2014. november 23., vasárnap

Water Spotted | NATC

nailarttechniqueschallenge_water spotted 01

Ez alkalommal a water spotted technikával kellett alkotnunk. Nagyon szép eredményt lehet vele elérni, ugyanakkor kissé macerás és kiszámíthatatlan technikának tartom, most is teljesen más látványvilágú lakkozás született, mint amit eredetileg elképzeltem, tehát nem árt rugalmasnak lenni, és változtatni a koncepción, ha szükséges.

nailarttechniqueschallenge_water spotted 02

Egy kék-fehér átmenetes, ezüsttel mintázott manikűrt képzeltem el, ahogy látjátok, ebből csak az alapszín valósult meg, ehhez 3 Rimmel 60 Seconds by Rita Ora lakkot használtam: 323 White Hot Love (fehér), 873 Breakfast In Bed (világoskék), 863 Do Not Disturb (türkizkék).

nailarttechniqueschallenge_water spotted 03

Sajnos képtelen voltam valódi spotted hatást elérni, inkább márványos lett, másrészt pedig egyik ezüst lakkom sem működött velem együtt és/vagy nem látszott belőlük semmi a körmökön, így az inkább bronzos A-England Virgin Queent használtam, ám így sem éreztem elég látványosnak az eredményt, ezért második körben a fekete színű Avon Pro+ Licorice-t használtam. Végül Seche Vite-tel fejeztem be a lakkozást.

nailarttechniqueschallenge_water spotted 04

A végeredményt látva egyáltalán nem bánom, hogy így alakult a manikűr, mert – bocsássatok meg, hogy ezt mondom a saját lakkozásomra – szerintem baromi jól néz ki.

26 megjegyzés:

  1. Hűűű! Bámulatosan jó lett. Egyet értek Veled. :D

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek, nagyon látványos lett! :) Szerintem kimondottan jót tett neki, hogy a bronz és fekete színeket egymás mellett/felett alkalmaztad.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is :DD Nagyon tetszik!! Az meg külön jó, hogy meglepetés az eredmény, ki kell próbálnom nekem is ezt a technikát!

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek, mert tényleg marha jól néz ki a végeredmény! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, tényleg!!! Olyan mint egy kézzel festett valódi selyemsál, legalábbis nekem azt juttatja eszembe.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is irtó jól néz ki :) Majd akkor ez lesz a marble spotted technika :D

    VálaszTörlés
  7. Hú ez valami fergeteges, nagyon szuper lett a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
  8. Egyetértek, gyönyörűszép lett! :)

    VálaszTörlés
  9. Nincs mit szerénykedni, baromi jól néz ki! :D Én is türkizt csináltam volna, ha nem csináltam volna már korábban türkizben meg ezt a manikűrt. :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik, gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  11. tényleg szuper lett, gratulálok! :) kár, h nem biztos az újragyártása, mert színesen látnék belőle egy step by step-et. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Step by step biztos van belőle sok a neten, olyat pedig én sem tudok csinálni, ami azt mutatja meg, hogyan lesz pont ilyen :D

      Törlés
  12. Gyönyörű lett *.*
    Nekem sajnos ezt a fordulót ki kell hagynom, a manivadászra is csak úgy lett időm, hogy felkeltem egy órával korábban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ha később lesz rá időd, nyugodtan posztold akkor, mindenhol igyekeztem hangsúlyozni, hogy mindenki a saját időbeosztásához alakítsa a kihívást, nem szentírás a tervezett közzétételi időpont :)

      Törlés
  13. Annyira gyönyörű lett! Most, hogy látom a munkáitokat, bánom, hogy ebből a témából kimaradtam betegség miatt, de pótolni fogom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Jobbulást, és kíváncsian várom, mit alkotsz :)

      Törlés
  14. Köszönöm szépen mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  15. Jaj, annyira bírom, ahogy a különféle lakkok anyaga véletlenszerűen egymásba olvad! :D
    Ezek a technikák nagyon látványosak.
    Ilyesmit még nem mertem készíteni, félek, hogy a körömágybőrt képtelen lennék maradéktalanul rendbe tenni utána. Te hogyan oldottad meg ezt a problémát? Olyan hótiszta a körömsánc területe is, mintha csak úgy odavarázsoltad volna a körmeidre ezt a látványt.
    Az A England lakk mesés antik hatást adott hozzá a koncepcióhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Először is, AHA hámlasztás előző nap, hogy kevesebb legyen az a fajta száraz bőrdarabka, amibe úgy imádnak lemoshatatlanul beférkőzni a lakkok :D A "vizezés" előtt pedig vastagon bekentem a bőrömet vazelinnel egészen a 2. ujjpercig, kiemelt figyelmet fordítva a körömsáncra. A lakkozás után pedig 3 lépésben történő lemosás: 1. vattakoronggal 2. fülpucolóval 3. ferde ecsettel :)

      Törlés
    2. Nagyon köszi, hogy megosztottad a házi praktikádat!
      Megyek vazelint venni! :)
      AHA-zok én is, de csak módjával, gyenge hámlasztó hatású kézkrémmel és körömágybalzsammal( Avon mindkét termék), de gondolom, te valami erősebbet használsz, elárulod, mi az?

      Törlés
    3. Az Anaconda standard AHA szérumát használom, de csak ad hoc módon, amikor eszembe jut, illetve amikor célzottan kell; a talpamra is kentem már :D Ez 10%-os. Az arcomra vettem eredetileg, oda azért rendszeresebben használom.
      Még nem fogyott el, de már megvan az utánpótlás, Paula's Choice-t vettem, mert egyrészt árban majdnem ugyanannyi (30 ml 2050/2200 Ft-ért), másrészt az összetevői is szebbek, harmadrészt pedig így kevesebb helyről kell rendelgetni (PC-től amúgy is szoktam).

      Törlés
    4. Köszi, elő is szedtem az Anaconda AHA 24-es szérumot erre a célra, épp most főpróbázom! :D

      Törlés