2014. november 5., szerda

Októberi szerzemények

Októberben rengeteg dologgal gazdagodtam, van itt névnapi ajándék, nyeremény, tesztelésre kapott termék, régóta várt rendelés, hirtelen felindulásból elkövetett vásárlás, és mindennapokhoz szükséges holmi is.

Kis kitérő: sok blogon olvastam mentegetőzést haul-os posztoknál, hogy nem dicsekvésnek szánja az illető a bejegyzést. Nekem meg sem fordult a fejemben, hogy ilyet feltételezzek bárkiről, és éppen ezért sosem gondoltam arra sem, hogy az én szerzeményes bejegyzéseim mögé felvágási szándékot tulajdonítson bárki. Ezek az írások hasznosak nekem, de úgy gondolom, nektek is azok lehetnek. Egyrészt jó, ha látom összesítve, hogy mennyit költöttem, mivel gazdagodtam az adott hónapban, így kicsit objektívabban látok rá a szerzeményeimre, most például tudom, hogy novemberben jó, ha visszafogom magam. Másrészt pedig így az olyan dolgokról is be tudok számolni, amikről amúgy nem esne szó a blogon, így sokkal több termékről tudom átadni a véleményemet, mintha csak a tesztes bejegyzésekre hagyatkozhatnék. Egyszóval, a szerzeményes posztok maradnak :)

október szerzemények 01

Zoya Logan: Az első Zoya lakkom. Egy darab árválkodott belőle a Nailland pultján, megegyeztem magammal, hogy ha fizetés után is meglesz még, megveszem. Hát nem volt meg. Viszont a webshopban kapható volt még (már ott is elfogyott), és emailben sikerült megbeszélnem, hogy a Nailland-ben vehessem át. Az üveget élőben meglátva gyanú támadt bennem, hogy nagyon hasonlít a KIKO 533 Pearly Golden Green-re. Egymás mellé tettem őket, és majdnem elsírtam magam, ugyanis szinte teljesen ugyanolyanok. Felkenve azért van különbség (legalábbis ezzel nyugtatom magam), a Zoya sötétebb, és míg a KIKO tiszta zöld, a Zoyában van egy kis kék árnyalat. 30% kedvezménnyel 2093 Ft

Seche Vite Dry Fast Top Coat: Végül én is beadtam a derekam, és megvettem a híres-neves Seche Vite fedőlakkot. Nem bántam meg. Eddig az tartott a leginkább vissza, hogy sokaktól hallottam, hogy visszahúzza a lakkokat a körömvégekről, és ez az én szememben akkor hátrány, amit a gyors száradás nem ellensúlyoz. Szerencsére eddig egyik lakknál sem tapasztaltam, mindezt úgy, hogy egyáltalán nem trükköztem a felvitellel. Felszabadító érzés egyébként, hogy 15 perc alatt végzek egy lakkozással száradással együtt, és ezt úgy értem, hogy ezután nyúlhatok táskába, köthetek cipőt, bénázhatok a kulccsal, nem lesz baja a festésnek. 1790 Ft

október szerzemények 02

Barry M Gelly Blackberry, Chili, Mustard, Paprika: A Barry M őszi Gelly kollekciója már az első képek láttán magával ragadott, biztos voltam benne, hogy a Chili-t megveszem majd, a Mustard és a Paprika sorsa attól függött, hogyan állnak majd nekem. Végül egyiket sem tudtam otthagyni, és legszívesebben az egész kollekciót felvásároltam volna. A Chili bekerült a kedvenc őszi lakkjaim közé, itt láthatjátok swatcholva, illetve mindhárom lakkot Instagramon itt, itt és itt pedig manikűrben.
A Blackberry-t már nagyon régen kinéztem magamnak, gyönyörű árnyalata ez a kéknek, de mindig volt valami más, ami előrébb való volt. Most viszont úgy éreztem, nem halogathatom tovább a megvételt, ha már amúgy is csupa Barry M Gelly lakkot veszek. Ennek ellenére még nem kentem fel… 1790 Ft/db

