2014. szeptember 4., csütörtök

KIKO | 533 Pearly Golden Green

kiko_533 pearly golden green 01

Ebben a bejegyzésben az első KIKO lakkjaim egyikéről írok, az 533 Pearly Golden Green nevűről. Amint kipróbáltam, egyből elkápráztatott a szépségével, és tudtam, tökéletes lesz első KIKO-nak a blogra.

Az üveg 11 ml lakkot tartalmaz, szögletes formavilágú. Az ecset első pillantásra semmi különös, hagyományos fajta, de nagyon jól lehet vele dolgozni, rugalmas.

kiko_533 pearly golden green 02

A lakk állaga számomra pont megfelelő, ennek, és az ecsetnek köszönhetően szinte nem is igényelt javítást a lakkozás. Egy rétegben is jól fed, egyáltalán nem csíkos, egyenletes az eredmény, de ha igazán intenzív gyönyörűséget szeretnénk, ne spóroljuk le a második réteget.

A száradási idejével kapcsolatban nem rémlik semmi, tehát valószínűleg átlagosan teljesít. A tartósságát egészen jónak találtam, fedőlakk nélkül 3 napig nagyon szépen kitartott, és ezután sem pattogott, csak picit megkopott a végeken.

kiko_533 pearly golden green 03

Oké, most pedig végre rátérhetünk a színre. Mert abból csodás van neki. Egy középzöldről van szó, ami pont úgy lavíroz a sötétség-élénkség skálán, hogy imádjam, és ha ez nem lenne elég, vannak benne arany glitterek, méghozzá sok. Szerintem eszméletlenül gyönyörű, folyton odavonzza a tekintetet. A felülete teljesen sima; emiatt nem igényel fedőlakkot, a képeken is így láthatjátok. Persze szinte minden lakkra igaz, hogy fedőlakkal még szebb, de higgyétek el, ő magában is csodás.

kiko_533 pearly golden green 04

Ezért a szépségért ráadásul nem is kell sokat áldozni: csoportos rendeléssel jutottam hozzá a KIKO oldaláról, átszámolva, szállítással együtt 875 Ft-t fizettem érte.

Nektek hogy tetszik?

9 megjegyzés:

  1. ha jól emlékszem ez nekem is megvan :) nagyon szép ez a lakk.

    VálaszTörlés
  2. hú, hogy ez mennyire a te színed! nagyon jól választottál, gyönyörűséges! *.*

    VálaszTörlés
  3. Wáo, nagyon szép :D Hasonlít a Models Own Golden Green-jéhez, viszont az csak akkor ilyen, ha megfelelő szögből nézed :(((

    VálaszTörlés
  4. Látom, nem csak nekem tetszik ^^

    Fanni B.: Megvan a Golden Green is, de szerintem egyáltalán nem hasonlítanak :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól mutat a körmeiden :) Igazán érdekes lakk :)

    VálaszTörlés
  6. Tényleg különleges szín! Ennyi pénzért meg ajándék :)

    VálaszTörlés