2014. november 24., hétfő

Manikűrvadász #13

manikurvadasz13 01

Ebben a fordulóban Mannától, a mannakörmök blog írójától választhattam manikűrt, és kivételesen azonnal tudtam, melyik művét fogom újraalkotni: még november elején láttam nála egy lakkozást, ami a bájosságával egyből magával ragadott.

Az eredeti manikűr:

_MG_29676


Mivel teljesen rá vagyok kattanva a Barry M Gelly őszi kollekciójára, ezért azt is egyből tudtam, hogy az általam birtokolt 3 lakk közül fogok választani; a Chili mellett kicsit háttérbe szorult eddig a Paprika és a Mustard, ezért őket használtam, az alapszín pedig a kedvenc nail art alapom, a Barry M Gelly Coconut lett.

manikurvadasz13 02

A lakkozás elkészítése végtelenül egyszerű: kifestettem az alapszínekkel a körmeimet, mindegyiket két rétegben használtam, bár a Paprikának egy is elég lett volna, majd pontozóval készítettem el a pöttyöket. Mivel nekem kisebb (rövidebb) körmeim vannak, mint Mannának, ezért picit kisebb pöttyöket festettem. A lakkozást a Seche Vite fedőlakkal zártam.

manikurvadasz13 03

Nekem nagyon tetszik az eredmény, bájos és vidám, ugyanakkor a színek miatt őszies is.

manikurvadasz13 04

A középső ujjam körmét picit elrontottam, nem jött ki olyan szépen a sorminta, de az összképet figyelve talán nem olyan feltűnő.

manikurvadasz13 05

Nézzétek meg a többiek alkotásait is:

18 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, annyira összeillenek a színek! Jó ránézni :D

    VálaszTörlés
  2. Jajj, ez annyira Biás lett! Nagyon tetszik mindkét manikűr koncepciója. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Aranyos, a színvilág pedig teljesen elvarázsolt :)

    VálaszTörlés
  4. Mennyire szép lett! :) És külön öröm számomra mindig, hogy olyan sokszor használod a Barry M lakkokat, de ezt úgyis tudod ^^

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett, tetszenek a színek. :)

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos lett ez a mani, a színek, a tökéletes lakkozás, a fotók!
    Ha én egyszer beszabadulhatnék Bia lakkjai közé! :D Azt hiszem, tudnék válogatni! :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a színválasztás :)

    VálaszTörlés
  8. Pöttyös! *.* Nagyon tetszik. :) Igazán őszies. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép őszi pöttyös manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  10. Régen is szépen lakkoztál, de már mindig olyan tökéletes! Ez a díszítés pedig sokkal jobban tetszik a Te verziódban, bár a körmeid is szebbnek látom, az eredeti már túl hosszú és kacska nekem.
    Annyira őszi, annyira kedves, nagyon-nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  11. nagyon szép az összhatása, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  12. Abszolút sikerült a saját stílusodra alakítani, szeretem ezt a decens, precíz kidolgozást, nagyon harmonikus a végeredmény, szép lett!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszenek a te színeid (is), főleg a sárga! :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon vidám lett, remekül harmonizálnak a színek!!

    VálaszTörlés
  15. Imádom ezt a manikűrt! Nagyon jó lett! A színek, a minta, minden! :)

    VálaszTörlés