október szerzemények 03

Dance Legend Wow Prism Poison, Bullet for My Valentine: Hogy mennyire vártam ezeket a lakkokat… És ehhez képest sajnos egyáltalán nem vagyok lenyűgözve :( Szépek, de nekem sok bennük a prism, és kevés a wow, azaz túl nagyok a holo-részecskék bennük, ami a szín rovására megy. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy sajnos fennakadt a csomag az ellenőrzésen, és az amúgy sem túl olcsó lakkok ára adóval és kezelési költséggel több, mint 4400 Ft-ra hízott; nos, úgy gondolom, hogy ennyit nem értek meg, de még az alapárat is sajnálom utólag értük. Nagyon remélem, hogy később még megszeretem őket. 13$/db

október szerzemények 04

Moyra Suede Effect kollekció: Róluk most nem sokat írnék, mert már írtam róluk külön bejegyzésben, ezt itt találjátok. A minőségük nem az igazi, de a színek gyönyörűek. 370 Ft/db

október szerzemények 05

Burt’s Bees Lemon Butter Cuticle Cream: Egyelőre nem tudom, hányadán állok vele, egyszer szupernek találom, máskor meg nem úgy tűnik, mintha bármi különösebbet is csinálna. Kitapasztalom, aztán írok róla bejegyzést. Kb. 2500 Ft

október szerzemények 06

W7 In the Buff paletta: Editnél volt egy szuper nyereményjáték, és mivel ez nem a szokásos, kövess- oszd meg játék volt, hanem meg kellett dolgozni a jelentkezésért (nagyon szórakoztató volt, imádtam!), reménykedtem benne, hogy talán így nyerhetek. Mégis alig akartam elhinni, amikor végül megláttam a nevem az eredményhirdetéskor :) Még csak próbálgatom a palettát, az első árnyalatát viszont már most imádom, mert végre megtaláltam a tökéletes satírozószínt számomra, és ez nekem bizony minőségi ugrást jelent a sminkelésben, hosszú-hosszú idő után sikerült olyan színesebb, erősebb sminket készítenem, amivel elégedett voltam. Katy tesztje alapján valódi hasonmása a Naked2 palettának, az ára pedig igen kedvező, Editnél 3150 Ft-ért kapható mindhárom Naked paletta dupe-ja (Lightly Toasted, In the Buff, In the Nudes).

október szerzemények 07

Én szoktam húgomnak primert rendelni (Paese Make Up Base Matte), most gondoltam, körülnézek a Makeuplaza kínálatában, hátha találok valami kedvemre valót.

Red Cherry műszempilla #12, #747M, #1: Igazából ezek pont ugyanolyanok, mint amiket első alkalommal rendeltem, csak akkor húgom használta el az összeset, ha jól emlékszem, én sem ki sem próbáltam őket. A halloweeni sminkemhez fel is akartam tenni az egyiket, de végül persze nem volt rá időm. 798 Ft/db

