2014. október 20., hétfő

Manikűrvadász #12

manikurvadasz12_1

Szinte minden alkalommal elmondom, hogy mennyire tetszik nekem ez a kezdeményezés: az ötlet szuper, az pedig, ez már a 12. alkalom, szinte hihetetlen :)

Most Moon Angel alkotásai közül választhattam, én pedig e mellett az igazán vidám és tavaszi gradient manikűr mellett döntöttem:

P8050094

Imádom az eredeti lakkozás színvilágát, de egyrészt nincsenek ilyen lakkok a készletemben, másrészt pedig valami ősziesebbet és biásabbat szerettem volna, így két olyan lakkhoz nyúltam, amik nagy kedvenceim, főleg az őszi időszakban, ők az Astor Perfect Stay Gel Shine 604 Just Fabulous és a Golden Rose Rich Color Nr. 34, és még a fekete Golden Rose Rich Color Nr. 35-t is beválasztottam a buliba.

Kifejezetten sötét lett az összhatás pedig figyeltem rá, hogy csak nagyon kevés feketét használjak (élőben azért jobban látszottak a színek). Sokáig nem tudtam, tegyek-e glittert a körömvégekre, mert nem emlékeztem, hogy lenne színben passzolóm (az aranyat túl régimódinak éreztem), aztán eszembe jutott a még régi kiadású essence colour&go 72 time for romance, így ő került fel.

manikurvadasz12_2

21 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon szépséges lett. :) Ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  2. Egyik kedvencem! Tökéletes őszre, fantasztikus lett!:) x
    Bianka

    VálaszTörlés
  3. Ez valami hihetetlen gyönyörű lett, a maga nemes egyszerűségével! *-* a választott lakkok is annyira csodásak :)

    VálaszTörlés
  4. Mindkettő tetszik, pont a nyáriassága illetve az ősziessége miatt!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, őszies kompzíció!

    VálaszTörlés
  6. húúú, szépséges! nőies, vad

    VálaszTörlés
  7. Wooow, ez levett a lábamról, micsoda mélységes, telt szín, imádom! :)

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikusan jól áll ez a szín és a kivitelezés!!! Ahhhh, gyönyörű, úgy, ahogy van! :-) A fotó is szuper!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik, imádom ezek a sötét színeket, csak rajtam nem áll ennyire jól.

    VálaszTörlés
  10. Amikor először megláttam ezt az Astor lakkot, akkor másnap rohantam is megvenni, egyszerűen gyönyörű. És ezekkel a csillámokkal...még szerencse, hogy ilyen lakkom van itthon, különben rohannék megint lakkot venni :D Nagyon-nagyon szép lett a manikűr!

    VálaszTörlés
  11. Ó te jó ég, mennyi komment! Köszönöm, lányok :)

    VálaszTörlés
  12. Ahhhhww...!
    Ez olyan szép lett, hogy nincsenek rá szavak! :)

    VálaszTörlés