2014. december 10., szerda

Dermacol Black Sensation Precise Black szemhéjtus | teszt

dermacol black sensation precise black eyeliner 01

Ismét egy Dermacol termék tesztje következik, ezúttal egy szemhéjtusé.

A Dermacol Black Sensation családja 9 termékből áll a márka honlapja szerint, többféle tus és szemceruza közül választhatunk, valamint egy szempillaspirál is kapható. Az iparfumeria kínálatában, ahonnan én rendeltem, 6 termék található ezek közül, az én választásom erre az igen precíz hegyű filces tusra esett.


A filces kiszerelésű tusokban általában csalódom, a tartósság a kényes pont nálam; vagy egyszerűen eltünedeznek, vagy pedig feltapadnak a mélyítővonalba… Mégis újra és újra kikötök ennél a formátumnál, mert a zselés/krémes tusokkal nem tudok bánni illetve nem valami tartósak rajtam, a folyékonyakból mindig kerül a szempilláimra is, ami miatt a spirálozás katasztrofális lesz. Leginkább a szemhéjpúder és benedvesített tusecset kombináció jött be, de megelégeltem, hogy így nem elég fekete az eredmény.

A hosszúra nyúlt bevezető után lássuk, beváltotta-e a tus a hozzá fűzött reményeimet.

dermacol black sensation precise black eyeliner 02

Csomagolás: Szokásos, filc jellegű kialakítás; a zebraminta nagyon mutatós, a “fogórész” ugyan műanyag, de mégis kicsit gumis hatású. A kupak okozza az egyetlen fejtörést a számomra, mert bár nem lötyög, nem esik le magától, mégsem merném bedobni a táskámba, neszesszerembe hosszabb utazáshoz, mert nem csavaros/pattintós a szerkezet, hanem egyszerűen “rátevős”. Ismétlem, még sosem esett le magától, de ez akkor is furcsa nekem. 1 ml terméket tartalmaz.

dermacol black sensation precise black eyeliner 03

A hegy kb. 1 cm hosszú, rugalmas kialakítású, a vége igen vékony. 4/5

dermacol black sensation precise black eyeliner 04

Használat, szín, pigmentáltság: A pigmentáltsággal alapvetően nincs probléma, a festék bőségesen jön a hegyből, szép, telt fekete színe van. Ugyanakkor a hegy vége hajlamos “kifáradni”, ha sokáig használjuk (például egymás után három tusvonalat rajzolunk, mert sosem vagyunk elégedettek az eredménnyel…); ezt láthatjátok a fenti képen. Az alsó vonalat a tus legvégével húztam, látszik, hogy milyen szép vékony vonal lenne, de gyakorlatilag nem jött festék a hegyből. A felső vonalhoz pedig már kissé elfektettem a tust.

Az első pár alkalommal nagyon nem állt kézre ez a kialakítás, most már nagyjából hozzászoktam, de még mindig hosszúnak illetve túl hosszan elkeskenyedőnek érzem a hegyet, egyszerűen nem kényelmes használni. A hegy elfáradása miatt a vonalakat többször kell áthúzni, ha vékony, ugyanakkor pigmentált eredményt szeretnénk. Egyszóval macerás a használata, legalábbis a számomra. 3/5

Tartósság: Ebben a pontban remekel a termék, szemhéjalapozó nélkül is kibír 10-12 órát moccanás nélkül (ennél tovább még nem hordtam), és még az eső sem árt neki. Az én olajos szemhéjamon ez maga a csoda. 5/5

Ár-érték arány: Az iparfumeria webshopban 1160 Ft-ba kerül (ha jól tudom, Magyarországon csak itt kapható a termék), ami nagyon kedvező ár érte, ilyen árkategóriában én még csak használhatatlan filces tussal találkoztam. 5/5

Összességében: A tus kialakítása nem nyerte el a tetszésemet, de a tartóssága lenyűgözött, az ár-érték aránya pedig kiváló, így 4/5.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

7 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem ezt a tust, valamelyik blogtalálkozón szereztem és egy álom, főleg a tartóssága miatt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ezek szerint nem csak rajtam tartós :)

      Törlés
  2. Én már csak tégelyes tust vennék. Már csak a higienia miatt is, mert így el tudok mindent fertőtleníteni. Ráadásul egy tégelyes tus tutira előbb szárad be, minthogy kifogyna. Szóval nálam ezek nem annyira jönnek be... Az ELF tégelyes tusaival szemezek most, szeretnék pár színesebb darabot is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkoztam Sleek-kel és essence-szel, egyik sem jött be, a Maybelline tusát sokan dicsérik, de rajtam a Color Tattoo-k sem tartósak, úgyhogy nem fogom kipróbálni :/ Plusz az állaguk sem tetszik, nem tudok velük szépen dolgozni (nem lesz határozott a vonal pl.)
      Miért jó, ha előbb szárad be, minthogy elfogyna? Vagy elírtad, és nem a tégelyes tusra gondoltál?
      Honnan rendelnél amúgy? A MUP-ban nem látom.

      Törlés
    2. Én a múltkor rendeltem ELF-eset, nekem elég bejövős és nagyon olcsó :) az állaga a MAC-es tégelyeshez hasonlít, ehhez nem kellett nedvesíteni az ecsetet míg pl. a Maybelline-hez kellett, mert túl száraz volt. A pigmentáltsága is egész jó, nekem pozitív csalódás volt!
      Bia: Én egy nagyon jó ecsetet szereztem be (Kryolanos), azzal könnyű dolgozni és lehet határozott vonalat is húzni. A Maybelline nekem nagyon hamar beszáradt, viszont a Color Tattoo teljesen más textúra, az szerintem nem összehasonlítható vele. Az Elf viszont tényleg jó, és olcsó is, iherb-ről lehet rendelni :)

      Törlés
    3. Hát, nem tudom, én azt a következtetést vontam le, hogy ami a Maybelline-nél extratartós, az rajtam nem az :D
      Ajj, rendelni kell, ráadásul külföldről. Mondjuk érdekes módon lakkokért hajlandó vagyok ilyen áldozatra, sminkcuccokért nem nagyon :D

      Törlés
    4. legutóbbi rendelésem az iherbről nagyon soká ért át, de most kb két hét alatt megkaptam, pedig tracking se volt rajta... mivel pár dollár, nem veszítesz vele nagyon sokat :)
      (én inkább sminkért vagyok hajlandó rendelni, a lakkra még nem volt példa, mondjuk túl válogatós is vagyok ilyen téren :D )

      Törlés