2014. október 18., szombat

Kedvenc szín | Mani-acs

kedvencszinmaniacs

Képzeljétek, ettől a fordulótól kezdve én is a Mani-acs csapatát erősítem! Nagyon örülök a lehetőségnek :)

Ez alkalommal a kedvenc színünkkel kellett alkotnunk. Nálam ez egyértelműen a kék. Nagyon szeretem a zöld és a bordós-lilás árnyalatokat is, de a szívemhez legközelebb a kékek állnak, mondhatjuk úgy is, hogy ez a szín fejez ki engem legjobban (szerintem).

Minden kékek kékje, és a kedvenc(!!) lakkom pedig az A-England Tristam, így ő volt a kiindulási alap. Mostanában a legújabb mániám a stamping decals technika, a lemezeimet nézve pedig egy olyan mintán akadt meg a szemem, amit már sokan használtak fel ehhez a fajta díszítési technikához.

019

A Tristam mellé egy szintén A-England lakkot választottam, a Dancing with Nureyev-et, úgy gondoltam, hogy mivel mindkét lakknak van egy kis lilás beütése, jól mutatnak majd együtt; szerintem nem tévedtem :)

Első lépésben a Tristam-ot kentem fel egy rétegben, míg száradt, elkészítettem a matricákat – én a fóliás módszert alkalmazom. Egy irattartó fóliára kentem fedőlakkot kb. a nyomdapárna méretével megegyező foltokban, értelemszerűen annyit, ahány körmünket díszíteni szeretnénk.
A fedőlakkra szokásos módon nyomdáztam annak teljes száradása után az Avon Licorice lakkal, majd elkezdtem kitölteni a mintát a Dancing with Nureyev-vel és egy vékony ecsettel – olvastam, hogy van, aki pontozót használ, legközelebb kipróbálom így is.
Megvártam, amíg megszárad a kitöltés, ezután óvatosan lefejtettem a fóliáról az egyik matricát, és odapróbáltam az első körömhöz.
Ezután egy réteg fedőlakkot tettem a körmömre, majd óvatosan rásimítottam a matricát, ezt sorban elvégeztem mindegyik körmömön.
Megvártam, amíg nagyjából megszáradtak (a fedőlakk átnedvesíti a matricát), ezután levágtam a felesleget, és egy bőségesen lemosóba mártott ferde ecsettel takarítottam körbe a körmeimet, végül fedőlakkal fixáltam a manikűrt.

072

Ugyan soknak tűnhet ennyi réteg lakk, de egyáltalán nem tűnik vastagnak az eredmény. Úgy tapasztaltam, nem érdemes a felhasználás előtt jóval elkészíteni a matricákat, mert idővel rideggé, törékennyé válnak, az pedig nem egy vidám dolog, ha a nagy gonddal elkészített mintánk tönkremegy emiatt.

A képeken sajnos nem igazán látszik, mennyire jól mutat ez a két szín együtt, talán még az utolsó lett a legjobb. Enyhe napsütésben volt a legszebb a manikűr, amikor ugyan volt egy enyhe holo-hatása, de mégis a színek domináltak. Nagyon szerettem viselni; először csak a bejegyzéshez szükséges 4 körmömre készítettem el a mintát, de utána gyorsan megcsináltam a többit is, mert tényleg nagyon megtetszett, ráadásul ezzel a technikával ugyanolyan szép lehet a jobb kezem is, mint a bal.

090

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! Nem csoda, hogy megcsináltad összes körömre, én is szívesen viselném :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a manikűr, minden tökéletesen egyben van :)

    VálaszTörlés