2014. november 9., vasárnap

Dance Legend Wow Prism | 27 Poison

dance legend wow prism 27 posion 01

Amikor megrendeltem ezt a lakkot, biztos voltam benne, hogy imádni fogom. Amikor megérkezett és felkentem, nem tetszett. Másra számítottam – kicsit csalókák a róla látható képek az interneten, és még azokhoz képest is másra emlékeztem picit. Egyébként maximálisan elismerem, hogy nagyon nehéz az igazi színét elkapni.

Csak remélni tudtam, hogy idővel megszeretem, és ugyan ezt még nem merném kijelenteni, határozottabban kedvesebb érzésekkel viseltetek iránta.

Több, mint ezer képet készítettem róla, három egymást követő napon, különböző körülmények között, mert egyszerűen úgy éreztem, egyik kép sem megfelelő. Emiatt ebben a bejegyzésben a szokásosnál több kép lesz, remélem nem bánjátok.

dance legend wow prism 27 poison d1 01

Az üveg 15 ml lakkot tartalmaz, az ecset egy picit nagy, de egyébként rugalmas és jól “terül”.

A lakk elég folyékony, ezért én csak vékony rétegekben használva tudom jól kezelni, különben befolyik a körömsáncba, ezt leszámítva tetszik az állaga, a konzisztenciája, egyenletes, foltmentes eredményt ad. 2 rétegben már jól fed, gyakorlatilag teljes értékű az eredmény, a képeken azonban 3 réteget láthattok, mert úgy gondoltam, a szín mélyítésével közelebbi színt kapok majd az emlékezetemben élőhöz.

dance legend wow prism 27 poison d1 02

Nem szárad különösebben fényesre, egy fedőlakk mindenképpen jót tesz neki. A China Glaze Fast Forward fedőlakkjával használtam, 4 nap után mostam le, ekkor körömvégi kopás már látszódott, egy körmömön pedig le is pattant egy picit a lakk.

dance legend wow prism 27 poison d1 03

Most, hogy letudtuk a minőségi jellemzőket (amikkel egyébként összességében meg vagyok elégedve), térjünk át a színre, merthogy ez az, amiben csalódtam.

Az eddigi képek az első napon készültek, fedőlakk nélkül látható a lakk, az első két képen szűrt fényben, a harmadikon napsütésben.

A színével az a bajom, hogy nem régimódiasan, alkimistásan méregzöld, hanem biohazard jellegű – másként szólva nem egy boszorkány, hanem egy sci-fi hősnőjének körömlakkszíne. Ezen kívül sötétebb lakkra számítottam, valamint zavarnak benne az én ízlésemnek túl nagy holo-szilánkok, mert ellopják a figyelmet a színről.

Ezen megpróbáltam segíteni, már a Picture Polish Cosmos is sokkal jobban tetszett fedőlakkal – a titok az, hogy olyan kell, amelyik hajlamos elkenni a lakkozást, elméletem szerint ugyanis így a jelly alapból kerül egy vékonyka réteg a holo-részecskékre, ezáltal kisebbnek tűnnek, kevésbé feltűnőek. 

A következő három képen így a China Glaze Fast Forward fedőlakkal láthatjátok a lakkot, ezek a képek a második napon készültek, az első szűrt fényben, a másik kettő napsütésben.

dance legend wow prism 27 poison d2 01

Talán a képeken is látszik, hogy nem olyan feltűnőek így a holo-szilánkok, sötétebbnek tűnik a lakk, ugyanakkor ez értelemszerűen azzal is jár, hogy visszafogja a holo-hatást.

dance legend wow prism 27 poison d2 02

Kipróbáltam egyébként Seche Vite-tel is, és ugyan csak egy hangyányival, de mégis más a szín, mint a CG FF-fel fedett körmökön. Előbbivel egy picit “erdőzöldebb”, utóbbival picit kékesebb a lakk.

Egy közeli kép, ez a harmadik napon készült:

dance legend wow prism 27 posion 02

A következő kép nagyon sok szempontból pocsék, ám amiért mindenképpen helyet érdemel a bejegyzésben, az a mutatóujjamon látható; itt végre sikerült elkapnom ezt az izgalmas, “szintetikus” színt.

dance legend wow prism 27 posion 03

A mélyebb szín érdekében kipróbáltam fekete alapon is, így ugyan még inkább kékes árnyalatú a lakk, összességében mégis talán jobban tetszik, így már kellően sötét és mély a számomra is.

Felkentem az A-England Saint George mellé, hogy megnézzem, mennyire hasonlítanak, de nagyjából semmi közük egymáshoz, igen távol állnak mind szín, mind jelleg, finish tekintetében.

dance legend wow prism 27 posion vs a-england tristam

Végkövetkeztetés igazából nincsen, az árára igyekszem nem gondolni (a Dance Legend oldaláról rendeltük, az ára 13$, de fennakadt a vámon, így áfát és kezelési költséget is fizetnünk kellett), így talán idővel meg is tudom szeretni ezt a lakkot, de kedvenc sosem lesz belőle. Szipp.