Fright Night Brush On Hair Color Blue: Nem tudom, említettem-e már a blogon, hogy nagy vágyam a kék, a sötétkék haj, legalább egyszer kipróbálni, de tudom, hogy elég macerás dolog, így kvázi letettem róla. Viszont megláttam ezt a festéket, gyorsan rákerestem, és találtam is róla egy blogbejegyzést, ahol csupa jót írnak róla, így nem haboztam, megrendeltem. Véleményem szerint katasztrófa ez a festék, és nem, nem az a probléma, hogy sötétbarna a hajam, és emiatt nem elég élénk az eredmény. Ez ugye egy kimosható festék, nincsen hatóideje, felkened, megvárod, amíg megszárad (érdemes rásegíteni hajszárítóval), majd kifésülöd. Húgom festette a hajamat, és volt egy megjegyzése, miszerint ez olyan, mint a tempera. És tényleg, szerintem ha azt használtunk volna, ugyanez lett volna az eredmény. A festék összeragasztja a hajszálakat, “hínárhajat” csinál, ezért ugye jó alaposan ki kell fésülni, hogy normálisan nézz ki vele. A probléma az, hogy nem tudod kifésülni anélkül, hogy le ne jöjjön a festék 70%-a, az a legkevesebb, hogy emiatt érdemes kád vagy zuhanytálca felett fésülködni, de egyszerűen nem marad annyi festék a hajadon, hogy megérje a macerát, ráadásul akárhogy fésültem, sprőd maradt a hajam, tényleg, mintha tempera száradt volna rá, vállalhatatlan az eredmény. Az egyetlen pozitívum ebben a festékben, hogy egyszeri samponos mosással kijön, a bőrt sem fogja be, vízzel könnyen letörölhető gyakorlatilag bármilyen felületről. 2200 Ft-ba került, és a tubus jó 2/3-a elfogyott, pedig csak a hajam alsó 1/3 rétegére kentük fel.

október szerzemények 08

Ismét rendelhettem az iparfumeriától tesztelnivalókat. Szokás szerint mindenről érkezik majd teszt, ha van valami kívánságotok, mit vegyek előre, ne habozzatok megírni :)

Bourjois Gentle Eye Makeup Remover: Elég költséges dolog micellás vizet használni sminklemosásra, így most ezzel a lemosóval teszek egy próbát. 1990 Ft

Rimmel Lasting Finish rúzs 120 Cutting Edge: Szilvinél láttam meg ezt a rúzst, és egyből megtetszett a színe; amikor megtaláltam az iparfumeria kínálatában, nem volt kérdés, lecsapok-e rá. 1020 Ft

Dermacol Black Sensation Precise Black szemhéjtus: Mostanában valahogy nem vagyok elégedett a szemhéjpúderrel meghúzott tusvonalaimmal, folyékony, illetve krémes/géles tusból pedig nem találtam olyat, amit szívesen megvennék, így a filces megoldás mellett döntöttem. Egyébként voltak nekem tök jó filces tusaim (teszt itt), de azoktól egy idő után megváltam, mondván úgysem használom őket… 1160 Ft

Bourjois Color Boost rúzsceruza Red Island: Rá nagyon kíváncsi leszek, főleg arra, hogy hogyan áll, mert nagyon szép swatchokat találtam róla, de élőben nem olyan meggyőző (kipróbálni pedig még nem próbáltam ki, mert még nem tudtam befotózni). 2390 Ft

Weleda tápláló köles sampon normál hajra (minta): Ez volt az ajándék a rendeléshez, még nem hallottam a márkáról, a krémmánia szerint svájci natúrkozmetikum, ez a termék pedig jó értékeléseket kapott az oldalon. Az összetevőlistája mondjuk nem túl szép (alkohol, illatanyag), meglátjuk.

október szerzemények 09

Ebben a hónapban kétszer is rendeltem a Paula’s Choice webshopból, először a névnapi ajándékaimat, másodjára pedig a közelgő nyereményjátékra szereztem be egy csomó mintát, de persze magamat is megleptem párral.

Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30: Ez tulajdonképpen egy normál-kombinált-olajos bőrre való fényvédős hidratáló, és nagyon régóta szerettem volna kipróbálni, de sosem tudtam lecsapni a mintakiszerelésre a webshopban, mindig elfogyott, mire rendeltem volna. Ildinek hála azonban mégis hozzájutottam egyhez, küldött nekem egyet; köszönöm szépen még egyszer! A minta több alkalomra is elég volt, és úgy éreztem, jó lesz nekem, ezért bátran rendeltem meg a teljes kiszerelést. Ha nem hidratálok alá (ez ugye egy hidratáló), bizony érzem, hogy szárít, pedig nekem aztán igazán olajos a bőröm. Talán félre kéne tennem tavaszra-nyárra. 9990 Ft

Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum, Super Antioxidant Concentrate Serum, 2% BHA Liquid: 2 szérum és egy hidratáló, belőlük már a második tubust vettem meg, szokás szerint deluxe mintát. 1990 Ft, 1750 Ft, 2200 Ft

Ultra-Light Super Antioxidant Concentrate Serum: Igazából őt tervezem most használni, miután elfogyott az első tubus a “sima” antioxidáns szérumból, ez a zsíros bőrre való változat. Szintén deluxe minta, 1750 Ft

8% AHA Gel: Érzésem szerint hamarosan el fog fogyni az Anaconda AHA hámlasztóm, ezt vettem helyette. Deluxe minta, 2200 Ft

Minták: Earth Sourced lemosó és tonik, testápoló 10% AHA-val, testvaj, Shine Stopper mattító primer(?): Még egyiket sem próbáltam, áruk 230 Ft/db

október szerzemények 10

Meghívást kaptam a Bioderma bloggertalálkozójára, erről nem írtam még a blogon, mert nem tudtam volna saját képekkel szolgálni, és így üresnek éreztem volna a bejegyzést, Ildi írt róla, és a találkozó apropójául szolgáló termékekről egy hiteles beszámolót, illetve véleményt.

Kaptunk goodie bag-et is, amiben a képen látható termékeken kívül egy póló és némi szóróanyag volt. Az Atoderm Intensive krémet szerencsére én nem tudom tesztelni, mert nincsen ekcémám, de a környezetemben van, aki ettől a betegségtől szenved, így végül jó kezekbe került a krém. A legjobban a Sensibio H2O micellás víznek örültem, mert amúgy is őt terveztem megvenni, miután elfogyott a zöld változatúm (amivel egyébként nem vagyok megelégedve). Kaptunk még 3 féle krémet kis kiszerelésben, illetve egy maszkot, ami vízhiányos, száraz bőrre való, így odaajándékoztam az egyik lánynak, lévén én nem igazán tudnám hasznosítani.

október szerzemények 11

Rexona Maximum Protection: Továbbra is a leghatékonyabb dezodor, amivel valaha dolgom volt, tesztet itt olvashattok róla, azóta váltottam a lila változatra, ennek kevésbé erőszakos az illata szerintem, ez már a második tubus belőle. 1500 Ft körül

Babydream 2 az 1-ben tusfürdő és sampon: Ugyan tusfürdőként nem vált be, mert tőle is viszkettem a szulfáttartalom miatt,  de samponként egészen jó szolgálatot tett, és mivel amúgy sem volt más ötletem, ezért ezt vettem újra. 499 Ft

Balea Ultra Sensitive mosakodóhab: A Babylove tusfürdőjét szerettem, azt leszámítva, hogy a csomagolása borzalmas, és a tubus felétől úgy kell kierőszakolni belőle a cuccot, de nem lehet kapni, legalábbis én nem találom, ezért, és persze azért, mert Ildi ajánlotta, vettem ezt. Még nem próbáltam ki, mert az utolsó cseppeket szenvedem még ki a Babylove-ból. Ha elfogy a Naturissimo arclemosó gélem, arcon is teszek vele egy próbát. 899 Ft

október szerzemények 12

Versace Crystal Noir EDT: Ennek a parfümnek és nekem történetünk van, amit majd az őszi kedvences bejegyzésben mesélek el :)

15 megjegyzés:

  1. Az a Zoya lakk egyszerűen csodás. A Moyra lakkokat már mindenhol kerestem Győrben, de még nem láttam sehol.
    A Versace parfümöt nagyon szeretem egyszer volt belőle egy kis teszterem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép, bár a kék nem duokróm módon jelenik meg benne, mint az üvegben, hanem maga a szín az, ami egy kissé kékes :)
      Ez a kollekció elég régi, lehet, hogy ezért nem találod őket :/

      Törlés
    2. Néhány suede Moyra lakkot láttam a Győr Plázás standon, szerintem elég nagy ott a választék, bár az új kollekciók kicsit lassabban érkeznek...

