. A fedőlakk a China Glaze Fast Forward Top Coat volt.

101

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

7 megjegyzés: