2014. november 19., szerda

Tánc | Mani-acs

maniacs_tánc 01

Kis késéssel ugyan, de én is elkészültem az aktuális Mani-acs bejegyzéssel – meghibásodott a fényképezőgépem, így egy hétig nélkülöznöm kellett, szerencsére úgy tűnik, már minden rendben vele.

Eredetileg valamilyen nonfiguratív, talán nyomdás manikűrt képzeltem el erre a fordulóra az A-England Dancing with Nureyev főszereplésével, ugyanis semmilyen ihletem nem volt, a tánc mind alkotó, mind befogadó szemszögből távol áll tőlem. Shiba-nál viszont láttam egy ötletet, ami egyből megtetszett az egyszerű, mégis látványos volta miatt, egy stilizált balettcipő mintáról van szó.

maniacs_tánc 02

Gondoltam, beleviszem a manikűrbe azt, ami kapcsolódási pontot jelent köztem és a tánc között, ez pedig a zene, a waterfall technikát pedig már régóta ki akartam próbálni, úgy éreztem, stílusában közel áll a balett légiességéhez, könnyedségéhez.

maniacs_tánc 03

Első lépésben kifestettem a gyűrűsujjamat a Dancing with Nureyevvel, egy rétegben, a többi ujjamra pedig két réteg került a Barry M Gelly Coconutból. Amíg száradt, elkészítettem a hangjegyes mintát (Pet’la Plate Wishes II.) a stamping decals technikával. Két külön matricát csináltam, hogy pontosabb legyen a “csúsztatás”. A fekete lakk az Avon Pro+ Licorice, a kék pedig a Dancing with Nureyev.

maniacs_tánc 04

A waterfallhoz ezüstöt szerettem volna a kék mellé, de nem tudtam, melyik lakkom lenne a legjobb, aztán hirtelen beugrott az A-England Virgin Queen – szerintem tökéletes párost alkotnak. Ezután felragasztottam a sablonokat a cipőhöz, és lefestettem egy réteg Coconuttal. Végül Seche Vite-tel zártam a lakkozást.

maniacs_tánc 05

Összességében tetszik az eredmény, a Dancing with Nureyevtől el vagyok ájulva, álomszép lakk, a waterfalls technika pedig biztosan elő fog még kerülni a blogon, mert gyors, egyszerű, és szép.

maniacs_tánc 06

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

11 megjegyzés:

  1. Annyira egyben van az egész (színek,minták,kivitelezés), hogy nagyon szép kis mani lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Óriási ez a balettcipő minta, annyira klassz :)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus az ötlet és a kivitelezés is :)

    VálaszTörlés
  4. Hű, ez nagyon jó! Szuper összeállítás. :)

    VálaszTörlés
  5. Najó, ez már nem egyszerű manikűr, több annál. Ez már művészet! :)
    Imádom, ahogyan a színekkel, effektekkel, technikákkal játszol, nézem a fotókat és szól a zene, tipegnek a balettcipőbe bújtatott lábak, az összhatás kecses, finom, és hátborzongatóan könnyed, holott azt hiszem én vért izzadnék egy ilyen szabályszerű topán megalkotásával és harsányan káromkodva hajítanám a sarokba a sablonokat...ö...próbáltam, úgy húzta le a lakkozás határvonalait, hogy az már szánalmas volt!
    Ahogy EZ itt kinéz, attól elhiszem, hogy élvezettel, dalolva lehet ilyet alkotni, miközben érzem, hogy emögött bizony komoly tapasztalatok vannak, és végtelenül tisztellek ezért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága bandita... :) Köszönöm szépen, nagyon kedves tőled, hogy ilyen magasságokba emeled a lakkozásomat :) Egyébként a cipő egyik szalagjának "negatívját" adó díszítőcsík nemes egyszerűséggel kettévált, miközben lehúztam :D Javítgattam is utána vékony ecsettel a széleket :)
      A határvonalakat nekem akkor szokta tönkretenni, ha túl sok idő telik el a lakkozás és a lehúzás között. Van, aki megvárja, amíg teljesen megszárad ez a réteg is, de én türelmetlen vagyok, így egyből le szoktam :)

      Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat! :)

      Törlés
  6. Hű ez nagyon jó, mind az ötlet, mint a megvalósítás nagyon tetszik!! A hangjegyes, a balettcipős meg a csíkok, nem is tudom, melyik tetszik legjobban :D

    VálaszTörlés