2014. szeptember 30., kedd

Szeptemberi szerzemények

szeptemberi szerzemenyek 01

Szeptember, szeptember… Az ősz a kedvenc évszakom, úgyhogy csodásan érzem magam, ilyenkor vagyok elememben, bár az igazi őszi időjárás még nem köszöntött be; remélem, hamarosan hűvösebb napok jönnek.

A-England Love is Enough, Dancing with Nureyev: Sokszor említettem már, hogy az A-England a kedvenc lakkmárkám, ezeket a lakkokat érzem igazán a magaménak, sokukat mintha rám öntötték volna, és a legtöbb darabnak a minőségére sem lehet panasz. Ebben a hónapban két új árnyalattal lettem gazdagabb.

A Love is Enough régóta tetszett, de nem tartottam annyira különlegesnek, hogy közel 3000 Ft-t adjak érte. A Nailland nyár végi akciójának köszönhetően azonban 50% kedvezménnyel volt kapható, amit persze ki is használtam. Mindenképpen lesz róla bejegyzés, mert csodaszép, imádom, tökéletes lesz őszre (és télre is). 1495 Ft

A Ballerina kollekció egyáltalán nem mozgatott meg a megjelenésekor, világos színek, nem az én világom. A Fated Prince-ről szóló bejegyzésben írtam, hogy addig nem nyugszom, amíg enyém nem lesz a teljes Burne-Jones Dream kollekció, amiből a Briar Rose és a Rose Bower hiányzik nekem. Sajnálattal kellett tudomásul vennem, hogy a Briar Rose és a bőröm tónusa ütik egymást, a Rose Bower pedig akármilyen szép, mégis csak egy pink, amit én nem nagyon hordok, így lemondtam róluk. Mivel azonban a Mix&Match akció keretében szerettem volna őket megvenni, kellett egy 3. lakk, így jobb híján (azt hiszem, már mindegyik A-England lakkot megvettem, amit szerettem volna) a Princess Tears-t és a Dancing with Nureyev-et swatcholtam melléjük. Sosem gondoltam volna, hogy utóbbi ennyire megtetszik majd! Álomszépen festett, olyan kis finom, elegáns. Végül sikerült társakat is találnom a Mix&Match-hez, így 1990 Ft-ért lehetett az enyém ez a szépség.

szeptemberi szerzemenyek 02

Moyou Tropical 05, Suki 05, Sailor 05 és 07 nyomdalemezek: Régóta ki szerettem volna próbálni a Moyou lemezeket, de a Nailland-nél sosem sikerült elcsípnem a kedvenceimet, így úgy döntöttem, egyenesen a Moyou-tól fogok rendelni. Regisztrációkor kaptam egy 15%-os kupont, és 15 font feletti vásárlás esetén ingyenes a szállítás, így végül 1720 Ft/db áron jutottam hozzájuk. Pénteken adtam fel a rendelést, szerdán pedig már meg is érkeztek, nem számítottam ilyen gyorsaságra. A Sailor lemezeket majd jövő nyáron tudom kihasználni igazán, és a Tropical lemez sem kifejezetten őszi-téli lemez, de mindegyik tartalmaz évszaktól, időjárástól független mintákat is, így addig sem fognak a fiókban pihenni.

szeptemberi szerzemenyek 03

essence crystal szemhéjtusok: Csak 179 Ft-ba kerültek, így nem tudtam nekik ellenállni, de még ez az összeg is pénzkidobás értük. Magukban semmire sem jók, maximum másik tus fölé, és az ecsetük is katasztrófa.


Astor Perfect Stay Trasferproof Lip Tint & Care 200 Grenadine: Sajnos őt elfelejtettem lefényképezni. Az Auchan-ban akadtam rá, 1000 Ft-ért adták, semmi akció vagy kiárusítás, pedig szerintem az ajánlott fogyasztói ára inkább 2-3000 Ft körül lehet, na mindegy, nem ez az első furcsa árképzés, amivel az Auchanban találkozom. Egyelőre csak a színét teszteltem, végre valami ajakravaló, ami jól áll; remélem a minősége is rendben lesz.

