2014. október 17., péntek

FELHÍVÁS | Nail Art Techniques Challenge

nailarttechniqueschallenge

Régóta érik bennem több saját kihívás ötlete is, ez a mostani viszont nemrég jutott eszembe, és úgy döntöttem, gyorsan el is indítom, mielőtt addig halogatom, hogy a végén lemondok róla.

A fordulók témáit a különböző körömdíszítési technikák adják, igyekeztem olyanokat is választani, amik ritkán fordulnak elő más kihívásokon, illetve próbáltam nehézségi sorrendbe rendezni őket.
Ha valakinek nincs megfelelő eszköze egy adott fordulóhoz, nyugodtan válasszon más technikát, ha szeretne, emiatt ne maradjon ki senki :) Az összes technikához találtok leírást, képeket az interneten, de ha valakinek kérdése van, nyugodtan keressen meg, szívesen segítek!

A bejegyzések időpontjait láthatjátok a képen, én 18 órakor tervezem közzétenni őket, de ez nem elvárás veletek szemben, és igazából a naphoz sem ragaszkodom, mindenki úgy posztoljon, ahogy tud, egyedül azt kérem, hogy a sorrendet tartsuk meg :)

A kihívásra vagy a bejegyzés alatt tudtok jelentkezni az email címetek megadásával, vagy pedig a sminkesatobbi@gmail.com email címre írt üzenettel. Azért kérem, hogy jelentkezzetek valamilyen formában, hogy az InLinkz kódokat el tudjam küldeni nektek. A kihívás hosszú lefutási ideje és az InLinkz rendszer azon sajátossága miatt van erre szükség, hogy a kód lejárati dátuma maximum 33 nappal lehet későbbi időpont, mint a kód elkészítésének napja.

Én már nagyon izgulok! :)

Szerk: A nagy izgalomban elfelejtettem írni, hogy mint láthatjátok, a kihívás kapott egy hashtaget is, így aki csak Instagramon vagy Facebookon szeretne részt venni, megteheti, és annak jelentkeznie sem kell külön :)

18 megjegyzés:

  1. Jövöööök. :)
    korannori@gmail.com

    :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretnék én is jelentkezni! :)
    noni.1998@freemail.hu

    VálaszTörlés
  3. Éééén is! :D
    flora.pinkhiena@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. én is :) nem ígérem, hogy mindet megcsinálom, de legalább a stained glassra és galaxyra ráveszem végre magam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha esetleg visszanézel, megtennéd, hogy megírod az email címed? :)

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretnék jelentkezni! :)
    lakk.hatas@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. én is szeretnék jelentkezni. :) bár valószínű, hogy az utolsó két kihívást kihagynám, de az utolsó előttit mindenképp mert nincs körömnyomdám.
    regos.ingri@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szuper ötlet! :)
    Mostanában nagyon megkedveltem a kihívásokat, így én is szeretnék jelentkezni :)
    pancsipipereasztala@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Én is szeretnék jönni. Nem ígérem, hogy biztosan mind belefér majd az időmbe, de igyekezni fogok... :)
    zizitim kukac hotmail pont com

    VálaszTörlés
  10. Szia! :))
    Szeretnék én is jelentkezni. Az utolsó előttit biztosan nem fogom tudni elkészíteni, mert nincsen körömnyomdám.
    Az e-mail címem: szipalbius@gmail.com

    http://koromfesteszet-szbius.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  11. Szia:) Nem tudom hogy lehet-e még jelentkezni , mert akkor jönnék én is :)
    email címem: mazso.zsofi@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy lehet :) Neked is elküldtem a mailt :)

      Törlés
    2. Rendben , köszönöm szépen :)

      Törlés
  12. Bár kicsit későn kaptam észbe, én is csatlakoznék ha még lehet :)

    VálaszTörlés
  13. Én is pótolnám még a jövő hét folyamán a mai témát és csatlakoznék a többihez, ha lehet. :) thimmykedesign@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Én is szeretnék becsatlakozni, terv szerint pótolnám az első kört is, de a másodiktól mindenképpen szeretnék részt venni! :) nekrocica@gmail.com

    VálaszTörlés