2014. november 18., kedd

Őszi kedvencek

297

Valójában ritkán függ az adott évszaktól, hogy éppen mik a kedvenceim, az ide bekerült termékek egyikét sem mondanám kifejezetten őszinek. A jelenlegi kedvenc lakkjaimról külön bejegyzésben írtam, mert egyszerűen túl sokan vannak, róluk itt olvashattok.

446

W7 In the Buff paletta: A legnagyobb újdonság számomra talán ez a paletta, Editnél nyertem, és mióta kézhez kaptam, elválaszthatatlan barátok vagyunk. A kedvencem az Earth (7.) árnyalat, de a többit is nagyon szeretem. Korábban a Sleek Storm volt a mindennapi palettám, de ez kiütötte a nyeregből, mert kevésbé fényesek, csillámosak benne a festékek, így én jobban szeretem ezt használni a hétköznapokban. Egyébként ironikus, hogy ezzel a csupa natúr színből álló palettával változatosabban sminkelek, mint a korábbi, változatosabb összeállításúakkal :)

429

Etude House Proof 10 szemhéjalapozó: Nagyon bevált ez a termék, csak azért nem volt még róla teszt, mert elég hamar lekopott a felirata, így nem akartam befotózni :) Ráadásul az ára is igen kedvező, eladótól függően 1500-1800 Ft körül lehet hozzájutni ebayen.

Himalaya Herbals kakaóvajas ajakbalzsam: Tavaly ilyenkor írtam róla tesztet, akkor tetszett, de nem voltam vele teljesen megelégedve, majd a nyáron inkább a Sierra Bees mézes ajakápolót használtam, de az egyszer csak elkezdett “nem működni”, így visszatértem a Himalaya Herbalshoz. Most nagyon tetszik, ez ugye egy kicsit vastagabb állagú termék, így védi az ajkakat a szél szárító erejétől is, nem “csak” hidratál.

410

Paula’s Choice RESIST Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum és Super Antioxidant Concentrate Serum: Ahogyan a nevükből is látszik, előbbi retinolos, utóbbi pedig antioxidáns szérum, előbbit este, utóbbit reggel használom; a takarékoskodás érdekében felváltva, tehát egyik nap egyiket, másik nap másikat. Igazából azóta kedvencek, hogy megvettem őket, de mégsem szerepeltek még ilyen bejegyzésben, gondoltam, itt az ideje :) Mindkettő gyorsan beszívódik, és rövid távon láthatóan szebb lesz tőlük a bőröm, az igazi hosszú távú hatás eredménye pedig évek múlva mutatkozik majd meg :) Egyedül az antioxidáns szérum kiszerelése, ami zavar, sokkal jobb lenne, ha pumpás lenne ez is.

379

Orofluido hajolaj: I-má-dom! Szeptemberben írtam róla tesztet, azóta is szorgosan használom, utoljára 11 évesen volt ilyen hosszú ÉS egészséges a hajam, mint most. Akkor úgy becsültem (nem 11 évesen, hanem a teszt idején), hogy fél évig fog kitartani az üveg, de 3 hónap használatból ítélve azon sem csodálkoznék, ha csak jövő ilyenkor kéne utánpótlást rendelnem belőle – az biztos, hogy fogok.

370

Versace Crystal Noir EDT: Az úgy volt, hogy… Nem is tudom mikor, talán még tavasszal találkoztam ezzel a parfümmel, és azonnal lenyűgözött az a hűvösség, amit kifújáskor éreztem. Nem friss, nem citrusos, hanem fagyos, mint a jeges levegő. Sajnos azonban magamra fújva csak egy elég pézsmás jellegű valamit éreztem, ami nem tetszett. Rendszeresen visszajártam papírcsíkot szagolgatni, és nem tudtam lemondani róla, egyszer újra magamra is fújtam belőle, és láss csodát, azt éreztem, amire vágytam. Közben olvasgattam krémmánián a véleményeket róla, és mintha egy másik parfümről írtak volna. Édes, KÓKUSZOS?? Végül apukámtól megkaptam a parfümöt, az EDT változatot (ezt kértem, mert ezt illatoltam a drogériában is), és már én is érzem benne a kókuszt :D Van, aki azt kifogásolja, hogy egyszerű illat, ami igaz is, de engem olyan jól kiegészít így, nem nyom el, nem fojtogató, “idomul” hozzám. Hozzám nőtt.

16 megjegyzés:

  1. A Himalaya ajakápoló nekem is nagy kedvencem :) Bár nekem az aloe verás változat van meg ( aminek egyébként isteni rágógumi illata van *-* ) :) .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, nem is tudtam, hogy van aloés is, csak a búzafüvesről (vagy búzacsíra? nem tudom) hallottam :)

      Törlés
  2. Annyi jót olvastam már arról a szemhájalapozótól,hogy már biztos teszek vele egy próbát! :) A kakaóvajas ajakbalzsam nekem is a kedvenceim között van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen érdemes kipróbálni! :)

      Törlés
  3. A Himalaya ajakápolóval én is össze-vissza vagyok, időnként jól működik, és beválik, máskor pedig nem használ, és érdekes, zavaró réteget képez az ajkaimon. A paletta nagyon szép így első ránézésre *-* Az Orofluido hajolajat honnan rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az iparfumeriától rendeltem, így hirtelen rákeresve a szephajshop.hu-n találtam még meg :)

      Törlés
  4. Ahhh,most nekem is minden vágyam ez a Versace parfüm, magamon nagyon tetszik, én is inkább egy kókuszos, de nem aza tipikus édes illatot érzem ki belőle, és rajtam extratartós! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretem sem az édes, sem a túl gyümölcsös illatokat, ez pont azért tetszik mégis, mert nem geijl, nem cukros, hanem "puha", mégis markáns :)

      Törlés
  5. A Versace CN parfüm az egyik nagy kedvencem, megjelenése óta (2004) vagy 12 darab, nagy 90 ml-es üveget használtam el belőle és a mai napig IMÁDOM! :) Nálam is a kókusz dominál és nagyon tartós illat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek, én mikor unom meg (nem vagyok egy hűséges típus illatok terén) :)

      Törlés
  6. Az ajakbalzsamból én a simát használom, de nagyon szeretem :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, mindjárt kiderül, hogy 600 verzióban létezik, én pedig csak kettőről tudok :D

      Törlés
  7. De jó, hogy Te nyerted ezt a palettát Editnél! Nagyon szép tényleg, kicsit emlékeztet a kedvenc PC palettámra, csak ugye az matt, ez meg picit fényes. Erről csinálhatnál egy tesztet, sminkkel. A Sleekhez képest milyen a minősége?
    Nekem a kedvenc szérumom Paulától még mindig az 1%-os retinolosa, kérj karácsonyra egy deluxe-ot belőle. :-) Most voltam egy egy napos kiránduláson, jöttünk-mettünk, 2x10-11 óra a kocsiba, 6 óra ott. Na ez az a szitu, amikor nem sminkelek, mert úgy is az utazós párnámra kerülne. Kérdés sem volt, hogy előtte való nap ezt teszem fel, mert másnapra annyira szép a bőröm! Kár, hogy nem annyira tartós ez a hatás, de reménykedem még, hogy hosszabb-távon ráncmegelőzőként is kitűnő lesz. :-)
    Érdekes ez a parfüm is, majd megszaglászom, ha parfümériában vagyok. Nekem ez a kedvenc hűvős parfümöm: http://kremmania.hu/kremek/jennifer-lopez-live-platinum Érdekes, hogy miután megvettem, 4-est adtam neki, de ez is valahogy hozzámnőtt, most már csak 5 csillagot tudnék ítélni neki. Ez gourmanos illat, nekem azok a gyengéim. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, megteszem, ami tőlem telik :) Minőségbeli különbséget nem igazán vettem észre, a tartósság úgyis a szemhéjalapozótól függ igazán, pigmentáltsága teljesen jó (1-2 színnek kicsit gyengébb), állagra nem olyan "krémesek", mint a Sleek festékek, de ez nekem tulajdonképpen pozitívum, mert valahogyan szebben tudom őket eloszlatni.
      Már vettem utánpótlást ebből, úgyhogy egyelőre még nem próbálom ki, de a későbbiekben tuti rendelek egyet.
      Hm, én meg akkor ezt szaglászom majd meg :)

      Törlés
  8. Jaj, ez a W7 paletta nálam bekerült minden idők kedvenc palettái közé :-) A szemhéjalapozót kipróbálom majd, ha elfogy a mostani alapom, az ajakápolót pedig elkobzom Tamástól, mert ő úgysem használja :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A palettát minden egyes használattal egyre jobban szeretem :)

      Törlés