2014. december 28., vasárnap

Decemberi szerzemények

068

Ebben a hónapban nem igazán költöttem, a szerzeményeim egy részét ajándékba kaptam, más része korábbi rendelés – szerintem senki sem lepődik meg azon, hogy a körömlakkok (most is) túlsúlyban vannak.

Zoya Payton & Storm: A facebookos lakkmániás csoportunk gyakran rendel közösen különféle külföldi oldalakról, most a Color4Nails volt a soros. A Zoya Loganről írt bejegyzésemben említettem, hogy sokáig ódzkodtam a Zoya lakkoktól; nos, ez a Logannek köszönhetően már nem áll fenn, pláne ha olyan kedvező áron juthatok hozzájuk, mint ez esetben – az alapár is igen barátságos (7 dollár), de a Black Fridaynek köszönhetően igen nagy kedvezménnyel tudtunk rendelni, így szállítással együtt kb. 1700 Ft/db-ra jött ki egy Zoya lakk. Magát a rendelést nem én intéztem, de úgy vettem észre, minden rendben ment. A Storm nagyon tetszik, a Paytonnel még barátkozom – túl világos, túl középlila nekem, legalábbis egyelőre így látom.

Powder Perfect The Fog Is Rolling In: Ez a lakk szintén a fent említett webshopból származik. Korábban ismeretlen volt számomra a márka, de egyből megtetszett jó pár árnyalat, és ezt a swatchokon lila-szürke duochrome-nak tűnő lakkot éreztem legközelebb magamhoz, így őt választottam. Amikor kézhez kaptam, meglepődtem, mert élőben elég erőteljesen érvényesül a zöld szín is. Instagramon és a blogon is láthattátok már nail artban. Kb. 2200 Ft-ba került kedvezménnyel, szállítással együtt.

088

Morgan Taylor Bright Eyes: Ezt a lakkot még novemberben kaptam a márka hazai képviselőjétől az említett fb-s csoportunk szokásos hó végi találkozóján – az úriember teljesen váratlanul tűnt fel, beszélt pár szót a márkáról, a lakkokról, majd minden bloggernek felajánlott egy lakkot. Hozzám ez a brutális kék árnyalat került, amitől eleinte tartottam, de végül egy hópelyhes manikűr alapjaként vetettem be, úgy nagyon tetszett; külön bejegyzésben mutatom majd be a lakkot. A Morgan Taylor lakkok 2490 Ft-ba kerülnek a Harmony Shopban, illetve offline is kaphatóak az Aréna Plázában és az Ázsia Centerben található Pink Beauty üzletekben.

Flormar Mirror MR05, MR04, MR01: Az első, zöld színű lakk szintén a találkozó hozománya, Lizától kaptam csere útján. Neki nem vált be nyomdázáshoz, de többen is mondták, hogy bizony jó a technikához, ezért választottam. Vele nyomdáztam a kék Morgan Taylor lakkra, és nagyon szépen működött, ezen felbuzdulva látogattam el a Naillandbe, és terveztem felvásárolni a kollekciót (5 lakkból áll). A 02-es túl rózsaszín nekem, a 03-as aranyból pedig legnagyobb sajnálatomra már nem volt, így a halvány lilából és az ezüstből vettem. Az egyik akciós kosárkában voltak, így a két lakk együtt 699 Ft-ba került.

117

China Glaze Ruby Pumps: Biztosan sokan ismeritek ezt a lakkot, én is többször találkoztam vele a neten, de nem voltam róla meggyőződve, hogy kell nekem, sőt. Aztán megláttam élőben, és tudtam, hogy igen. Bár 3 réteges, és kötelező rá a fedőlakk, egyáltalán nem bántam meg, nekem talán még jobban is tetszik, mint a PP Bridget, legalábbis jobban áll. Szintén Nailland, 1490 Ft.

123

Babylove Ultra Sensitive tusfürdő: Akkor fedeztem fel magamnak ezt a terméket, amikor kivonták a forgalomból, így bár egy tubussal elhasználtam belőle, és be is vált, ezután hónapokig nem volt kapható. Kétféle infó terjedt: 1) az egyik összetevővel van gond 2) a csomagolással van gond. Nos, az új verzió INCI-je teljesen ugyanolyan, mint a régié, a csomagolás pedig csak némi dizájnmódosításon ment át, így nem tudom mire vélni a dolgot, de talán mindegy is. DM, 499 Ft.

A hóemberes háttér is új szerzemény, valójában egy párna, illetve kettő, karácsonyra kaptam őket, és szerintem nagyon jól néznek ki, nem bírtam ki, hogy ne mutassam meg őket :)

24 megjegyzés:

  1. A Morgan Taylor lakk kivételével mindegyik WOW! :O
    (Az is szép mondjuk, de a kéket nem szeretem, viszont a többi gyönyörű!)
    A párna/párnák nagyon cuki/k/! :)

    VálaszTörlés
  2. A Powder Perfect lakk a kedvenc :3 Szerencsére a többi nem dobogtatta meg a szívem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nálam is gyakran előkerül ez a "szerencsére" :D

      Törlés
  3. A Ruby pumps nagyon király. Szerintem az egyik legszebb CG lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálad láttam az egyik legszebb képeket róla, de akkor még nem éreztem, hogy kell :)

      Törlés
  4. Nekem az első képen lévő csodák tetszenek nagyon :)

    VálaszTörlés
  5. A Payton hatalmas kedvencem, nagyon remélem hogy azért Te is meg fogod magadon szeretni :)
    A Ruby Pumps eszméletlen, pedig nem szeretem a pirosakat többnyire (persze kivétel erősíti a szabályt), ezt is akarom magamnak, remélem lesz még januárban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem vagyok oda egyébként a piros lakkokért, a kékek, zöldek, bordók-lilák a kedvenceim, de ez valami eszméletlen szép.

      Törlés
  6. a ruby pumps ♥♥ már régóta vágyom rá :D
    lemaradtam erről a rendelésről, nem figyeltem.... legközelebb ha lesz, már tuti beszállok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig vagy 5x előkerült a csoportban :D

      Törlés
  7. A Payton világos?! Na ilyet se írt róla még senki szerintem... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy ezen páran megrökönyödnek majd :D Két rétegben tényleg _világos_, illetve én egy picit bogyósabb színre számítottam a képek alapján.

      Törlés
  8. A Payton nagyon tetszik, már többször nézegettem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom, képeken nekem is nagyon tetszett :)

      Törlés
  9. A Zoya Stormot eddig mindig csak másokon nézegettem, még nem tudott a hatalmába keríteni...még... :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. csupa jó szerzemény, a payton és storm nekem már megvan, és szerintem Te is imádni fogod őket

    VálaszTörlés
  11. Csodás szerzemények! A Ruby Pumps nálam első látásra szerelem volt, be is rendeltem a karácsonyi szezonra, és azt viseltem az ünnepek alatt. Szépséges, bár a fedőlakk az tényleg elkél neki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is karácsony előtt vettem meg, egyszerűen kötelező vételnek tűnt :)

      Törlés