2014. október 16., csütörtök

Bourjois Sourcil Précision szemöldökceruza | teszt

bourjois sourcil precision eyebrow pencil 01

A blogon már többször szóba került, hogy nagy gondban vagyok a megfelelő színű szemöldökformázó termék megtalálásában, ugyanis az én szemöldökömhöz képest szinte mindegyik túl vöröses. Az Avon kétvégű szemöldökceruzájának sötétbarna árnyalata tökéletes, de persze kivonták a forgalomból, és hiába rendeltem kettő tartalékot is anno, lassan azok is elfogynak.

Bár az árnyalat neve – 03 Châtain – miatt gyanús volt nekem, hogy vöröses lesz, de swatchok alapján jónak tűnt a színe, így megrendeltem.

bourjois sourcil precision eyebrow pencil 02

Csomagolás: A ceruza borítása (közelítőleg) megegyezik az árnyalat színével, ezüst betűkkel; a ceruzabelet körbevevő rész fából van, könnyen faragható. A kupakon találunk egy kis kefét, ami ugyan használható, de én sokkal jobban szeretem a spirálkefére hajazó megoldást. Az "érdemi rész" 1,13 gramm. 4/5

bourjois sourcil precision eyebrow pencil 03

Szín: Az internet tanúsága szerint 5 árnyalatban kapható, de ahogy észrevettem, bolttól-webshoptól függ a választék; én a 03 Châtain mellett döntöttem. Amikor kézhez kaptam a ceruzát, gyorsan swatcholtam a kézfejemen, akkor jónak tűnt a szín, de sajnos tisztában voltam vele, hogy ez még nem jelent szinte semmit. Az Astor, a Catrice és az essence sötétbarna ceruzája is tökéletesnek tűnt kézfejen nézve, otthon, szemöldökön használva pedig kiderült, hogy mindegyik túl vörös. Sajnos ezzel a Bourjois darabbal is így jártam. Tudom használni, de azért látható az eltérés, az Avon ceruza mellett viszont igazán feltűnő a vöröses árnyalat.

bourjois sourcil precision eyebrow pencil 05

Használat: A ceruza állaga nagyon jó, elég puha ahhoz, hogy ne kelljen túlságosan rányomni a bőrre, viszont elég kemény ahhoz, hogy a kihegyezett állapotot viszonylag sokáig megtartsa, nagyon szép vékony vonalakat lehet vele húzni. Nekem viszonylag “normális” szemöldököm van, csak egy kicsi sűrítésre van szükségem, illetve néha a forma korrigálására, így azt nem tudom megmondani, hogyan működik, ha az ember lánya kvázi szemöldököt szeretne rajzolni magának. A kis kefe használható, de nem esik túlságosan kézre, egyébként nem is értem, hogy egy ilyen kategóriájú szemöldökceruzára miért ilyet tesznek, ezért 4,5/5.

bourjois sourcil precision eyebrow pencil 04

Ezen a képen a “gyári” hegyezést látjátok, én az essence hegyezőjével sokkal vékonyabbra tudom faragni
Tartósság: Ezen a téren bizony teljesíthetne jobban a termék, nap végére megkopik. Ez nálam nem túl nagy gond, de akinek komolyabb korrekcióra szorul a szemöldöke, azt nyilván érzékenyebben érinti a dolog. Ugyanakkor meg kell említenem, hogy én nem igazán vigyázok a szemöldökömre napközben, illetve viszonylag gyorsan átfényesedik a bőröm, ez sem kedvez a festéknek. A színmintás kép másik felén látszik, hogy mennyit kopik egy erőteljes “ujjvégighúzás” hatására. 3,5/5

Ár-érték arány: Az iparfumeriánál 1690 Ft-ba kerül, itt találjátok a webshopban, sajnos most egyik árnyalatban sem elérhető. Nyilván jobb lenne, ha kevesebbet kéne fizetni érte, de a márkához és a minőséghez viszonyítva korrektnek tartom ezt az árat. 5/5

Összességében: A legnagyobb problémám a termékkel a színe, de erről nyilván nem ő tehet. Lehetne tartósabb, kaphatott volna jobb kefét, de ha találnék hozzám jobban passzoló árnyalatot belőle, valószínűleg kitartanék mellette. 4/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

3 megjegyzés:

  1. Szerintem a Paris Berlin tekerős szemceruzáját kéne megnézned. 1.800 Ft az Ó utcai sminkboltban, de tényleg szuper minőség, jó kemény, és "vékonybelű". Itt ezt használtam a barátnőmön, mondjuk szemöldökpor is van rajta, de még így sincs semmi vöröses árnyalata: http://kremmania.hu/sminkek/brazil-szamba Ha megint jársz a belvárosban, esetleg nézz be hozzájuk, és ki tudod próbálni. Amúgy nekem is van ilyen ceruzám, most, hogy sötétebbre festettem a hajamat, a legvilágosabb jó, és szívesen használom is. :) Lehet vele szálas technikájú szemöldököt is készíteni, mert nagyon vékony, precíz vonalak is húzhatóak vele.
    Paris Berlin Brow Definition, és BD1 árnyalat a legsötétebb, ami a barátnőmön is van. Keféje mondjuk ennek sincs, viszont nagyon-nagyon tartós, és bírja az izzadást is.
    Bár én már elgondolkoztam, hogy megérné beruházni egy Anastacia Beverly Hills szemöldök pomádéba, talán már hallottál róla, KM-en fent van. Jó, elég drága, valami 5-6.000 Ft, szóval kb. 3 drága szemcerka kijönne belőle, viszont nagyon-nagyon lassan fogy, kb. mint egy tus, ellentétben a szemöldökcerkával, és hipertartós, nem mászik, sőt, a színedben van belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, majd megnézem, igaz, tartok egy kicsit ettől a bolttól, hogy nem-e néznek ki onnan :D
      Hallottam az ABH-ról, és kacérkodtam a gondolattal is, de mindenképpen ceruzát szeretnék, max. port, mert az ezekkel a krémes jellegű dolgokkal (van egy Sleek szettem) nekem túl erős a hatás, túl definiált, hétköznapra nem használnám, csak alkalmi sminkhez.

      Törlés
  2. Nem néznek ki egyáltalán, nagyon cukik! Utoljára nyáron voltam ott. Pont bejárós rajztábor volt és én ennek megfelelően elég trén néztem ki, mivel mindennap koszos lettem a széntől meg a pasztelltől úgy is, szóval nem a legjobb ruháimat hordtam, és még koszos is voltam. :D Ennek ellenére nagyon cukik voltak, mindent előszedtek, mindent kipróbálhattam, pl. a rúzsokhoz adnak tiszta ecssetet is, és ezt eddig még mindig így tapasztaltam. :)

    VálaszTörlés