2014. október 6., hétfő

KIKO | 524 Blue Multicolor

kiko 524 blue multicolor 01

A Pearly Golden Green tökéletes volt első KIKO lakknak, gyönyörű a színe és a minőségére sem lehet panaszom, így kíváncsian vártam, a többi árnyalat vajon van-e ilyen jó.

Ebben a bejegyzésben bizalomjátékot fogunk játszani, ugyanis ez a lakk olyan szinten képes becsapni a fényképezőgépemet, hogy a képeken szinte semmi sem látszik a különleges gyönyörűségéből, így arra kérlek titeket, bízzatok abban, amit írok. Én pedig bízok abban, hogy bíztok bennem :)

kiko 524 blue multicolor 02

Már az előző kiko-s bejegyzésben is írtam, hogy nagyon tetszik a lakkok ecsete; ez annyiban változott, hogy azt hiszem, immár ez az etalon a számomra. Enyhén lapított, nem lekerekített, de kellemesen rugalmas, így nagyon egyszerű vele a lakkozás. Régebben azt hittem, hogy lekerekített vég és széles ecset kell nekem, de itt a bizonyíték, hogy nem (csak) ettől függ egy ecset használhatósága. Az üvegről nem sok szót ejtettem a múltkor, de most muszáj egy picit dicsérnem: a lakk egész külseje kifejezetten minőségi benyomást kelt bennem, az üveg, a feliratok, a kupak olyan egységet és stílust alkotnak, ami nem jellemző ebben az árkategóriában (bár sajnos az utóbbi időben emelkedtek a KIKO árai).

kiko 524 blue multicolor 03

A lakk állaga inkább kellemesen folyékony, számomra könnyen kezelhető. Az első réteg legyen közepesen vékony, a második már lehet normál vastagságú, szerintem így érhető el a legszebb eredmény, de egyébként is egyenletes fedésű, nem csíkoz, nem mászkál, nem halmozódik. Önmagában is szép, de ne spóroljuk le róla a fedőlakkot, megéri felkenni, és ezt az mondja nektek, aki amúgy kb. csak a nail art-okra tesz fedőt. A képeken is két réteg+fedőlakk kombinációban látjátok a lakkot.

kiko 524 blue multicolor 04

Száradhatna egy picit gyorsabban, de ezen elvileg lehet gyorsszárító fedőlakkal segíteni. A tartósságát még nem teszteltem, de ha ez is hozza a Pearly Golden Green szintjét (3 nap tökély, ezután pici körömvégi kopás), boldog leszek.

kiko 524 blue multicolor 05

A lakk alapja nem túl pigmentált sötét acélkék, ez van teletömve miniatűr türkiz és fukszia csillámokkal. Ami a képeken ezüstnek tűnik, az bizony mind türkiz vagy fukszia… Azt hiszem, ennyivel lehet jellemezni a lakkot; nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem ez a leírás önmagában nem győzne meg, ezt a lakkot látni kell élőben is. Tettem be pár fókuszálatlan képet is, ezeken jobban látszik a csillámok színe. Én mindenesetre szerelmes lettem ebbe a lakkba, imádom az alapszínét, ami sötét és visszafogott, és imádom ezeket a kis szemtelen csillámokat is, pedig közülük az egyik fukszia, ami ugye rózsaszín, és ugye az nem nyerő nálam.

kiko 524 blue multicolor 06

Mint írtam a bejegyzésben, sajnos emelkedtek a KIKO árai, ez az árnyalat pl. 3.90€; amikor mi rendeltünk, 2.50€ volt az ára, ami átszámítva, szállítási költséggel együtt 875 Ft-t tett ki (csoportos rendelés volt, ezért oszlott meg ennyire a szállítási költség).

Bár nem olyan feltűnő szépség, mint a Pearly Golden Green, a Blue Multicolor is igen jó választás, mint az a bejegyzésből gondolom kiderült, nekem a szívemhez nőtt.

7 megjegyzés:

  1. Éljenek a KIKO lakkok ^_^ Ez is kéne a lila mellé, meg úgy egyébként is az összes multicolor lakkjuk :) Sajnálom hogy drágábbak lettek :/

    VálaszTörlés
  2. Szerintem sikerült átadni a varázst, nagyon különlegesnek tűnik :)

    VálaszTörlés
  3. őhm ha megengeded kicsit belecsacsogok a leírásodba.
    Amikor rendeltetek minden KIKO akciós volt,mert nyáron általában a "saldi" keretein belül leáraznak mindent.A forumon beszéltük,hogy drágábbak a Kiko lakkok,én arra vonatkoztattam,hogy a LE lakkok drágábbak mint az állandó kollekció lakkjai.
    A másik,nálunk most ez a lakk normál áron 2,90euro a nemzetközi oldalon 3,50 euro,tehát nem akciós.A nemzetközi oldalon drágább alapból a lakk mint az olasz oldalon...
    Ezt muszáj volt leírnom,mert ne essék félreértés.
    Ettől független a lakk tetszik,nekem is mefvan,és valóban más színe van mint a képeiden.Én még nem próbáltam ki...de most kedvet kaptam hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem, ezek szerint félreértettelek. De egyébként botrány, hogy drágább a nemzetközin, nem is értem, milyen logika alapján, ennél a lakknál 1€ a különbség... (nekem 3.90-nek mutatja a nemzetközin)

      Törlés
  4. nagyon tetszik ez a szín, irtó elegáns, és kellően sötét a mostani hangulatomhoz :D

    VálaszTörlés
  5. Nem rossz, ha kevésbé lila :)
    A Moyra is drágább külföldön, bár csak pár oldalt néztem. (Bár állítólag még Bp.-en is drágább, a Naillandben is botrányosabb drága. Lehet, a Kiko is ezt a vonalat követi, hogy az olaszoknak olcsóbban adja.)

    VálaszTörlés