szeptemberi szerzemenyek 04

Isana mandulás körömlakklemosó: Csak a szokásos… Ezúttal vettem egy kis kiszerelésűt is, mert a nagynak nem érnek le az aljára az ecsetek; nem túl mókás dolog kihalászni, ha egyszer beleejtettél egyet. 249 Ft és 349 Ft (ha jól emlékszem)

szeptemberi szerzemenyek 05

Anaconda szilikonmentes kézkrém, Himalaya Herbals tápláló kézkrém: Hihetetlen, hogy még mindig nem találtam egy normális kézkrémet; ezt a kettőt kínomban már kb. találomra vettem le a polcról, némi gyors INCI-böngészés után, bár bevallom, nem vagyok egy nagy szakértő ebben, inkább csak arra próbáltam figyelni, hogy az első 7 helyen ne legyen nagyon nem odaillő összetevő. Mindkettő friss szerzemény, a Himalaya Herbalst próbáltam ki, hatásában semmi extra, viszont gyorsan beszívódik.Ha jól emlékszem, az Anaconda 400 Ft, a HH 500 Ft körül volt.

szeptemberi szerzemenyek 06

Babydream tusfürdő&sampon 2 az 1-ben, Babylove Ultra Sensitive tusfürdő: A legutóbbi elfogyott-bejegyzésben írtam, hogy elkezdtem viszketni a Balea tusfürdőktől; az illatanyagra gyanakodtam. A Babylove US tusfürdőt szerettem volna megvenni, de pont ekkoriban vonták be a polcokról, krémmániás vélemények szerint egy összetevő hibája miatt, így a Babydream termékét vettem meg, azonban ettől is viszkettem (bár enyhébben; samponként egyébként nem rossz). Mstindigo cikke pont időben jött, megtudtam, hogy bizony a szulfátok is bűnösek lehetnek, amiktől nem mentes a Babydream tusfürdő&sampon. Egészen másért mentem a dm-be, amikor végül ráakadtam egy kósza darabra a Babylove tusfürdőből; INCI alapján ez még a régi, de gondolkodás nélkül lecsaptam rá, és úgy néz ki, ettől végre nem viszketek (egyelőre azért nem merem elkiabálni). 499 Ft volt mindkettő.

7 megjegyzés:

  1. A Sailor 05 nálam nagy kedvenc volt nyáron, biztosan Te is szeretni fogod! A Tropical lemezeket én is nézegettem, de nyár végén már nem akartam belőlük rendelni, majd jövőre.
    15 font felett már ingyenes a szállítás a MoYou-tól? Ezt jó tudni! Így biztosan ki fogom én is használni a 15%-os kedvezményes kuponom :D Most adtam ugyan le egy előrendelést a karácsonyi lemezekre a Naillandnél, de biztosan találok még ősszel olyan lemezt, ami nélkül nem tudok élni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :)) Én jó alaposan átböngésztem a kínálatot, akár többet is vettem volna (igazi meglepetés volt a 15%-os kupon), de nem volt olyan, amiről még úgy gondoltam, ki tudnám használni. Most kijött egy Gothic kollekció, ettől sokat vártam, de egyik lemez sem fogott meg; a másik új a Kaleidoscope, ennek mintái pedig túl hasonlóak egymáshoz :/

      Törlés
  2. Az A-England lakkokról írtakkal mélységesen egyet értek :). Számomra is a legjobbak. A Suki 05: első nyomdalemezem! Azóta már vannak társai, de ő a kedvenc :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudok választani... :D Azért is rendeltem 2 Sailor lemezt, mert nem tudtam eldönteni, melyik tetszik jobban, melyiket használnám ki inkább, úgyhogy egy életem-egy halálom, megrendeltem mindkettőt, pedig teljesen hasonló mintákat tartalmaznak. De nem bánom :)

      Törlés
  3. Szia! Láttam, hogy írtál már kérdést/megjegyzést ehhez a termékhez a Krémmánián, de nem tudom, vajon kipróbáltad-e.
    Kézápolóként remek ez a habocska!
    http://kremmania.hu/kremek/balea-sarokapolo-hab-ureaval-es-shea-vajjal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy emlékeztetsz, róla teljesen elfeledkeztem! El is könyvjelzőztem a "kinézve" mappába, ha nem válik be ez a kettő, tuti ő lesz a következő :)

      Törlés
  4. Na még jó nem vettem meg a fekete csillámos tust, pedig agyaltam rajta.

    VálaszTörlés