2014. október 26., vasárnap

Kedvenc őszi lakkjaim

kedvenc őszi lakkjaim 01

Az aktuális kedvenc lakkjaimnak általában nem szentelek külön bejegyzést, de az ősz ebből a szempontból is különleges a számomra. Nem tudok betelni az évszak színeivel, komoly önuralomra volt szükségem ahhoz, hogy ne kétszer ennyi lakkról írjak.

Ezek a lakkok a személyes kedvenceim, az egyetlen vezérelv az volt, hogy a legtöbbet hordott darabokat válogassam össze, nem törekedtem változatosságra sem szín, sem árkategória tekintetében.

kedvenc őszi lakkjaim 02

kedvenc őszi lakkjaim 03

A-England Beauty Never Fails: Ő a kedvencek közt is kedvenc, és egyébként az első A-England lakk, amiről a blogon írtam, itt nézhetitek meg a bejegyzést :) A minősége kiváló, mint a legtöbb A-England lakké, és a színe… Sötét méregzöld alapban olívás-arany pelyhek – sejtelmes, végzetes, vad és elegáns egyszerre.

A-England Love Is Enough: Viszonylag új szerzemény, és vele nem indult felhőtlenül a kapcsolatunk. Amint hazaértem a vétel után, egyből kipróbáltam, és két réteg után a reakcióm egy mehh volt. Szép-szép, de nem láttam azt a csodát, amiért az A-England lakkokat szeretem. Másnap aztán felkentem egy harmadik réteget, és mintha átkattant volna egy kapcsoló, nem tudtam levenni róla a szemem, csodálatosan különlegesnek láttam. Ő is pelyhes, olíva, ezüst, és néha némi kék fényt is látok benne. Nem mondom, hogy az a lakk, amiért tömegek lesznek oda, de azoknak, akik kedvelik a zöld és/vagy fura lakkokat, tetszeni fog :)

KIKO 524 Blue Multicolor: Róla is írtam már, itt találjátok a bejegyzést. A lakk alapja sötét acélkék, ebben található rengeteg türkiz és fukszia csillám. Ha ezt így leírva látom meg valahol, abszolút nem kelti fel az érdeklődésemet, főleg, hogy nem igazán szeretem a rózsaszín színt, de ebben a kombinációban csodálatosnak találom :)

kedvenc őszi lakkjaim 04

Barry M Gelly Chili: A Barry M őszi Gelly kollekciója nagyon betalált nálam, 3 lakkot is megvettem, sajnos a mustársárga és a fáradt narancs nem állnak annyira jól nekem, hogy magukban is sokat hordjam őket, de ez a sötét, szintén picit fáradt, mégis telt, enyhén barnás tónusú vörös telitalálat a bőrszínemhez. A Gelly lakkok állagával nem vagyok teljesen kibékülve, de gyönyörű színekben kaphatóak, és a finishük is nagyon szép, így el-elcsábulok rájuk.

Astor Perfect Stay Gel Shine 604 Just Fabulous: Róla is írtam már, bejegyzés itt, illetve a legutóbbi manikűrvadászos alkotásomnál is használtam, a következő Golden Rose lakkal együtt, itt találjátok a lakkozást. Sok újat nem tudok róla mondani: a minősége kifejezetten jó, a színe pedig imádnivaló; sötétlila, bordós fénnyel.

Golden Rose Rich Color Nr. 34: Nem csalódtam még a GR Rich Color lakkokban, ez a példány pedig mind színében, mind minőségében felveszi a versenyt nála sokkal drágább társaival is. Egyetlen rétegben gyönyörűen fed, állagában, száradási idejében, tartósságában sincs hiba. Színében egyrészről eléggé hasonlít az előző Astor lakkra, másrészről pedig teljesen különbözik tőle, ő inkább bordós, de rajtam érdekes módon lilásabb, mint swatchon.

kedvenc őszi lakkjaim 05

Ha egyetlen lakkot kéne választanom az őszre, akkor az a Beauty Never Fails lenne, de olyan csodásan mutatnak egymás mellett a GR Nr. 34-gyel, hogy muszáj kettejüket kikiáltanom az ősz kedvenceinek :)

11 megjegyzés:

  1. :) jó hogy írtál a kedvenceidről :) Örülök hogy volt benne Gelly Hi Shine, mert szerintem eddig ez a leggyönyörűbb kollekció belőlük :) Az ősz rám is nagy hatással van, csak úgy tobzódom a színekben :) Már nagyon várom hogy én is összeszedjem a kedvenceimet és írjak róluk ^_^

    VálaszTörlés
  2. A Golden Rose nekem is megvan, nyár közepén éreztem úgy, h nekem ez azonnal kell, most pedig már használom is.:) Glamour napokon közel voltam hozzá, hogy megvegyem az Astor lakkot is (Rossmannban akciós volt + 50 %, asszem 500 Ft-ba került), de túl hasonlónak tűnt, illetve gondoltam, hogy felkenve már alig fog látszani az a derengés, ami az üvegben van. Jelenleg nálam a NYC Velvet Rope, ami betölti a mély burgundi szín szerepét.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól emlékszem, nekem megvolt a Velvet Rope, de az teljesen más szerintem, mint ezek, nem is hasonlítanak :)

      Törlés
  3. Gyönyörűszép mindegyik! :)
    A legjobban talán az A-England lakkok tetszenek, mert ilyesmi színem nincs
    (a csudába, elvesztem :D

    VálaszTörlés
  4. A Golden Rose mintának nagyon örülök, észben is tartom a következő SV vásárlásomig, köszi a képeket!

    VálaszTörlés
  5. Az öszes nagyon szép, de a legjobban a Kiko lakk tetszik. Az A-Englandeket nem szükséges akkor kicsit acetonos vattával áttörölni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszembe sem jutott, egyrészt nem kell őket szerintem javítani :), másrészt pedig nem olyan típusú lakkok, mint a Gothic Beauties kollekció tagjai, szerintem nem is segítene rajtuk a módszer.

      Törlés
  6. A Golden Rose és a Barry M nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés