2014. szeptember 26., péntek

Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear | 270 Lacey Lilac

sally hansen 270 lacey lilac 01

Az első tapasztalataim ezzel a lakkal szinte meseszerűek voltak. Amikor kézhez kaptam, gyorsan kipróbáltam margarétán, és elájultam minőségétől: egy rétegben fedett, mindenféle csíkozódás és egyenetlenség nélkül, fényesre száradt, már-már gél lakk hatást nyújtott. Ezek után borzasztó csalódásként ért, hogy a körmeimen már közel sem tudtam ezt az eredményt elérni; de haladjunk szépen sorban.

sally hansen 270 lacey lilac 02

Mivel ez az első Sally Hansen lakkom, ezért röviden kitérek a külsőségekre is. Az üveg jellegzetes formájú, 11,8 ml lakkot tartalmaz. A nyak hosszú, a kupak fémhatású, lehetne egy picit keskenyebb, hogy kényelmesebb legyen tartani. Az ecset enyhén lapított, egyenes végű, összességében jól használható.

sally hansen 270 lacey lilac 03

A lakk állaga nagyon folyékony, ez először nem tűnt problémának, de ahogy mindjárt olvashatjátok, meggyűlt vele a bajom. A festék jól pigmentált (nyomdázásra is alkalmas), így azt hittem, egy réteg is elég lesz belőle. Sajnos nem így történt: a vékony, folyós állag miatt láttatni engedi a köröm felszínének egyenetlenségeit, így szükségesnek tartottam a második réteget is. Mintha egy másik lakkot használtam volna… Amilyen szép volt az első réteg (a saját körmeim hibáit leszámítva), annyira nem minőségi a második, a képeken jól látszanak a problémák. Nem egyenletes, helyenként megfolyt és összegyűlt a lakk, ráadásul néhol még mindig látszanak a körmöm barázdái. Aláírom, nem túl jó minőségűek a körmeim, de ilyennel még nem találkoztam.

sally hansen 270 lacey lilac 04

Száradási ideje átlagos, tartósságáról nem tudok érdemben nyilatkozni, érthető módon nem volt kedvem túl sokáig viselni, 1,5 nap után mostam le, ekkor még nem volt rajta sérülés.

A színe szép, bár száradás közben sötétebbé és kékesebbé válik az üvegben látotthoz képest. Ezek után kíváncsian várom, hogy az ugyanebbe a családba tartozó Brick Wall hogyan teljesít majd, margarétán ő is csodálatos volt, de nem merek nagyon reménykedni.

Összehasonlítottam a leginkább hasonló lakkokkal a készletemből, az Avon Gel Finish Lavender Sky és az Astor Perfect Stay Gel Shine 203 Make a Spash a két kiválasztott, mindhárom lakkból egy réteget használtam.

sally hansen 270 lacey lilac 05

Az Astor egyáltalán nem hasonlít, az Avon pedig tompább, szürkésebb, kicsit sötétebb árnyalat.

A Sally Hansen lakkok elég sok helyen kaphatóak Magyarországon, ha jól tudom megtalálhatóak a Müller, DM, Tesco üzletekben, és számos webshop kínálatában. Én az iparfumeriától kaptam őket tesztelésre, itt találjátok az áruházban, 1090 Ft az ára, és rengeteg árnyalatban elérhető.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

7 megjegyzés:

  1. Maradok a Moyra Jaqueline lilájánál, az is elég hasonló és nincs vele ennyi nyűg. Semmilyen alaplakk nem segít rajta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bővelkedem alaplakkokban, így ezt nem tudtam tesztelni :/

      Törlés
  2. A színe gyönyörű, de ha ez a lakk tényleg ilyen macerás, akkor inkább maradok az Avon Gel Finish-nél, illetve a Moyra Gel Look-nál

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép szín. Kár érte! :(
    Az Avon lakk nekem is megvan, azt hiszem itt az ideje újra felkenni. Köszi a tippet! :D

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű. :) ez a lila árnyalat még hiányzik a kollekciómból. :)

    VálaszTörlés
  5. Aztamindenségit! Nem is gondoltam, hogy egy ilyen árnyalat jól mutatna Rajtad, erre tessék *.*

    VálaszTörlés