2014. november 28., péntek

Novemberi szerzemények

Az októberi ámokfutás után novemberben visszafogtam magam egy kicsit. Egy picit.

040

A-England Virgin Queen, Fotheringhay Castle: Nincsen haul-poszt A-England nélkül, ahogy azt az ősi piréz bölcsesség is mondja… Az új kollekcióból a zöld lakk vonzott a leginkább, biztos voltam benne, hogy őt megveszem, de a Virgin Queen (ezüst-bronz) és a Gloriana (piros) is tetszett. Végül utóbbi nem volt annyira szimpatikus élőben, viszont a Virgin Queenről nem tudtam lebeszélni magam. 2990 Ft/db


A Fotheringhay Castle abszolút szerelem, nagyon tetszik a színe, és jól is áll. Tegnap azon kaptam magam, hogy egy ilyen színű ruháról álmodozom, amit a Fated Prince-szel viselnék. :)

A Virgin Queen egy nagyon elegáns, kifinomult árnyalat, talán számomra túlságosan is az; egy karácsonyi vagy szilveszteri vacsorához tudom elképzelni. Rajtam egyértelműen bronzos, sokkal kevésbé ezüstös, mint Edina képein. Annak ellenére, hogy nem az én színem, éppen ezért önmagában nem sokszor fogom viselni (nail art keretében annál gyakrabban), el kell ismernem, hogy gyönyörű lakk.

060

Seche Restore: Előző hónapban megvettem az első Seche Vite fedőlakkomat (miért vártam eddig, miért??), most pedig a hígítót is beszereztem hozzá, még nem kellett használnom. 1440 Ft

Golden Rose Rich Color Nr. 123: Az őszi Rich Color lakkok közül ez tetszett meg a leginkább, és olyan szépen mutatott, hogy nem tudtam otthagyni (még nem mertem összehasonlítani a már meglévő vörös lakkjaimmal). Ezt választottam egyébként a facebookos játék egyik nyereményének is, mert egy ilyen sötétvörös lakk szerintem nélkülözhetetlen ősszel-télen :) 590 Ft

105

Cicás “vizes matricák”: Ebayről rendeltem őket, itt és itt találjátok őket. Gyorsan, 2 hét alatt értek ide, a jobb oldalit ki is próbáltam már, instagramon meg is mutattam. Féltem, hogy nagyok lesznek a körmeimre, de a gyűrűsujjamra pont felfértek. ~285 Ft/db

125

Sablonok: Hatfélét rendeltem innen, nagyon lassan, 2 hónap alatt értek ide. A minőségükkel nem vagyok megelégedve, ha “letapogatom” róluk a ragasztót, nem tapadnak eléggé, ha nem, akkor meg hajlamosak felszedni a lakkot, illetve a kontúrjaik sem mindenhol szépek. Egy csomagban 2 ív matrica van, 5+1 akcióban vettem őket, egy csomag ~243 Ft

145

Moyou-utánzat lemezek: Szintén ebay, innen, 04 és 05. A kíváncsiság hajtott, tudni akartam, mit tudnak az igazi Moyou lemezekhez képest. Röviden: ne vegyetek ilyet! Oké, hogy olcsóak, de használhatatlanok, legalábbis a számomra, egyszerűen nem tudok olyan gyorsan dolgozni, hogy normálisan felvegye a nyomdapárna a mintát. Egyébként a Fairytale 01 és a Princess 12 lemezek másolatai, de utóbbiról lehagytak 2 mintát is… Én kb. 440 Ft-ért vettem darabját, most 320 Ft-ba kerülnek, de tökmindegy, mert ne vegyetek ilyet!

164

Moyou Festive 03, Princess 14, Artist 04, Mother Nature 14: Ismét a facebookos lakkos csoporttal rendeltünk lemezeket a Moyou honlapjáról; 1 hét alatt értek ide. Még nem próbáltam ki őket, mert nem tudtam választani közülük, annyira szépek… Ingyen szállítással és 15%-os kuponnal 1670 Ft/db-ra jött ki az áruk.

114

Babydream 2 az 1-ben tusfürdő és sampon: A szokásos samponom. 499 Ft

Nektek mi a kedvenc novemberi szerzeményetek?

14 megjegyzés:

  1. Oh, de kár, hogy nem jó ez az E-bayes MoYou másolat! Én is rendeltem egyet (többet nem mertem), de még nem ért ide. Picit bizakodom még, mert úgy látom, azt pont nem rendelted meg, hátha :D
    Az egyik kedvenc novemberi szerzeményem az Innisfree szérum, amit sokan dícsértek Krémmánián, és úgy tűnik, nekem is beválik :) PC arckrémet és fényvédőt pótoltam novemberben, Dashica rendelésem is megérkezett (bár őt még októberben rendeltem) - huhh, egész sok dolog érkezett hozzám novemberben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy én őszintén szólva pont erre számítottam, de muszáj volt tudnom, milyen :D Egyébként lehet, hogy tényleg van remény, mert a 05-ös totálisan használhatatlan, a 04-essel azért lehet valamit kezdeni, de én biztosan nem fogok vele szórakozni :D
      Milyen szérum pontosan?

