2014. november 15., szombat

Őszi-téli nyereményjáték | LEZÁRVA

270

Nekem az ősz a kedvenc évszakom, csodásan érzem magam ilyenkor, de tudom, hogyan sokan nem kedvelitek az évnek ezt a részét, ezért valahogy szeretném veletek megosztani azt a sok-sok jó érzést, ami ilyenkor bennem van. Ebből az indíttatásból született ez a nyereményjáték, ahol a kedvenceimből összeállított csomagot nyerhettek :)

Sajnos az utóbbi időben rendesen el voltam havazva, volt olyan nap, amikor arra sem volt időm, hogy egy pohár vizet megigyak (sad but true), így elhalasztottam az eredetileg október végére tervezett játék indítását; ami emiatt átcsúszik decemberre, ezért őszi-téli nyereményjáték :)

269

A csomag tartalma:

A-England Love is Enough, Golden Rose Rich Color Nr. 34 körömlakkok: Mindkét lakk szerepelt az kedvenc őszi lakkjaim között, nem véletlenül :)

Orofluido hajolaj (5 ml): Erről az olajról csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, imádom! Itt olvashattok róla tesztet, még azt tenném hozzá az ott írtakhoz, hogy 11 éves korom óta nem volt ilyen hosszú ÉS egészséges a hajam :)

Maybelline One by One szempillaspirál: Az örök kedvenc spirál, időről-időre visszatérek hozzá.

Himalaya Herbals kakaóvajas ajakápoló: Amióta beköszöntött a hidegebb, szelesebb idő, nem hiányozhat a táskámból. Tesztet tavaly ilyenkor írtam róla, akkor nem voltam vele maximálisan megelégedve, idén viszont igen, ki érti?

Paula’s Choice termékminták: A legtöbb általam próbált PC terméket kedvelem, és szeretném, ha minél többen megismerkednétek velük, mert tényleg jók! Azért választottam mintákat, nem pedig egy teljes kiszerelésű terméket, mert így sokkal többfélét tud majd kipróbálni a szerencsés nyertes, ráadásul bármilyen bőrtípussal bír, biztosan lesz olyan termék, ami hozzá is passzol :)

Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum | Super Antioxidant Concentrate Serum | Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 | Extra Care Non-Greasy Sunscreen | Weekly Resurfacing Treatment 10% AHA | 2% BHA Lotion | 2% BHA Liquid | 8% AHA Gel | Skin Balancing Oil-Absorbing Mask | Skin Revealing Body Lotion 10% AHA | Shine Stopper Instant Matte Finish | Ultra-Rich Soothing Body Butter

Ezek között van, amiről már olvashattatok a blogon, mint bevált termék, mások pedig még számomra is izgalmas újdonságok :) Mindenről találtok leírást a paulaschoice.hu weboldalon, de én is nagyon szívesen segítek :)

A feltételek:

A jelentkezés feltétele, hogy kövesd a blogot GFC-n és/vagy Bloglovin’-on. A Facebook módosításai miatt már nem lehet nyereményjátékban való részvétel feltétele az oldalak like-olása, a Rafflecopter doboz sem támogatja már ezt az opciót, így sajnos ebben a játékban most nem számít a Facebookon való követés. Azonban az se keseredjen el, aki csak ezen a felületen követ, mert itt is vár rátok egy kis meglepetés, a linket az oldalsávban találjátok :)

Jelentkezni a lenti Rafflecopter dobozka segítségével tudtok, kérlek adjátok meg a felhasználóneve(ke)t, amivel követitek a blogot.

Plusz esélyek:

Instagram: Az oldalsávban találjátok a blog instagram-profilját, +1 esély jár az itt való követésért :)

Hozzászólás: Ha kommenteltél a blogon a játék indítása előtti negyed évben (azaz augusztus 15. és november 15. 12:00 között), írd meg, milyen névvel tetted; +1 esélyt ér.

