2014. szeptember 13., szombat

Princess Behind the Veil | nail art

01

Ehhez a manikűrhöz két út is vezetett. Az egyik: mostanában rászoktam, hogy a jegyzetfüzetembe rajzolgatok nail art terveket; egyik alkalommal a díszítőcsíkkal készült lakkozások voltak soron, ekkor tetszett meg a gyűrűsujjamon látható minta. A másik: ahogy beszereztem az A-England Princess Sabrát és Bridal Veilt, tudtam, hogy szeretném őket egy manikűrön belül látni.

02

Első lépésben kifestettem a körmeim a Princess Sabrával, két rétegben. Teljes száradás után (ez nálam egy napot jelentett, mert először szerettem volna önmagában is viselni az alapszínt) felragasztottam a díszítőszalagokat a gyűrűsujjamra – a többi körmömhöz celluxot használtam. Ezután következett egy-egy réteg a Bridal Veilből. A szalagokat, celluxcsíkokat egyből lehúztam, nekem így vált be legjobban, de olvastam, hogy mások teljes száradás után tesznek így. A lakkozást a China Glaze Fast Forward fedőlakkal zártam.

03

A háromszögeket kialakító celluxcsíkokat rengetegszer újraragasztottam, de így sem lett szimmetrikus a minta. Mentségemre szóljon, hogy elég degeneráltak az ujjaim-körmeim, nem állnak "egyenesen" és nem is szimmetrikusak...

04

Nektek melyik a kedvenc díszítőcsíkkal készült mintátok?

9 megjegyzés:

  1. Nekem tetszenek a háromszögek :) és nagyon szép együtt ez a két lakk *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, jó volt a megérzésem, hogy jól fognak mutatni :)

      Törlés
  2. Csak nézek mint Rozi a moziban, hogy tudod ilyen szép egyenesre festeni a vonalakat, hiába használok díszítőszalagot az enyém sosem sikerül ilyen szépen. Minden elismerésem ezért a precíz maniért, amilyen egyszerűnek látszik az elkészítése, annyira nehéz is egyben, nagyon szép lett a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Mondom, nekem úgy vált be, hogy egyből lehúzom festés után a szalagot. Valószínűleg azért, mert a _teljes_ száradást amúgy sem lenne türelmem kivárni, és ha félig megszáradva húzza le az ember, akkor sérülhet a minta :/ Illetve én már jártam úgy, hogy a cellux széle gyárilag nem volt egyenes... :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a mani, olyan szép :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! A körmeiddel nincs semmi baj, ritka, akinek szimmetrikus körmei vannak.

    VálaszTörlés
  5. Ezek egyáltalán nem az én színeim, de a minták nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés