2014. október 3., péntek

Összefoglalás, gondolataim a kihívásról | 31 WNC

31 week nail challenge

Hát, ezzel is megvolnék. Igaz, hogy 31 hét helyett 2 év alatt teljesítettem a kihívást, de végül befejeztem.

Az utolsó résznél könnyelműen azt ígértem, pár napon belül jövök az összefoglalóval, benne a gondolataimmal a kihívásról. Majdnem egy hónap telt el azóta, nem véletlenül. Amikor megnyitottam a képeket, hogy összeállítsam a kollázst, hevesen tiltakozni kezdtem magam ellen. Te most komolyan azt akarod, hogy ezeket újra lássák? Nem, persze, hogy nem akarom. Én magam is elborzadok azon, hogy mit műveltem korábban nail art és fotózás címén, siralmas, komolyan mondom. Elég önkritikus embernek tartom magam, ezért pláne nem értem, hogyan hihettem, hogy jó, amit csinálok. Ugyanakkor büszkeséggel és elégedettséggel tölt el, hogy meddig jutottam a kezdetekhez képest. Nem mondom és nem gondolom, hogy többet vagy gyorsabban fejlődtem, mint mások, vagy mint amire átlagosan képes egy ember, de nem is ez a lényeg. A fontos az, hogy látom az utat, amit megtettem, és ez erőt és bátorítást ad a folytatáshoz. Arra sarkall, hogy ne álljak meg, ne dőljek hátra, hanem keressem a lehetőségeket, amik által még jobb lehetek.

Örülök, hogy belekezdtem a kihívásba, mert kreativitásra ösztönzött, kipróbáltam sok új technikát, feszegettem a határaimat. Köszönöm nektek a kommenteket és a bátorítást, kellettek a visszajelzéseitek ahhoz, hogy végigcsináljam.

lebennini zászló áll legközelebb a szívemhez, de a Paint it Black által ihletett lakkozást is nagyon szerettem, illetve a régebbiek közül nude-arany glitteres kifejezetten tetszik így visszatekintve, pedig akkor nem voltam különösebben oda érte. A legbüszkébb a hennás festésre vagyok.
Itt találjátok a kihívás összes bejegyzését.

Találtam a neten egy 31 Day Nail Challenge 2.0-t, szeretném ezt is megcsinálni, egyelőre halogatom...

5 megjegyzés:

  1. Szerintem a régi alkotásaid is nagyon szépek, nincs mit szégyellned rajtuk. Leginkább a fotózás az, amiben én tényleg nagy változást látok! :)
    Remélem ezt most éppen olyan pozitívnak érzed majd, mint amilyennek szántam... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, azért azok a le nem takarított körömszélek, meg kiszáradt körömágybőrök; és az összevissza hosszúságú körmöket se feledjük... Igen, fotózásban is sokat fejlődtem, de azóta jobb géppel is fényképezek, mondjuk azt is meg kellett tanulni használni. :)

      Törlés
    2. Abszolút egyetértek Zizitimmel. :-)

      Törlés
  2. Jaj, hát mintha magamat olvasnám. :-D Éppen tegnap néztem FB-n a rajzaimat, amikre büszke voltam még pár hónapja, és elszörnyedtem, hogy jesszus, ezeket kitettem? :-D De rájöttem, hogy arra is büszke lehetek, azokat is örömmel alkottam, és arra meg még büszkébb lehetek, hogy csupán pár hónap alatt ilyen rengeteget fejlődtem. Szóval próbálj meg Te is így gondolni az alkotásaidra. :-) Amúgy arra nem gondoltál még, hogy körmös legyél, hivatásosan is? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hát, a műkörömépítés meg ilyesmik nem vonzanak :)

      Törlés