Megosztás: Gyakorlatilag bárhol megoszthatod a játékot, egy a feltétel: nyilvánosan tedd. Minden megosztás +1 esély.

a Rafflecopter giveaway

A játék 2014. december 14-én délig tart. A nyertest a Rafflecopter segítségével fogom kisorsolni, és terv szerint még aznap kihirdetem, 72 óra áll majd rendelkezésére jelentkeznie a nyereményéért. Ha ez nem történik meg, újra sorsolok.

Sok szerencsét mindenkinek! :)

35 megjegyzés:

  1. Szia!
    Viktória Láposi néven követlek.
    Szuper ajándékok, jó lenne megnyerni a névnapomra...
    Üdv:
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Kérlek a fenti dobozkában jelentkezz! :) Tudom, hogy az előbb még csak linkként működött, remélem, most már nektek is látszik itt, a blogon is.

      Törlés
  2. Szia:)
    Köszönjük szépen a nyereményjátékot :) !!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük a játékot, szuperek a nyeremények :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük a nyereményjátékot! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a lehetőséget! :)
    Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük a játékot, a PC minták miatt (is) odavagyok :))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a lehetőséget és szuperek a nyeremények! :)

    VálaszTörlés
  8. A jelentkezésnél véletlenül felcseréltem a neveimet (Instagram és Bloglovin), mindkettő én vagyok és régóta követlek mindkét platformon csak lányos zavaromban felcseréltem a két felhasználó nevem. Remélem nem probléma. Köszönöm a lehetőséget!
    Instagramon bb_nixon, Bloglovin'-on NikolB

    VálaszTörlés
  9. Szia !
    Csodálatos nyeremények ! Köszönöm szépen a játékot ! :)

    VálaszTörlés
  10. Szuper játékot eszeltél ki! Én legjobban a körömlakkoknak örülnék, még csak hasonló árnyalatú lakkom sincs. A PC-ket nagyon jól válogattad össze, szerintem mindegyik szuper! :)

    VálaszTörlés
  11. Jövök én is játszani, hátha egyszer az életben rám mosolyog a szerencse! Irtó szuperek a nyeremények!

    VálaszTörlés
  12. Köszi a játékot, klassz kis nyereménycsomag. :)

    VálaszTörlés
  13. Köszi szépen a lehetőséget! :) Valóban csodás csomagot állítottál össze! :)

    VálaszTörlés
  14. Köszi a játékot, jók a nyeremények! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Én úgy emlékszem, kommenteltem az egyik bejegyzést, még régebben, de nem emlékszem már milyen néven és nem is találtam meg :( Te meg tudod nézni valahogy, mert akkor beírnám a dobozba. Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Tipped sincs? Sajnos így, a semmiből nem tudom megmondani, melyik komment a tiéd :(

      Törlés
    2. fairyfelicita vagy Nagy Zita néven kommenteltem, de nem tudom már melyik poszthoz :(

      Törlés
    3. Egyik néven sem talállak :(

      Törlés
  16. Szia :) Köszönöm a lehetőséget! :) Szupi csomagot állítottál össze! :))

    VálaszTörlés
  17. Köszönjük szépen a lehetőséget!:)) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  18. Köszi a játékot, annyit hozzátennék, hogy nagyon nagyon fogok röhögni, ha... :P

    VálaszTörlés
  19. Köszi a lehetőséget! :)
    Egy biztosat tudok ahová tuti kommenteltem, de Manikűrvadász októberi fordulójában. ;)

    VálaszTörlés
  20. Köszönöm a lehetőséget :)!

    Szép napot,
    Gabcsi
    www.turcsekgabi.hu

    VálaszTörlés
  21. Köszönjük a játékot, szuper kis csomagot állítottál össze :)

    VálaszTörlés
  22. Köszi a lehetőséget, szuper kis csomag, (baromira nem kicsi :) )

    VálaszTörlés
  23. köszönöm szépen a játékot, én is harcba szállok! :)

    VálaszTörlés
  24. Köszönjük a lehetőséget! :) Szuper nyereményjáték :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Köszi szépen a nyereményjátékot! :)
    Szerintem nagyon király a blogod, szeretem hogy ilyen sötét lakkos ízlésed van, mert én is imádom az ilyeneket :) És nagyon örülök, hogy személyesen is ismerlek :))

    VálaszTörlés