2014. október 23., csütörtök

Rimmel Wonder’full szempillaspirál | teszt


rimmel wonderfull mascara 01

Elég régóta használom ezt a spirált, de nem szerettem volna elhamarkodottan ítélni róla, így csak most, majdnem 3 hónap elteltével érkeztem elérkezettnek az időt a tesztre.

A spirál (szerintem) legérdekesebb tulajdonsága az argánolaj tartalma, nagyon kíváncsi voltam, jelent-e ez majd valamit a gyakorlatban is.

Csomagolás: Hol futurisztikusnak találom a tubust, hol pedig partra vetett bálnának látom, mindenesetre jó nagy, az biztos. Azt leszámítva, hogy egy kicsit vaskosnak találom, semmi probléma nincs vele, a kupak jól záródik. 11 ml terméket tartalmaz. 4,5/5

rimmel wonderfull mascara 02

Használat: A keféjét kifejezetten nagynak találom, és ez sajnos esetemben nehezíti a felvitelt is, gyakran összekenem magam a fejjel, illetve a belső és külső szemzugot nehezen érem el vele. Szerencsére megfelelő mennyiségű festéket vesz fel, nem kell lehúzogatni, esetleg a kefe csúcsán lévő festéket érdemes letörölni, úgy vettem észre, ott szeret megülni.

A festék állaga már az első nyitáskor is pont jó volt, és a 3 hónap használat alatt sem sűrűsödött be, ez mindenképpen dicsérendő. 4/5

rimmel wonderfull mascara 03

Hatás: Sajnos nem sikerül mindig ugyanolyan szép eredményt elérnem vele. Ez inkább a használat nehézségével függ össze, de emiatt a hatásról sem tudok teljes elégedettséggel nyilatkozni.

A jó napokon kifejezetten tetszik a hatás, amit el lehet vele érni, hasonlít az Astor Big&Beautiful BFly Butterfly Look szempillaspirálra e tekintetben, csak nem lesznek olyan babásak a pilláink (ami nekem gyakran már furcsa). Hosszít, ível, dúsít – végre egy spirál, aminél tényleg tapasztalom a dúsító hatást.

Rossz napokon viszont megesik, hogy összetapasztja a pillákat, és olyan kis csoffadt az eredmény.

1 rétegben szoktam használni, 2 rétegben már sok nekem, illetve én nagyon kényes vagyok arra, hogy ne legyenek vastagok, természetellenesek a szempilláim, és 2 rétegben bizony ez már megesik ennél a spirálnál.

Majdnem elfelejtettem az argánolajat: sem rövid, sem hosszútávú változást nem tapasztaltam egy olaj nélküli spirálhoz képest. 4/5

Az első képen spirál nélkül, a második képen 1 réteg, a harmadik képen 2 réteg spirállal láthattok, a negyedik kép pedig egy másik alkalommal készült, itt 1 réteg spirált viselek némi sminkkel.

Szerintem a képek jól példázzák, hogy az eredmény nagyban függ attól, hogy milyen passzban van a spirál (vagy én), a negyedik kép sokkal meggyőzőbb, mint a második, pedig ugyanúgy 1 réteg van rajtam.

rimmel wonderfull mascara 04

Tartósság: Sajnos itt sem remekel a termék, előfordul, hogy a szemöldököm alatt, ahol a szempilláim hozzáérnek a bőrömhöz, szürkés pontokat-foltokat találok a nap végén, illetve a szemem alá is kerül egy szürke “fátyol”. A pilláimon is látszik sajnos, hogy eltűnt róluk a festék egy része, kevésbé íveltek, kevésbé látványosak. 3/5

Ár-érték arány: Nagyon ciki, de sajnos fogalmam sincs, mennyibe kerül pontosan a spirál, az interneten sem találtam erre vonatkozó információt, de olyan 2500-3000 Ft körülre tippelek. Így az ár-érték arányt nem véleményezem most, de amint megtudom az árát, kiegészítem a bejegyzést.
Szerk..: 2699 Ft-ért láttam a dm-ben, úgyhogy jól tippeltem. 4/5

Összességében: Jó-jó, el fogom használni, de lehetne jobb is. Leginkább a tartósság hiánya zavar, de  azt sem bánnám, ha kisebb lenne a keféje. 4/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

5 megjegyzés:

  1. Jó kis termék, tetszett a poszt! :)

    VálaszTörlés
  2. Sokaktól hallottam mostanában, hogy nem jött be nekik ez a spirál, a képek alapján szerintem szép, bár én a kicsit drámaibb hatásra szavazok :) A tartósság hiánya viszont tényleg nem túl kecsegtető :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, és én amúgy az vagyok, akin általában tartósak a spirálok, tehát szerintem nem velem van a gond :/

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki :D habár annyira engem nem vett meg ez a spirál. Most szereztem be a Mangát és imádom, mást nem is szeretek . Szerintem szemezz vele,mert majdnem ugyanezt tudja , csak jobb :D A legjobb,hogy olyan mintha nem is lenne festék a pilláimon :D így nyugodtan rétegezhetem :D és nem keni össze a szemkörnyéket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, hogy a Mangát ajánlod, mert nekem még senkin nem tetszett ez a spirál :S Illetve nem is mondanám, hogy manga-hatást szeretnék elérni, de majd rákeresek tesztekre, képekre :)

      Törlés