2014. november 13., csütörtök

Saran Wrap Marble | NATC

057

A saran wrap marble az egyik kedvenc technikám, önmagában is nagyon szépen mutat, de én leginkább nail art-ok háttereként szeretem használni, nagyon sokat tud dobni az összképen. Ráadásul pofonegyszerű az elkészítése, nincs különösebb eszközigénye, és attól függően, hogy milyen jellegű lakkokat használunk, különböző hatásokat lehet elérni vele. Titka szerintem egy van: a megfelelő színválasztás.

037

Én leginkább egymáshoz közel álló árnyalatokat szeretek választani ehhez a technikához, mert imádon a márványos hatást, amit el lehet így érni. Most is így tettem, a China Glaze First Mate és az essence multi dimension 65 midnight rocket volt a két kiválasztott. Első körben kifestettem a körmöm a First Mate-tel, majd száradás után egy nejlonzacsi darab segítéségével pacsmagoltam a körmeimre a sötétebbik kék lakkot. Ahogy láttam, a többség felfesti a második színt is, majd még nedvesen egy folpack darabka segítségével vesz vissza belőle, hogy az első szín itt-ott előbukkanjon. Nekem az általam használt módszer jobban kézre esik, így ezt szoktam alkalmazni.

Hogy ne legyen ennyire egyszerű a manikűr, az ebay-ről rendelt sablonjaimmal félholdakat festettem a sötétkék lakkal. Többféle sablont rendeltem egyébként, van, amelyik teljesen jól működik, de ezekkel az íves darabokkal meggyűlt a bajom, nem igazán szép a formájuk, ráadásul ahol “letapogattam” róluk a ragasztót, ott nehezen tapadtak meg, és befolyt alájuk a lakk; ahol pedig nem, ott felszedték az alattuk lévő réteget. Próbáltam utólag javítani a körvonalakat, de nem jártam teljes sikerrel, így pöttyökkel takartam el az ívet, a Moyra Suede Effect Nr. 506-ot használtam hozzájuk. Végül egy réteg Seche Vite-el koronáztam meg a lakkozást.

058

14 megjegyzés:

  1. Juj ez a CG már rég kívánság listás volt, aztán egy Sally Hansen mellett döntöttem. Most, hogy látom mennyire jól néz ki rajtad, megint vágyok rá :)

    VálaszTörlés
  2. Baromira tetszik *.* Azt hiszem, nail arthoz nekem is jó lenne a Suede kollekció, de nem szabaaaad... :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki, sötét, füstös és sejtelmes lett a végeredmény :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira szép lett!! És külön örülök, hogy írtad a zacskót, mert nincs semmi ilyen dolgom, amivel ezt a technikát meg lehetne csinálni. Zacskó viszont van :) Szóval köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett, olyan elegáns :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett! Szerintem is azok a legszebbek, ahol csak pár árnyalatnyi eltérés van a lakkok között, viszont éppen ezért jártam már úgy, hogy a képeken semmit nem lehetett látni a mintából, mert túl közel voltak az árnyalatok. :)

    VálaszTörlés