      Törlés
    2. Én is hasonlóképp voltam, hogy nem fűztem hozzá nagy reményeket, de ki kellett próbálni! Időközben megérkezett az enyém, a Sailo 08-as másolata és nem rossz! Óvatosan nyúlok hozzá, hogy ne vágja meg a kezem, de minden mintát szépen fel tudtam venni, egyik sem volt gáz - úgyhogy én összességében örülök neki :)
      A szérum pedig ez:
      http://kremmania.hu/kremek/innisfree-soybean-energy-essence

      Törlés
  2. A két A England körömlakk annyira szép! Amúgy állatira passzolna hozzájuk a piros is, én már épp azon kombinálok, hogy nagyon nem kéne kihagyni egy ütős kis hármast ebből a kollekcióból.
    A lemezutánzatokról: egy ismerősnél láttam ilyen utánzat MoYou lemezt, ő nagyon meg volt elégedve velük, de nekem nagyon nem volt bizalomgerjesztő az, hogy a minták nagyon sekély vésetűek, és olyan benyomást keltett, mintha egy Essence lemezt látnék, csak átlényegülve.
    Az a gond, hogy aki már rendelkezik MoYou lemezzel, és beszerez egy ilyen másolatot, azonnal látja, mennyire hervasztóan nagy a különbség. Mert tényleg az.

    Kedvenc novemberi szerzeményeim: Colour Alike körömlakkjaim, és a PAncsitól kapott LOOK By Bipa duokróm párosa, valamint egy PC antioxidáns szérum három napig használt minta kiszerelése, ami valóságos katarzist eredményezett az arcomon. Ő ugyan a főfő decemberi kedvenc beszerzésem lesz, de már most örülök neki! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, csak swatch, teszter nem volt róla/hozzá a Naillandnél, a netes swatchok közül pedig volt, amelyiken tetszett, volt, amelyiken nem, így nem mertem megvenni.
      Igen, kb. essence mélységűek, én azokkal sem tudtam dolgozni anno.
      CA lakkok közül nekem a Winter Holo-k tetszenek, persze mire eljutottam a standig, egy színből sem volt már. Most volt készletfeltöltés, de most meg keret nincs rá :D Melyik szérum?

      Törlés
    2. Ez az:
      http://kremmania.hu/kremek/paula-s-choice-skin-recovery-super-antioxidant-concentrate-serum

      A piros AE-el én is úgy vagyok, hogy néha nagyon tetszik, néha közönségesnek érzem. Talán pont ez benne a különleges, hogy túlzó, és túl feltűnő, mármár ízléstelen.

      A keret már nálam is szűkös, a CA-k közül azonban a Winter holok vöröse nagyon nálam akar lakni, így azt nem hiszem, hogy ki kéne hagyni! Amikor először akartam rendelni, pont az orrom előtt fogyott el. Eldöntöttem, hogy ha legközelebb is így járok, akkor inkább egy Zoya hasonlót választok majd.

      Törlés
    3. Melyik Zoya hasonlít rá?

      Törlés
  3. Először nem érdekelt ez az A-England kollekció, kifejezetten nem az én színeim, de minél több képet nézegettem róluk, annál inkább beférkőzött az agyamba a Crown of Thistles és a Virgin Queen, így végül megrendeltem őket. Remélem, hogy szeretni fogom mindkettőt, mert ennyit már régen vacilláltam lakkvásárlás előtt... :D

    VálaszTörlés
  4. ezen a cicás csomagon én is agyaltam most egy keveset, majdnem meg is vettem, de végül még alszom rá párat. Virgin Queen és egy Sache felém is úton van (bár én fedőlakkból idők végezete óta -vagy3-4 éve- essence BTGN-t használok, kedvelem is, de most nagyrészt az új munka miatt rápörögtem, h még annál is gyorsabban száradó fedőlakkra lesz szükségem, hiszen jelentősen kevesebb szabadidőm lesz :D)

    őőő, kedvenc novemberi szerzeményem asszem a Blaze volt, bár lehet, h ezt még október végén vettem meg. jajj, de tegnapelőtt megszereztem a PP Paris-t és Monroe-t, nekik látatlanban is bizalmat szavazok, utóbbi biztos tökéletes "lila Blaze" lesz, előbbi meg a neve miatt kihagyhatatlan és persze csudás is. :)
    jah és bár még nem intézkedtem, de a nyomdalemezek lesznek az évvége kedvencei, a kipróbált Pet'la csudás és gyönyörű mintájú, írnom is kellene végre Petrának, h hogyan bizniszelhetek vele. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Blaze gyönyörű, de hozzám nem illik; a Monroe-t egyszer majd megveszem... :D

      Törlés
  5. Ezek a cicás matricák nekem is megvannak, csak nekem a BPS változatban. Kihagyhatatlanok macskatulajdonosok számára :-D A lakkok csodásak, de magamat lebeszéltem róluk, viszont a Crown of Thistles-t kihagyhatatlannak ítéltem, és már vár a sorára. A Moyou lemezeket pedig vadásztam egy ideig, de szerencsére készletfeltöltéskor sikerült lecsapnom párra a Naillandnél, engedménnyel együtt pedig már itt sem vészes az áruk, főleg ha azt veszem, hogy már egy lemezen is rengeteg a minta, és nagyon sokszor újrahasználhatók (nem is tudom, tönkre tudnak-e menni megfelelő kezelés mellett).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A CoT az, ami szép szerintem, de engem hidegen hagy. Milyen engedmény? Volt akció? :D Szerintem egyébként nem tudnak tönkremenni, ha "rendeltetésszerűen használod".

      Törlés
    2. Kosárba tehető engedmény is van náluk, 2 lemez vásárlása esetén %-ot, három lemez esetén pedig 15%-ot kaphatsz :-) A CoT pedig valóban nem a Te színvilágod, viszont a beszerzett kettő abszolút :-)

      Törlés