2014. szeptember 10., szerda

Orofluido hajápoló elixír | teszt

orofluido 01

A milk_shake argánolajos hajápolóját nagyon szerettem (teszt itt), így a tesztelésre kapott mini kiszerelés elfogyasztása után elkezdtem kutatni a legmegfelelőbb beszerzési forrás után. E közben akadtam rá erre a bejegyzésre a Smink és más blogon, amiből tulajdonképpen az derül ki, hogy az Orofluido hajápoló némileg olcsóbb és jobb alternatívát jelent. Ezt annyiban is hagytam akkor, mert a viszonylag magas ár (6-8 ezer Ft) és a nehézkes beszerezhetőség (fodrász vagy webshop) elrettentett.

A szokásos iparfumeria rendelésemkor teljesen véletlenül láttam meg, hogy ennek a webshopnak a kínálatában is szerepel az Orofluido, ráadásul igen kedvező áron, így nem volt kérdés, hogy beválasztom-e a “tesztcsomagomba”.

orofluido 02

Az összetevői szerintem egészen jók, bár az illat- és színezőanyagokat én kidobnám belőle. Az INCI első 3 helyén szilikonok állnak (itt olvashattok egy szuper cikket Ilditől, hogy miért nem kell félni a szilikonoktól), ezt követi az argánolaj és a tigrismogyoró-olaj (vagy földi mandula, vagy mandulapalka (gyökerének) olaja - én még nem hallottam róla, az INCI-ben Cyperus Esculentus Root Oil-ként szerepel), ezután illatanyag, majd bőrpuhító és sűrítő anyag, aztán lenmagolaj, majd még egy illatanyag és végül két színezék.

Csomagolás: Nagy hangsúlyt fektettek a csomagolásra, ez egyértelműen látszik. Matt fekete papírdobozban érkezik, amit fényes fekete, illetve arany motívumok díszítenek, a dobozon belül egy kis kartonállvány gondoskodik az üveg biztonságáról. Utóbbi üvegből készült, kecses és kézbe illő formájú, csavaros kupakkal záródik, és 100 ml olajat tartalmaz. Sajnos azonban van egy hiányossága, mégpedig az, hogy nem pumpás kiszerelésű, az olajat önteni kell, ami szerintem eléggé megnehezíti a használatot, folyton attól félek, hogy az üveg kicsúszik az olajtól síkos kezemből. 4/5

Használat: Mély sárga színű, vaníliás-fűszeres illatú olajról van szó, mely sűrűbb, mint a milk_shake olaja, de könnyen eloszlatható. Én hajmosás után, a törölközőszáraz hajam alsó 2/3-ába szoktam bedolgozni az ujjaimmal. Gyorsan felszívódik, és a felvitelkor erősen érezhető illat is eltűnik. Az eddig elfogyott mennyiség alapján úgy becsülöm, minimum fél évig kitart majd (3-4 naponta mosok hajat). 5/5

orofluido 03

Hatás: Hatására nem lehet panasz, a hajam puha, egészségesen (nem zsírosan!) fénylő, sokkal-sokkal könnyebben fésülhető a használata után. A fenti módon használva nem zsírosította a hajamat, de ha a hajtövekre is kenném, lehet, hogy jelentkezne ez a "mellékhatás". Szokásom hajmosás után, még a zuhany alatt állva, az ujjaimmal nagyjából kifésülni a hajamat, és azt vettem észre, hogy ez is könnyebben megy, mint korábban, tehát nem csak 1-2 napos a hatás, ráadásul egy hajmosáson át is kitartott. Ez kérem szépen egy csillagos 5/5!

Ár-érték arány: Az iparfumeriánál 5350 Ft-ba kerül, ezért 100 ml terméket kapunk; elérhető egyébként egy mintakiszerelés is, ez 550 Ft-ba kerül és 5 ml olajat tartalmaz, itt találjátok őket a webshopban. Figyelembe véve a termék szuper hatását, és azt, hogy milyen lassan fogy, szerintem ez egy teljesen korrekt ár érte, ezért a minőségért megéri. 5/5

Összességében: Bátran és szívből ajánlom minden lánynak (és fiúnak), akinek gondja van a hajával: töredeznek a hajvégei, szenved a fésüléssel, vagy száraznak, fénytelennek érzi a haját. 5/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta róla a alkotott véleményemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése