2014. szeptember 8., hétfő

Manikűrvadász #11

manikurvadasz 11_1

Ismét Manikűrvadász; ezúttal Judit munkái közül választhattam alkotnivalót.

Egy lepkés lakkozást választottam, amit végül eléggé újragondoltam; így néz ki az eredeti manikűr:

BeFunky_DSCN2506.jpg

Mindenképpen őszies hangulatú kivitelezést szerettem volna, így alapszínként a Dance Legend Chameleon kollekciójába tartozó Boo-ra esett a választásom.

manikurvadasz 11_2

Ez a lakk önmagában is jól fed 2 rétegben, de mivel csak 6,5 ml lakkot tartalmaz az üvegcse, ezért inkább spórolok vele, így egy réteg Golden Rose Rich Color Nr. 35-re kentem fel egy rétegben. A lepkeszárnyat szintén ezzel a fekete lakkal, illetve az ebay-ről rendelt körömdíszítő tollal festettem meg. A fehér pöttyöket pontozó és a Golden Rose Rich Color Nr. 76 segítségével készítettem, a lakkozást a China Glaze Fast Forward fedőlakkal zártam.

manikurvadasz 11_3

Nagyon kíváncsi vagyok már a többiek alkotásaira, és persze arra, hogy Mesy melyik manikűrt választotta tőlem :)

manikurvadasz 11_4

22 megjegyzés:

  1. Ez valami hihetetlen szép *-* nagyon jól sikerült a minta és a lakk is szuper választás volt hozzá :3

    VálaszTörlés
  2. Húú ez valami nagyon jó lett és nagyon őszies, még én is kedvet kaptam hasonlót készíteni!

    VálaszTörlés
  3. Csodás lett! Nagyon tetszik a megoldásod. :)

    VálaszTörlés
  4. Hű, ez gyönyörű lett!
    Azt hiszem az eddigi kedvencem Tőled! :)

    VálaszTörlés
  5. wow *-* nem találok szavakat... gyönyörűű

    VálaszTörlés
  6. Úristen! *.* Ez brutálisan szép! :)

    VálaszTörlés
  7. meseszép lett *_* mintha csak Tumbrl-t néznék :D

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. Tényleg nagyon szép!:)) x
    Bianka

    VálaszTörlés
  9. Hát ez valami szemkápráztatóan gyönyörű lett *.*

    VálaszTörlés
  10. Nakérem! Így kell lakkozni, ahogy te csinálod: precízen, kifinomult ízléssel, felhasználva a lakkok ezerféle adottságait. Az összhatásért odavagyok, a fotók mesések, példaértékű, ahogyan alkotsz és ahogyan bemutatod. Szívből gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  11. Meseszép lett, az ötlet is, a kivitelezés is nagyon tetszik. Meg hát a lakk!! irtó jó színe van :)

    VálaszTörlés
  12. annyira, de annyira szép lett, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon-nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett a minta! A lakkba pedig teljesen beleszerettem. *.*

    VálaszTörlés
  15. bár nem áll közel hozzám ez a szín, de a mani maga gyönyörűséges lett! :)

    VálaszTörlés