2014. november 15., szombat

Do Androids Dream of Electric Sheep? | nail art

057

Ma a következő Mani-acs manikűr lenne a soros, de elromlott a fényképezőgépem, így sajnos ez most kimarad nekem, remélem, hamarosan tudom pótolni.

Hogy ne maradjatok bejegyzés nélkül, egy pár nappal (héttel?) ezelőtt készült nail art-ot hoztam, amit két dolog ihletett: 1) használni akartam szegény DL Chameleon lakkjaimat – már régóta az enyémek, mégis alig lakkozok velük, 2) megérkeztek az ebayről rendelt körömsablonjaim, amiket minél hamarabb ki szerettem volna próbálni.

035

Abból is látszik, hogy a szakdolgozat írása mennyire leszívta az agyamat, hogy a bonyolultabbik végéről fogtam meg a dolgot: először kifestettem a körmeim a fekete Golden Rose Rich Color Nr. 35-tel egy rétegben, majd egy-egy réteget használtam a Dance Legend lakkokból (mutatóujjtól kezdve: 92 Roz, 93 Celia, 94 Boo, 91 Boggs), ezek száradása után ragasztottam fel a sablonokat, és kentem a kimaradó részekre a fekete lakkot. Mivel mindenképpen kellett fekete alap a lakkok alá (önmagukba is fednek 2-3 rétegben, de spórolok velük), ezért az lett volna a logikus, ha a fekete alapra ragasztom a sablonokat, és a DL lakkokkal töltöm ki a fennmaradó részeket. Végül is szerintem így jobban mutat, mert így több a színes felület, mint a fekete, míg ha a “logikus” módon lakkozok, akkor talán túl domináns lenne a fekete. A China Glaze Fast Forward fedőlakkal fejeztem be a manikűrt, de a Seche Vite jobb lett volna, az szebben kitöltötte volna a szintkülönbségeket.

023

A sablontól nem vagyok egyébként elragadtatva; használhatóak, de azért erősen érződik, hogy ebayes minőség, innen rendeltem őket egyébként.

038

Annyira szépek voltak ezek a Chameleon lakkok - főleg a Roz és a Celia tetszett -, hogy megfogadtam, ezentúl többet használom őket :) Nyomdázva is ki szeretném őket próbálni, de még nem sikerült eldöntenem, melyik lenne a legjobb minta erre a célra :)

17 megjegyzés:

  1. Szerintem is állati jól néz ki, a sablonok minőségét tekintve pedig egyetértünk.

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik ez a mani, egyszerű, de látványos.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett (volt:)). Hány napig bírta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szinte egyből lemostam, mert nagyon siettem, a másik kezemre nem volt időm elkészíteni :(

      Köszönöm lányok, örülök, hogy a ti tetszéseteket is elnyerte :)

      Törlés
  4. Szerintem fantasztikusan jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  5. Akárhogy is csináltad, nagyon szép lett, feketével igazán mutatósak ezek a lakkok!!

    VálaszTörlés
  6. azta!!!!!!!!! nem semmik ezek a lakkok és ez a manikűr :))) gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  7. Ajj de nagyon szép lett! Még meg sem érkeztek a DL lakkok a Naillandbe, de én már azt várom, hogy mikor hozzák be a Chameleon kollekciót is (már ha egyáltalán behozzák :/ ) :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek ezek a lakkok és a minta is nagyon jó. :)

    VálaszTörlés