      Törlés
  2. jó dolgokat vettél.Én kíváncsi vagyok a Mustard milyen felkenve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az instagramos képek közül az, amelyiken nyomdázva van rá a Paprikával, elég színhű :)

      Törlés
  3. Huh, mennyi minden így egyben :) Biztos én is költök ennyit és veszek ilyen sok mindent egy hónap alatt, de azért egyben látva sokkoló.
    Nálam 1 l micellás víz van itthon, mert persze nem tudtam kihagyni az 1+1 akciós és hogy a krémhez 500 ml vizet adnak. A zöldet nem szeretem én sem, már csak rózsaszínt veszek.
    Az AHA is megvan, állandó darab itthon.
    A lakkok gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is sokkoló, pont ezért jó, hogy van ;)

      Törlés
  4. Nem tudom...nekem se fordul meg az ilyen bejegyzéseknél semmilyen formában a fejemben a felvágás dolog...én kimondottan szeretem mások szerzeményeit is nézegetni, mert mindig van olyan, hogy látok valamit, és "hoppá, ez annyira illene xy-onhoz", tudom már mit kap ajándékba vagy "jaj de jó az a felső a valamilyen boltból", és nem kell végigmásznom egy rakás üzletet, hanem céltudatos vásárlóként egyből odamehetek (persze ennek is vannak buktatói, de akkor is jó ötletgyűjtéshez)...

    Egyébként a körömlakkok, amiket bezsebeltél eszméletlenek! Így üvegen keresztül azok a zoya lakkok is gyönyörűek, remélem még megbarátkozol velük azért! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel ^^
      A Dance Legend-ekre gondolsz, nem? :)

      Törlés
  5. Shame on me, de én is azért nem gyűjtöm össze egyben a havi vásárlásokat, mert sokkoló volt egyszer-kétszer egyben látni a dolgokat :)
    A Zoya lakk gyönyörűszép - pedig egyáltalán nem vagyok oda a zöld lakkokért :D A Seche Vite nekem nagyon bevált, csupán az ár miatt maradtam a BTGN-nél (mert kb 5 perccel több kell neki és amúgy szuper ő is)
    A PC Super-Light Wrinkle Defense az én nagy kedvencem, pedig nem is az én bőrömre készült :) Én aláhidratálok, mert a szomjas bőrömnek szüksége van rá, de sokszor még alapozó sem kell a bőrömre, csak ez - ad egy pici színt, és nagyon szeretem benne, hogy nem fénylik a fényvédő a képemen!
    A Rexona dezodor szintén kedvenc nálam is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. BTNG-t nem próbáltam, de szerintem nem is fogom, SV fan lettem :D
      Engem azért zavar, hogy alá kell hidratálni, hiszen ez egy hidratáló, könyörgöm, és ugye az én bőröm még zsíros is...

      Törlés
  6. Szuper bejegyzés és a Zoya lakk az valami gyönyörű, a moyra lakk közül nekem is meg van 3db :)

    VálaszTörlés
  7. Hát bizony nálam is várható ismét sokkoló zsákmány, mert a születésnapom alkalmából kicsit sem voltam visszafogott... Nade sebaj, remélem, nálam sem vélik majd felvágásnak :-)

    Remélem, hogy a W7 palettával mutatsz majd sminkeket, mert érdekelne, hogy Te mit hozol ki belőle! Mindenesetre szuper paletta, ezt továbbra is így gondolom, és semmilyen problémám nincs vele, szemben az In the Nude-dal, amivel azért össze kellett barátkoznom :-)

    VálaszTörlés