2014. november 21., péntek

Bourjois Gentle Eye Makeup Remover | teszt

bourjois gentle eye makeup remover 01

Egy ideje már kizárólag micellás vizet használok sminklemosásra is, és elég sokáig teljesen elégedett voltam ezzel a megoldással, ám amikor a Bioderma Sébium H2O volt soron, elgondolkoztam, hogy tulajdonképpen nem szívesen használom ezt az alapvetően zsíros bőrre készült terméket a szemem környékén, illetve anyagilag is elég húzós ezt pacsmagolni el sminklemosásra.

Nem véletlenül kötöttem ki anno a micellás vizeknél, egyszerűen nem találtam olyan sminklemosót, ami megfelelne az igényeimnek, vagy többet nyújtott volna, mint előbbiek. Megmagyarázhatatlan módon vonzódom a Bourjois márkához, emiatt és a krémmánián olvasható jó vélemények miatt döntöttem a Bourjois Gentle Eye Makeup Remover mellett.


Leírás krémmániáról:
Szemfestéklemosó érzékeny szemre. Organikus zöld teával. Érzékeny szeműeken és kontaktlencsét viselőkön tesztelt.
Érzékeny a szemem, kontaktlencsém is van (a kettő összefügg), tökéletes alany vagyok a teszthez.
Az összetevői nem a legszebbek, de legalább parfüm nincs benne (link).

bourjois gentle eye makeup remover 02

Csomagolás: Az üveg 200 ml lemosót tartalmaz, és bár nagyon mókásnak találom a kis gombot a kupakon, jó megoldás, nekem kényelmesebb, mint a hagyományos pattintós kupak. Jól zár, a műanyag erősnek tűnik, aggályok nélkül dobnám be a táskámba. 5/5

Használat, hatás: Színtelen, vízszerű folyadék, van egy enyhe, meghatározhatatlan illata. Elvileg ez szemfestéklemosó, de nem zavartatom magam, az arcomra is ezt használom. A szemeimet 2, az arcomat 1 vattakoronggal tudom lemosni, ezzel pontosan ugyanannyit tud, mint mondjuk a Bioderma Sensibio H2O (a Sébium H2O-val ellentétben nem bántja a szemem, és az arcbőrömnek is jobb), vagy akármelyik másik micellás víz. Van egy olyan érzésem, hogy túl sokat várok a sminklemosóktól, mert nem vagyok elájulva ettől az eredménytől.

A szememet egyébként egyáltalán nem csípi, nem irritál, az arcbőrömön használva is kellemes érzetű. 4/5

Kérlek, írjátok meg kommentben, hogy nektek melyik lemosó vált be, és hány körben tudjátok vele teljesen lemosni a sminket!

Ár-érték arány: Az iparfumeriánál 1990 Ft-ba kerül, a webshopban itt találjátok. Ezzel az árral bár a legdrágább sminklemosó, amit valaha próbáltam, a Bioderma micellás vizeinél még mindig olcsóbb (iparfumeriánál 3290 Ft/250 ml, itt), és sminkeltávolításban ugyanannyit tud. 4/5

Összességében: Megbízható sminklemosó, de összességében nem győzött meg arról, hogy szükségem van rá a micellás víz mellé, inkább kivárok egy akciót, amikor utóbbiakat fajlagosan kb. ugyanannyiért lehet kifogni, mint ezt a lemosót. 4/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

10 megjegyzés:

  1. Szerintem Müllerekben ilyen 1450 körül van, még talán olcsóbb is. Én a Bourjois micellás vizét próbáltam, nem különösebben szuper, de teszi a dolgát. Érzésre mintha a Sensibio alaposabban tisztítana, de én még nem találkoztam olyan sminklemosóval, ami kiváltotta volna a 'WOW'-hatást, úgyhogy kutatok tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Múltkor direkt amiatt mentem a Müllerbe, hogy megnézzem, ott mennyi ez a lemosó, de nem találtam meg :D (a többi Bourjois lemosót igen...)

