2014. december 17., szerda

Elfogyott! XI.

659

Elég régóta, majdnem három hónapja nem volt ilyen bejegyzés a blogon, na nem mintha nem használgattam volna szorgosan a meglévő termékeimet, egyszerűen mindig volt más, amiről írni lehetett, “kellett”.

608

Astor Big&Beautyful BFly szempillaspirál: Jó sokáig használtam ezt a spirált, majdnem egy évig, elégedett voltam vele, tesztet itt olvashattok róla.
Újravenném? Újravételről nem beszélhetünk, mert tesztelésre kaptam, és bőven van még elhasználandó spirálom, de adott esetben igen, elgondolkoznék az utánpótláson.

NYX Propel My Eyes szempillaspirál: Szintén tesztelésre kapott termék, teszt róla itt. Visszanézve a képeket, tetszik a hatása, viszont a teszt megírás után rohamosan romlani kezdett az állaga, kezelhetetlenül sűrű lett, ezért is dobtam ki végül
Újravenném? Nem.

Maybelline One by One szempillaspirál: Az örök kedvenc spirálom, szeretem, hogy valóban dúsít, és az első 1-2 hetet leszámítva, amikor túl folyós nekem, sokáig tökéletes állagú marad. Ez a példány szerintem már több éves volt, végül beszáradt, ezért lett kukaérett. Itt írtam róla még a blog kezdetén.
Újravenném? Mint írtam, most még nem aktuális, de igen, újravenném.

614

Paula’s Choice Skin Balancing Oil-Absorbing maszk (minta): Egy agyagos maszkról van szó, a tasakban lévő mennyiség 2 alkalomra volt elég nekem, hatásában semmi különös, úgyhogy biztosan nem veszem meg a teljes kiszerelést.
Újravenném? Nem.

Paula’s Choice Ressit Super Antioxidant Concentrate szérum (deluxe minta): Ez a nappali, antioxidáns szérumom, és bár a kiszerelését nem szeretem (jobb lenne, ha pumpás lenne), de ez az egyetlen kifogásom ellene. Nagyjából 4-5 hónapig volt elég ez a picike tubus, igaz, nem minden nap, hanem nagyjából háromnaponta használtam (a rutinom szerint kétnaponta kéne, de van, hogy elfelejtem). Rövid távon nagyon szép lesz tőle a bőröm, a hosszú távú hatás pedig évek kérdése, úgyhogy erről nem tudok nyilatkozni.
Újravenném? Igen, meg is tettem, bár most a kombinált-zsíros bőrre való változatával próbálkozom, de azzal közel sem vagyok megelégedve.

Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid: Lassan mondhatom, hogy a szokásos hámlasztóm, rendületlenül használom annak ellenére, hogy nem érzem, hogy érdemben csökkent volna a mitesszereim száma, bár valószínűleg erről én is tehetek, mert van, hogy róla is elfeledkezem…
Újravenném? Igen, meg is tettem, de legközelebb talán a gél állagú változatát próbálom ki.

624

Isana mandulaolajos körömlakklemosó: Nem hiszem, hogy tudnék még mit mondani róla, szinte mindenki hallott már erről a lemosóról, állandó termék nálam; a fotózás óta elfogyott még egy üveggel.
Újravenném? Nem kérdés.

Avon Care Invisible Care dezodor: Régóta kallódhatott már az üres tubus a szekrény mélyén, most megtaláltam. Meg voltam vele elégedve, az ár-érték aránya pedig kitűnő, de azóta találtam még jobb dezodort.
Újravenném? Egyrészt találtam nála jobbat, másrészt már nem avonozom, úgyhogy nem.

639

Balea Med sampon: Az első pár alkalommal tetszett, de később már egyáltalán nem, nem is tudom megmondani, miért, de nagyon nem jött be.
Újravenném? Nem.

Babydream tusfürdő és sampon 2 az 1-ben: Már nem is tudom, hanyadik tubussal fogyasztom, elég jól bevált samponként. Semmi extra, de jól tisztít, és az ára is kedvező (499 Ft).
Újravenném? Igen, már be is szereztem az utánpótlást.

Babylove Ultra Sensitive tusfürdő: Az utolsó példányra csaptam le az árkádbeli dm-ben még talán augusztusban-szeptemberben, mielőtt kivonták a forgalomból. Bevált, mert illat- és szulfátmentes, így nem viszketek tőle – az előbbi Babydream terméket azért nem tudom tusfürdőként is használni, mert a szulfáttartalma miatt irritálja a bőrömet (a fejbőrömet érdekes módon nem).
Újravenném? Hónapokig nem lehetett kapni, úgyhogy a Balea mosakodó habjánál kötöttem ki, de a napokban visszakerült a polcokra, gyorsan vettem is belőle.

7 megjegyzés:

  1. Az AHA hámlasztóból nekem a géles változat nagyon bevált, egy évig kitartott heti használat mellett, erről nem fogok lemondani. A BHA liquid semmit sem csinált. A géles minta sem.
    Az Isana és a zöld Aveo lakklemosója totál ugyanaz, INCI-re is. Már csak ezeket veszem.
    Kár, hogy kivonták a DM-es babafürdetőt, megújul a termékcsalád, én a babasamponjukat is sajnálom, az sincs már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újra lehet kapni a babafürdetőt! Csak a csomagolás dizájnja változott egy picit.

      Törlés
  2. Vettem azóta pumpásat, az is új csomagolású, remélem, sampon is lesz nemsokára.

    VálaszTörlés
  3. Én egyszerűen nem bírom megkedvelni ezt a szilikonos PC szérumot. Ismét rendeltem belőle, hátha, de ha nem keverek hozzá valamilyen víz alapú szérumot, kellemetlen érzetet hagy csupán a sok szilikon a bőrömön.
    Mi az a hatékony dezodor, amit találtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, különbözőek vagyunk :)
      Rexona Maximum Protection.

      Törlés
    2. No az valóban hatékony dezodor! :)

      Törlés
  4. Nagyon szeretem az Astor spirálokat, habár most Max Factort használok. Nagyon jó az is, de a szívem visszahúz az Astor felé :)

    VálaszTörlés