2014. december 7., vasárnap

Dance Legend Chameleon kollekció

dancelegend chameleon collection 01

A Dance Legend Chameleon kollekció csupa multichrome lakkból áll, amik a Szörny Rt. szereplői után kapták a nevüket.

Valójában nem nagy kedvenceim a multi- és duochrome lakkok, de ez a kollekció nagyon megtetszett, 4-5 lakkot szerettem volna megvenni, de nem igazán tudtam dönteni. Ekkoriban Magyarországról még csak rendeléssel lehetett hozzájutni a DL lakkokhoz, és nem akartam úgy járni, hogy veszek ötöt, majd a lakkokat kezemben tartva rájövök, hogy inkább a hatodikat kellett volna megvennem az egyik helyett, így az egész kollekciót megrendeltem a Dance Legend honlapjáról.

Izgatottan vártam a csomag érkezését, aminek kibontása után kigyönyörködtem magam a lakkokban, de sokáig nem használtam őket, majd inkább nail artok alapjaként kerültek elő. Ilyenkor mindig elcsodálkoztam, hogy jéé, ezek ilyen szépek, de az, hogy csak ezek kerüljenek a körmeimre, nem fordult elő. Most már tudom, hogy valószínűleg azért, mert az üvegben túl színesnek találtam őket – igen, tudom, hogy ez mennyire képtelen kritika multichrome lakkokkal szemben.

Végül a Dance Legend Naillandbe való érkezése adta meg a lökést, hogy befotózzam a kollekciót (és az, hogy most már nincsenek tövig vágva a körmeim, bár még mindig picik); a swatchmaraton során kiderült, hogy a lakkok egy része valóban nem tetszik annyira, másik részük viszont nagyon is.

dancelegend chameleon collection 02

Először általánosságban ejtek szót a lakkokról, utána rátérek a színekre. Rengeteg képet készítettem, így hosszú és gazdagon illusztrált bejegyzés következik :) (a kollázsok kattintásra megnőnek)

A lakkok üvege szokásos DL-üveg, csak éppen ezek mini méretűek, 6,5 ml-esek. Sokan szerint igen csúnyák a DL üvegek, de szerintem ilyen pici méretben, fekete kupakkal nem is olyan rosszak. A felirat sajnos nem túl jó minőségű, néhány lakknál láthatjátok, hogy már elkezdett kopni. Az ecset formája ugyanolyan, mint a normál lakkoké, csak arányosan kisebb; tehát egyenes végű, enyhén lapított alakú.

Önmagukban 3 rétegben fednek, én fekete alapra (általában Golden Rose Nr. 35) szoktam felkenni őket a spórolás végett, 1 rétegben, a képeken is így láthatjátok őket. (Szerintem) metálos finishűek, így sajnos hajlamosak csíkozni; azt javaslom, hogy ne spóroljunk a lakkal, ne húzzuk le nagyon az ecsetet, közepesen vastag rétegben tegyük fel, és minél kevesebb mozdulattal dolgozzunk - vagy lehet két, vékonyabb réteggel is próbálkozni. A lakkok elég híg állagúak, ezt nem árt észben tartani lakkozáskor, és érdemes alaplakkot használni a fekete alapszín alá, mert a köröm barázdáit, hibáit is szeretik kiemelni.

A száradás sebessége nagyban függ attól, hogy milyen lakkot kentünk alájuk, illetve megvárjuk-e, amíg az teljesen megszáradt-e, de ezzel együtt is azt mondom, száradhatnának gyorsabban. A tartósságukról ugyancsak nem tudok pozitívan nyilatkozni, már egy-két nap elteltével is felfedezhető volt a körömvégi kopás.

A lakkokat Magyarországról legegyszerűbben a Nailland-től szerezhetitek be (2290 Ft/db), de sok külföldi webshopban is megtaláljátok őket; mint írtam, én a Dance Legend honlapjáról rendeltem őket (8$/db), a tapasztalataim pozitívak.

Mielőtt rátérnénk a színekre, fontosnak tartom megjegyezni, hogy amikor azt írom, hogy felkenve vagy körmön, az minden esetben a saját körmeimre értendő, ahogyan én láttam őket magamon. Elég rövidek és laposak a körmeim, könnyen meglehet, hogy ezért nem mutatkozik meg az üvegekben látható minden szín rajtuk, ezt kérlek vegyétek figyelembe.

dance legend chameleon_091 boggs 01

091 Boggs
Az üvegben kék, lila, pink színeket láthatunk, sőt, egy kis sárgászöld is feltűnik, az én körmeimen egy nagyon enyhén türkizes középkék árnyalat dominál, ami többségében lilába hajlik, csak néha mutatkozik meg a pink.

dance legend chameleon_091 boggs 02

dance legend chameleon_091 boggs 03

dance legend chameleon_091 boggs 04

dance legend chameleon_092 Roz 01

092 Roz
Ő tetszik a legkevésbé a kollekcióból; az üvegben magentát, sárgászöldet, fűzöldet látok, a körmeimen viszont csak rózsaszínt-magentát, ami néhol áthajlik mocsárzöldbe. Brrr.