      Törlés
  2. Kissé ideges vagyok, amikor a "micivizek" szóba kerülnek, mert ezek a löttyök rajtam semmi olyan munkát nem bírtak elvégezni, amit egy sima, kíméletes olcsó tonik ne csinált volna utánuk félgőzzel.
    Alapvetően arra a parasztvakító szövegre haragszom, amivel a flakonok hátulján kecsegtetik a népet, miszerint "egy lépésben eltávolítanak koszt, sminket az arcról" Úgy vélem, ha a terméktájékoztató ezt írja, igenis JOGOS elvárásom, hogy ezt a funkciót, azaz sminklemosást tökéletesen ellássa a termék.
    Ha tonikra lenne szüksége, azt vennék, nem micellás arctisztító vizet.
    Jópár csalódás után visszakullogtam a számomra leginkább bevált sminklemosó termékemhez, és rájöttem, hogy ez pont azt csinálja nekem, amit én a micivizektől elvártam volna, állag, kíméletesség és hatékonyság tekintetében, EGY lépésben, amennyiben nem vízálló smink van rajtam. Egész arcon használom, és nagyon szeretem:

    http://kremmania.hu/kremek/rival-de-loop-olajmentes-szemfesteklemoso

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, szépek az összetevői, viszont elég vegyesek róla a vélemények :S Köszi a tippet, lehet, hogy kipróbálom majd! :)

      Törlés
  3. Én a Biodermát mindig akcióban vettem, vagy összecsomagolva, vagy az egyik kedvenc patikámban szokot lenni a fél literes fél áron, szóval szerintem úgy nagyon megéri. A Paese jött még be, de azt ugye nem lehet kapni. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, én meg akkor leszek "kissé ideges", ha Paese micellás kerül szóba :D (az elérhetetlensége miatt)

      Törlés
  4. Én sminklemosásra nedves törlőkendőt használok, a Tescoban szoktam venni a "Hops" nevezetű kendőt, ami kifejezettem sminklemosásra készült. 20 darab kendőt tartalmaz és 250 Ft-ba kerül. Szerintem baromi olcsó, és nekem bevált, 1 kendővel meg tudom oldani bármilyen vastag és erős smink lemosását. Más, általános nedves kendőket is használok, nekem azok is szépen eltávolítják a sminket, azokból 2 kendőt szoktam elhasználni átlagosan egy sminklemosáshoz.
    Egy ideig én is micellás vizet használtam a sminklemosáshoz, de valahogy mindig túl nedvesre sikerült a vattakorong, aminek az lett vége hogy belefolyt a szemembe a festék, aztán jöhetett a szemcsepp... :( lehet, hogy én vagyok béna, de nekem a szempillaspirált soha nem sikerült vele tökéletesen eltávolítanom, így aztán visszatértem a nedves törlőkhöz, a micellás vizet pedig már csak általános arctisztításra használom. (A Garnier micellás vizét használom egyébként.)

    Régebben pedig a Rossmannban kapható Rival de Loop olajmentes sminklemosóját használtam, én is azt szerettem, szépen lehozta a sminket, viszont utána picit ragadt tőle az arcom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Használtam már ilyen kendőket, de nekem nem igazán váltak be, igaz, ezt a márkájút szerintem pont nem próbáltam.
      Huh, na én ezt a ragacsos érzést nem tudnám elviselni.

      Törlés
  5. Nekem régebben nagyon bejött a Balea kétfázisú sminklemosója. Olajos, de mondjuk én csak szemre használtam, utána meg arcot mostam, úgyhogy engem nem zavart. Szerintem nagyon hatékony. Most a Terra Naturi szemfestéklemosóját használom, ez nagyon krémes, elég jó, de nem olyan kényelmes használni, még nem tudom, lehorgonyzok-e mellette :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, a Balea kétfázisút próbáltam, de egyrészt nem szeretem az olajos lemosókat, még szemre sem, másrészt pedig a hatásától sem voltam lenyűgözve.
      A krémes lemosókat szintén nem bírom :D

      Törlés