Így a végére ezt muszáj, ne haragudjatok:


22 megjegyzés:

  1. Hú, nekem nagyon tetszik ez a hihetetlenül sötét színe. Elképzelem, ahogy világítanak benne a holo pelyhek *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De hát nekem pont az a problémám, hogy nem elég sötét :D A napsütéses képeken egyébként jóval sötétebbnek tűnik, mint amilyen valójában.

      Törlés
  2. Azt hittem, jóval szikrázóbb lesz, de inkább diszkrét sötét csillogó. A maga nemében persze szép, csak hát ha nem ezt vártad, akkor csalódás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont az a problémám, hogy világosabb, mint hittem :) Élőben világosabb, és "játékosabb" a színe. Sajnos tettem meg mindent az élethű színekért, nem sikerült olyan képeket csinálnom, ami visszaadja, amit látok.

      Törlés
  3. Nekem a másik lakk azért jobban tetszik...pedig ez is olyan szép...:D
    Csak üvegből nem erre számítottam, kicsit olyan...fura...
    Amúgy két napja ezt a számot hallgatom, és nem tudom miért, nem is szeretem a rockot...>.<
    (Vagyis tudom miért: nem ment ki a fejemből, és úgy gondoltam, ha meghallgatom, tudom miért jár benne egyáltalán...hát még nem jöttem rá...és még mindig nem szeretem Alice Coopert se...xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Bullet for my Valentine-ra gondolsz? Amúgy nyilván ízlés kérdése, én egyébként azért sem bolondulok egyelőre :/

      Törlés
    2. Igen, mondjuk én még nem láttam "élőben"...de ez is nagyon tetszett - üvegben...és csak remélnii tudom, hogy a BFMV lakk legalább hasonlít az üvegben látható csodás színre...:D

      Törlés
    3. Nézd: http://mysweetbeautytreasures.blogspot.hu/2014/10/dance-legend-bullet-for-my-valentine.html :)
      Emlékezetem szerint az utolsó előtti-előtti kép a legszínhűbb. A Posion-nek is megvan ugyanez a mélysége, izzása, csak az én fotóim jelentősen bénábbak, mint Timiéi :(

      Törlés
  4. Kár, hogy nem teljes a szerelem. Rossz az ilyen amikor ennyi pénzért nem azt kapjuk amit várunk :( Nekem mondjuk nagyon tetszik a színe. Hátha idővel te is jobban megbékélsz vele :)

    VálaszTörlés
  5. meg is van az első DL lakk, ami remélem, h lesz a Naillandben és meg is vehetem. nagyon tetszik, köszi, h megmutattad! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még az is előfordulhat, hogy eladom, ha gondolod, majd keress meg :)

      Törlés
    2. Bia, ha eladnád, írj rám akárhol! ;)

      Törlés
  6. Maximálisan együtt érzek veled a lakk hatásával kapcsolatban!
    Elmondom, én min agyaltam, nézegetve a mesés fotóidat: Olyan érzésem van, hogy ennek a DL lakknak nincs mélysége, és ez az A England lakk mellé téve világosodott meg bennem! :D
    (a fotóról)
    Van egy nagyon domináns felületi hatása, ami a tükrös hatás irányába mozdítja el a történetet, míg az A England lakk esetében az van, hogy ránézel és mintha a Világűr mélysége szippantana magába.
    Ez a DL lakk számomra egyszerűen csak holografikus ragyogású, intenzív felületet ad, ami persze nem megvetendő, vagy fikázandó részemről, de most én sem az ilyen jellegű lakkok után csorgatom a nyálam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem, mire gondolsz, de szerintem csak a béna fotóim miatt látod, amit látsz :) A swatch pedig amúgy is becsapós, mert ugye nincs alatta köröm&hús, más, mint rendesen felkenve.
      A mélységével, dimenzióival nekem nincs problémám, - most nyilván szentségtörés lesz, amit mondok, de - hasonlít a Picture Polish hasonló jellegű lakkjaira (Cosmos, Bridget), csak sokkal-sokkal több és nagyobb holo-részecske van benne.
      Lakkomlakkom Edinának kéne posztot írnia erről a lakkról, az ő képein talán átjönne, amire gondolok :)

      Törlés
  7. Nagyon szép lakk, olyan kis karácsonyos már a hangulata :)

    VálaszTörlés
  8. Ennyi pénzért már kénytelen leszel elhasználni, akár tetszik,akár nem :).. De az Alice Cooper szám! Ezer éve nem hallottam, de most nagyon jól esett, kösz! :D

    VálaszTörlés
  9. valóban túl sok pehely van bennük, amit a jelly lakk néha nem képes elfedni, de én ettől még imádom az enyéimet.remélem megszereted majd

    VálaszTörlés
  10. Nálam kicsit elmaradt a WOW :S
    Ettől függetlenül nagyon tetszik, és remélem, majd megmutatod egyszer élőben is, de nem ilyenre számítottam, na :D

    VálaszTörlés
  11. Jó ez a szín, olyan sárkányzöld. De méregzöldben nekem is jobban tetszene.

    VálaszTörlés