2014. szeptember 6., szombat

Week 31: Re-create your favourite challenge | 31 WNC

week31_1

Hölgyeim és uraim, ez a nap bejegyzés is elérkezett, a 31 Week Nail Challenge utolsó fordulója. A napokban jelentkezem majd egy összefoglalóval a kihívásról, amiben megosztom veletek az ezzel kapcsolatos gondolataimat, most azonban lássuk a manikűrt.

Az utolsó fordulóban a kedvenc kihívásunkat kellett újraalkotni, én azonban kihagytam a 15. “delicate print” fordulót, mert anno feladtam, hogy értékelhetőt alkossak a témában; most szeretném ezt bepótolni.

Nagyon könnyű lett volna egy nyomdázással letudni a dolgot, de nem szerettem volna, ha pont az utolsó manikűrért nem dolgozok meg. Inspirációért bújtam a netet, amikor rátaláltam Sammy megoldására a témában: egy csodaszép henna jellegű lakkozásra, amibe azonnal beleszerettem.

week31_2

Ezután újabb keresgélés következett, egy olyan képet szerettem volna találni, aminek megfelelőek a részletei ahhoz, hogy átültessem körömre, végül erre esett a választásom.

Alapszínnek a Barry M Coconut-ot választottam, majd egy vékony ecset és a Catrice 720 Bruno Brownani segítségével készítettem el a mintát. Matt finisht szerettem volna, így a Flormar Matifying Top Coat-ot használtam.

week31_3

Nem mondom, eltartott egy darabig, de élveztem. Azt hiszem ez a maximum, amit ki tudok hozni körömlakkból, de nagyon zavarnak a pontatlanságok (élőben ezek nem voltak ennyire feltűnőek). 

Gondolkozok akrilfesték beszerzésén, azzal talán könnyebb dolgozni – esetleg van valakinek tapasztalata e téren?

Nektek hogy tetszik?

16 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett, megérte dolgozni vele! :)

    VálaszTörlés
  2. ah azt hittem nyomdáztál...csodás lett!!! olyan mintha nyomdáztad volna!!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a mani, hihetetlen, hogy milyen ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, lányok; nagyon jól esik :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás lett a minta! Egyébként ma megrendeltem a Coconut-ot, a te teszted volt a végső löket, hogy márpedig ez a lakk kell nekem :) Remélem csütörtökön vagy pénteken megérkezik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Remélem neked is legalább annyira tetszik majd, mint nekem :)

      Törlés
  6. A Krémmánián fedeztelek fel "magamnak", és ott láttam ezt a csodás munkádat is! :)
    Van tapasztalatom az akrilfestés terén, ha gondolod, szívesen megosztom veled, szerintem a kezdeti lépésekben tudok segíteni, hogy könnyebben vedd az akadályokat, mint én. Jópárszor vágtam már a fiókba a festékes tubust, és az ecsetet mérgemben, mire megbarátkoztam a technikával, mert a kezem túlságosan megszokta már a körömlakkokkal való mintázást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülnék, ha megosztanád velem a tapasztalataidat :)

      Törlés
    2. :)
      Küldenék egy privát levelet, ha nem bánod, mert picit hosszabb beszámolót szánok erről a témáról, ami ide nem biztos, hogy "elfér" :D
      Hogyan tudom felvenni veled a kapcsolatot?

      Törlés
    3. Szerintem emailben a legjobb az ilyesmit intézni, sminkesatobbi@gmail.com-ra írj :) Köszönöm szépen :)

      Törlés