2014. október 31., péntek

Horrorfilm | Mani-acs

maniacs horror 01

Ez alkalommal a horrofilmek adták a témát – nos, én nem szeretem ezt a műfajt, legalábbis azokat a filmeket, amiket manapság horrornak neveznek; nem köt le a hentelés, meg úgy amúgy sem szeretem az értelmetlen, tartalmatlan dolgokat (ezért esnek ki nálam általában az akciófilmek is).

Mivel nem jutott más az eszembe, ezért egy The Nightmare Before Christmas inspirálta lakkozást terveztem, de nem tetszett annyira az ötlet, mert ilyen manikűr már volt a blogon. Később szerencsére beugrott egy másik film, ami ugyanúgy nem nevezhető horrornak, de azért témába vág, ez pedig a Little Shop of Horrors nevű alkotás.

Mielőtt továbbolvasnátok, indítsátok el a zenét:


Ez a film egy zenés csacskaság, tulajdonképpen ennek sincs sok értelme, de azért egyszer megnézhető, és a maga módján szórakoztató. Tulajdonképpen egy óriásira növő húsevő növényről szól, őt jelenítettem meg a körmeimen, illetve a két mondhatni főszereplőt, Seymourt a szemüveg, Audrey-t a cipő jelképezi.

Ez a kép volt az inspiráció:

little-shop-of-horrors

maniacs horror 02

A szürke alapszín a régi essence colour&go 35 movie star, a növényhez és a többi háttérhez használt 3 zöld a szintén régi essence colour&go 54 trust in fashion és 39 lime up!, és az Astor Lacque Deluxe 800 Forest Green. A fekete a Golden Rose Rich Color Nr. 35, a fehér pedig a Nr. 76, a rózsaszínt pedig utóbbiból és a Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 323 Don’t Be Shy-ból kevertem; a fedőlakk a China Glaze Fast Forward Top Coat.

maniacs horror 03

A cipőt először nyomdázni akartam, mert tudtam, hogy képtelen vagyok rajzolni egyet (így is lett), de nem akartam, hogy az az egy ujjam eltérő stílusú legyen.

Nem vagyok rá túl büszke, de élőben azért egész jól mutat.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki :D Kifejezetten tetszik ezekkel a színekkel ez a technika :D

    VálaszTörlés
  2. Óó, emlékszem erre a filmre :D Nagyon jó lett a manikűröd, igazán tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Én ugyan nem ismerem a motivációul szolgáló filmet, de a manikűr istenien jól néz ki :P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó néz ki az egész manid*-*

    VálaszTörlés
  5. Az egyik kedvenc filmem, szóval egyértelműen a te körmeid tetszenek a legjobban ebből a fordulóból *3*

    VálaszTörlés
  6. De jó lett, visszaadja a képet a mani! A filmet nem ismerem, sajnos.

    VálaszTörlés