dance legend chameleon_092 Roz 02

dance legend chameleon_092 Roz 03

dance legend chameleon_092 Roz 04

dance legend chameleon_093 Celia 01

093 Celia
Üvegben ő tetszett a legkevésbé, mert kék, lila, rózsaszín színek mellett a sárga is megjelenik, amit egyáltalán nem érzek ideillőnek, felkenve azonban kellemes meglepetés ért, indigókék váltakozik lilával, a sárga sehol. Végül igazán megszerettem, nagyon kellemes látvány a szememnek ennek a két, egymáshoz közel álló színnek a játéka.

dance legend chameleon_093 Celia 02

dance legend chameleon_093 Celia 03

dance legend chameleon_093 Celia 04

dance legend chameleon_094 Boo 01

094 Boo
Ez a lakk az üvegbe zárt tűz. Bordó, narancssárga, sárga, néhol egy kis mályva és jelzésértékű zöldes-sárga; imádom; az üvegben is ezt láthatjuk egyébként.

dance legend chameleon_094 Boo 02

dance legend chameleon_094 Boo 03

dance legend chameleon_094 Boo 04

dance legend chameleon_095 Wazowski 01

095 Wazowski
A kollekció jó értelemben vett legdurvább lakkja, szinte világít a körmökön. A zöld szín széles spektrumát adja, sötétzöld, középzöld, fűzöld, zöldes arany. Engem minden alkalommal lenyűgöz a látvány, de valószínűleg sokatok szerint már túlzás ez a lakk :)

dance legend chameleon_095 Wazowski 02

dance legend chameleon_095 Wazowski 03

dance legend chameleon_095 Wazowski 04

dance legend chameleon_096 Sulley 01

096 Sulley
Az üvegben türkizzöld, lila, pink, sárgászöld; tehát nekem túl sok, felkenve azonban két szín érvényesül leginkább, egy nagyon élénk, nagyon feltűnő türkizkék (ezt nem mindegyik képen sikerült visszaadni), és lila, a kettő találkozásánál pedig egy kis liláskék; nekem mindig a sellők jutnak eszembe róla. Talán ez az a lakk a kollekcióból, aminél a legfeltűnőbben és legkönnyebben érvényesül a multichrome hatás.

dance legend chameleon_096 Sulley 02

dance legend chameleon_096 Sulley 03

dance legend chameleon_096 Sulley 04

Az én kedvenceim a kollekcióból: Celia, Boo, Wazowski; Boggst és Rozt nem vettem volna meg, ha látom a saját körmeimen; Sulley pedig komoly fejtörést okozott volna, mert nagyon tetszik, de talán nem hozzám való.

dancelegend chameleon collection 03

Összességében pozitív a véleményem a lakkokról, mert az árnyalatok szemkápráztatóak, és ez esetben képes vagyok szemet hunyni a minőség nem éppen tökéletes volta felett.

Nektek melyik lakk tetszik a legjobban?

37 megjegyzés:

  1. Nekem a képeid alapján a Sulley jön be a legjobban, de a Wazowski is (bár ő meg is van), a Rozt pedig eléggé hanyagolom, várom hozzá a tavaszt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És hadd tegyem hozzá, hogy nagyon szép swatchokat készítettél :)

      Törlés
    2. Köszönöm! :) A Sulley nagyon ütős, nem csodálom, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Először is Wow! Ez a swatchokra és az egész posztra vonatkozik. :)
    Látom, a Sulley rendelésemmel nem nyúltam mellé (türkizmánia). A képeid alapján még a Boggs lesz az én színem. Köszi a posztot, szemet gyönyörködtető és egyúttal hasznos is volt! :D

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat, nem Boggs, hanem Boo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznos volt :) Én is keverem néha ennek a kettőnek a nevét :D

      Törlés
  4. a Sulley tetszik a legjobban, bár nem vagyok egy nagy duo- és multikróm rajongó :) szép képeket készítettél.

    VálaszTörlés
  5. Nekem a Sully van meg, imádom. Nagyon tetszik a Wazowski is, de ahhoz van nagyon hasonló Barry M-em. Mivel a Celia és a Boggs elég hasonló a Sulley-hoz ezért őket tuti nem fogom megvenni, de a Roz és a Boo nagyon mozgatják a fantáziámat. De előbb megvárom, hogy a ILNP előrendelésem megérkezzen (ha tudtam volna korábban, hogy DL Chameleon kellekció is lesz a Naillandben nem vettem volna 2 multikróm ILNP-t 3600 Ft-ért...:/ Reménykedjünk, hogy sokkal szebbek lesznek mint a DL lakkok :D ) Nagyon jók lettek a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Hát, meglátjuk :D Én nem rendeltem ILNP-t, mert egyik sem vonzott úgy igazán :)

      Törlés
  6. szépek. gyönyörű képeket készítettél. :)

    VálaszTörlés
  7. Magamon még mindig nem tudom elképzelni, de ettől függetlenül gyönyörűek és tetszik az is, h egy bejegyzésbe, egymást mellett láthatjuk a színeket, szuperek! :)

