2014. november 2., vasárnap

Dry Brush | NATC

nailarttechniqueschallenge_1 dry brush 01

Az általam indított kihívás első témája a dry brush technika, aminek az a lényege, hogy gyakorlatilag teljesen lehúzzuk a festéket az ecsetről, és így mintázunk az alapszínre.

Amikor elkezdtem lakkozni a fordulóra, gratuláltam magamnak, hogy milyen jól feladtam magamnak a leckét ezzel a témával, ugyanis az első elképzelésem szerinti változat nem lett sem szép, sem érdekes, sem látványos; semmilyen pozitív jelzővel nem lehetett illetni.

Lemosás, újratervezés. Egy teljesen más színvilágú lakkozás mellett döntöttem, krém, vörös, szürke és fekete lakkokkal szerettem volna dolgozni.

nailarttechniqueschallenge_1 dry brush 02

Alapszínnek a Barry M Gelly Coconut-ot kentem fel 2 rétegben, majd teljes száradás után jöhetett maga a minta, a következő lakkokkal: Barry M Gelly Chili, essence colour&go 35 movie star, Avon Pro+ Licorice, a fedőlakk pedig a Golden Rose Gel Look Top Coat. Az eredmény: azt hiszem, erre szokták eufemisztikusan azt mondani, hogy érdekes; legalábbis az első gondolatom ez volt. Aztán ahogy nézegettem, egyre jobban megtetszett, az én szememben olyan grunge-os; tornacipővel, farmerrel, egy lezser inggel tudom elképzelni.

nailarttechniqueschallenge_1 dry brush 03

22 megjegyzés:

  1. Nem rossz, a lényeg a színválasztás :)

    VálaszTörlés
  2. Elsőre az őszi falevelek jutottak eszembe :) szép lett !!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon szép lett, pont a színválasztás miatt! :) Jaj, én még nem írtam meg ezt a bejegyzést, de nagyon nagyon igyekszem, csak most a költözés előrébb való :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a színválasztás. :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nagyon szép. Egyébként nekem sem ugyanazt a hatást adja vissza, mint amit elképzeltem, de ebből is tanultam legközelebb mit csináljak másként. Sajnos nem volt időm újra lakkozni, így nálam maradt az eredeti kicsit kesze-kusza...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem kifejezetten tetszik a te változatod, nagyon mutatós lett!

      Törlés
  6. szerintem jól mutatnak ezek a színek együtt és nagyon érdekes ez a technika, az eredmény is tetszetős lett! ;) (és picit helovínes is nekem, pont nem a véresen tocsogós, hanem a kellemesen asszociálós! ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jah és az eufemizálva jobban hangzik, mint az eufemisztikus (nekem olyan szóösszemosás jellege van) ;)

      Törlés
    2. A Google az én változatomra több találatot ad :D De amúgy nem tudatosan választottam ki ezt az alakot, csak írtam, ami jött.

      Nekem is eszembe jutott, hogy megkésett halloweeni lakkozás is lehetne :)

      Törlés
    3. hehe. de hát az eufemizmus az alap, abból nem lesz misztikus végződés! :D ;)
      harmadszorra nézem meg a képeket, még mindig nagyon tetszik. :)

      Törlés
    4. Hát nem tudom, több netes lexikonban is így van benne :D Köszi :)

      Törlés
  7. iszonyat jól néz kis :D eddig nekem nem ment a piroshoz a rózsaszín ,de itt tökéletes :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs benne rózsaszín, csak mivel nagyon vékony rétegben van fent a vörös lakk, rózsaszínesnek tűnik :) Köszi :)

      Törlés
  8. Szuper lett, ez a különleges színkavalkád különösen egyedivé teszi :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett szerintem a színválasztás! Egy laza farmer-kockás inges összeállításhoz simán el tudom képzelni.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon-nagyon szép lett! Olyan látványt nyújt, mint valami elegáns szőrmebunda felülete, szinte simizném, olyan térhatású, bársonyos, selymes! :)
    Felbuzdulva rajtatok, én is kipróbáltam pár variációt kíváncsiságból, különféle lakkokból-hát, nem mondom, komoly lecke volt! Pofonegyszerűnek tűnik a dolog, aztán nem is annyira az!
    Azt a legnehezebb kitalálni, hogy melyik az a pár lakk, ami tökéletesen passzol a koncepcióba, és bizony itt nemcsak a színek számítanak, hanem a textúrák, effektek, a felvitel "mintája", ahogy az ecsetet húzom, esküszöm, jobban megszenvedtem vele, mint egy indás manikűrrel! Ööööö, és nem is lett publikus a végeredmény! :D
    Viszont a technikából egy nagyon szép manit sikerült megszülnöm, ezért nagyon hálás vagyok, mert a kihívás során közzétett munkák nélkül ez nem sikerült volna! :)

    VálaszTörlés
  11. Tetszik, pedig ez kevés ilyen technikával készült manikűrről mondható el... :D

    VálaszTörlés
  12. Imádom! Baromi jól eltaláltad a színeket is! :)

    VálaszTörlés