    VálaszTörlés
  8. Tényleg szépek, de én sem igazán tudom magamon elképzelni őket... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én néha örülök is, amikor végre olyan lakkokat látok valahol, amik nem tetszenek/nem hozzám valóak, a pénztárcám pedig határozottan felsóhajt ilyenkor :D

      Törlés
  9. nekem a boggs celia és a sulley tetszik, a wazowski határeset. a roz és a boo nagyon-nagyon nem az eseteim. én sem vagyok oda a multichrome lakkokért, ezért nem hiszem, hogy megvenném valamelyiket. :) (szerencsére :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy nálam nem arról van szó, hogy nem tetszik ez a hatás, csak úgy általában inkább egy színt hordok, mármint egy jól megválasztott, gyönyörűséges szín általában jobban megfog, mint egy multichrome lakk.

      Törlés
  10. Hű, ezek gyönyörűek! A zöld annyira nem az én színem, de a többit elviselném, ha az ölembe pottyanna :D Nagyon szép képeket készítettél. :)

    VálaszTörlés
  11. A Sulley még mindig a kedvenc DL lakkom, akármilyen fura is. Enyhén olajfolt hatása van, amit iszonyúan imádok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg olajfoltos :D Szerintem amúgy nem fura, hanem ütős, jó értelemben véve :)

      Törlés
  12. Minden elismerésem, nem semmi munka van egy ilyen poszt mögött, köszönjük szépen a belefektetett energiát! :) Én is úgy indultam, hogy megveszem az egész kollekciót, de végül a Boggs-ról és a Celia-ról lebeszéltem magam, mert nekem a Sulley az igazi. :) (Na, meg persze a Wow Prism lakkok, mert azokkal nem lehet betelni. :D) Még nem volt alkalmam kipróbálni ezeket a multikrómokat, de ezek után fekete alap nélkül eszembe sem fog jutni felkenni őket, köszi az infót! :)
    Ja, és nagyon tetszenek a képek, tökéletesen élethűen adják vissza a lakkokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Boggs-Celia-Sulley trió elég hasonló (amellett persze, hogy _teljesen_ különbözőek is :D ), főleg a Boggs és a Sulley az, amikből nem teljesen indokolt mindkettőt megvenni :D
      Nekem két Wow Prism lakkom van, sajnos egyik sem szerelem :( Persze tetszik ezen kívül több árnyalat is, de így nem hiszem, hogy meg merem majd őket venni.
      Köszönöm :)

      Törlés
  13. Hát ezt jó sokszor átolvastam, de egyszerűen megint nem tudok dönteni :O Talán az lenne a legjobb, ha mind az enyém lenne ^^ De mégis talán Sulley és Roz... ? Megint elbizonytalanodtam. Ezért még nem is vettem, mert képtelenség hogy legyen egy kedvencem :D Viszont a poszt nagyon hasznos volt, köszönöm! :) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye-ugye? :D Én is így voltam, amikor swatchokat kerestem róluk.
      Szívesen :)

      Törlés
  14. Boo elsősorban és a Roz :) De mind nagyon szép, bár nekem pont az a nagyon zöld nem tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy a Wazowski megosztó lesz :) Én a Rozzal nem tudok kibékülni, valószínűleg rövidek a körmeim, nincs helye átváltani rendes zöldbe, ezért mocsárzöld rajtam, de brrr :D A rózsaszínekért pedig amúgy sem vagyok oda, főleg ilyen nagy mennyiségben.

      Törlés
  15. Rettnető jó lett ez a poszt, és a képek is csodálatosak!

    Nekem a Boo nem jön be, de a Galaxy verzióban (Big Bang) elviselem magamon. A Celiáról lebeszéltem magam, mert ugyanebben a színösszetételben van egy Hits lakkom, de a Sulleyt nem bírtam ki, hogy ne vegyem emg a Boggs mellé, tudom, bolond vagyok.

    Sajnálom, hogy Roz nem jön be Neked, pedig nagyon jól mutat a kezeden!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A Galaxy lakkok képeken nem igazán tetszenek, kíváncsi vagyok, hogyan mutatnak élőben, felkenve (biztosan jól, sajnos :D) Nem vagy bolond, én megértem :)

      Törlés
  16. Mindet megvettem ma Sulley kivételével - aki már elfogyott a Westendben. Nagyon bejön az összes, de talán Boo és Celia lesznek a kedvencek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Árkádban nem is próbálkoztál? Vagy annyira nem fontos?

      Törlés
  17. én is csak idehullámzom, remek ez a poszt! :) nem vagyok egy multikrómos, de a sulley és a boo onz leginkább, pedig egyik sem az én színem, de mégis lehet, h nálam landolnak. :)

    VálaszTörlés
  18. Csudálatos bejegyzés, pont Sully-színű volt az ex társulatomban a színem, rám is tört a nosztalgiahullám:)
    Gratulálok ehhez a gyönyörű és roppantul informatív poszthoz!

    VálaszTörlés