2014. szeptember 19., péntek

Elfogyott! X.

elfogyott 10 01

Újabb kupac kidobandó üres flakon, tubus és üvegcse. Szeretem ezeket a bejegyzéseket írni, mert azt jelentik: íme, ezek azok a termékek, amiket nem csak megvettél, hanem 100%-osan el- és kihasználtál.

elfogyott 10 02

Naturissimo citrom-fűzfa tini arclemosó gél: Ez már a 3. elfogyasztott tubus ebből az arclemosóból, és ismét újravettem. Szépek az összetevői, az árára sem lehet panasz (1400 Ft körül kapható, leginkább webshopokban, illetve kozmetikusoknál is megtalálható), egyedül azt sajnálom, hogy a “pattintós” kupakról áttértek a csavaros megoldásra. Nem mondom, hogy egy csodaszer, de nekem megfelel; tisztít, de nem szárít(!), kellemes érzés használni. Kacsingatok a Paula’s Choice Earth Sourced lemosója felé, de az egy teljesen más árkategória, így ha ki is próbálom, valószínűleg hosszútávon maradok a Naturrisimo termékénél.

Bioderma Sébium H2O micellás lemosó: Nem értem, mi ez a felhajtás e termék körül. Hatásában, használatában nem tapasztaltam semmit, ami az általam próbált egyéb micellás vizek fölé emelné, az ára viszont ehhez képest igen borsos, így újravenni biztosan nem fogom. Dupla kiszerelésben vásároltam, a második üvegből még megvan kb. a fele, ha az elfogy, megpróbálom valahogyan beszerezni a Paese micellását, ha az nem megy, visszatérek a Dermacolhoz, vagy kipróbálok egy Eveline-t (de melyiket?).

elfogyott 10 03

Isana mandulás lakklemosó: Az elfogyott-as bejegyzések állandó szereplője, biztosan újraveszem (egyelőre van belőle tartalék).

essence ultra strong nail hardener: Nagyon sokszor újravettem már ezt az erősítőt, és egyszer nagyon szépen helyrehozta a körmeimet (vagy legalábbis úgy tűnt, ennek köszönhető az eredmény), erről itt olvashattok; ugyanakkor az utolsó 1-2 üvegnél úgy éreztem, már nem hozza a megszokott eredményt, így eldöntöttem, hogy nem fogom újravenni. Most az Eveline 8 in 1 erősítőjével próbálkozom, és persze belülről is igyekszem megtenni mindent a cél érdekében. Előbbi hatása nem igazán mutatkozik, a két legkritikusabb körmöm (mutató- és középső ujj) továbbra is lemezesen törik; utóbbi hatása pedig leghamarabb akkor érezhető majd, ha lenő a “nem táplált” körömrész, ez pedig hónapokba telik.

elfogyott 10 04

Rexona Maximum Protection dezodor Everyday Fresh változatban: Nem vagyok vele 100%-ban megelégedve, de még mindig a legmegbízhatóbb dezodor, amivel találkoztam. Újravettem, illetve Anya vette meg nekem, így történhetett meg, hogy a lila verziót kaptam, ami nagy csodálkozásomra jobban is tetszik, mint ez a zöld, nem érzem annyira “élesnek”, tolakodónak.

elfogyott 10 05

Balea Mango Mambo és Carambola Lambada tusfürdők: A nyár sztárjai voltak nálam ezek a tusfürdők, egészen addig, amíg allergiás nem lettem rájuk… Zuhanyzás után istentelenül viszket a bőröm, és csak ők lehetnek a bűnösek. Közben vettem egy almás-citromfüveset is, ugyanaz a reakció. Így nem vettem újra őket, hanem egy rossmannos, Babydream babatusfürdő- és sampont fogok kipróbálni.

elfogyott 10 06

Balea holt-tengeri sós tusfürdő: Őt még korábban, a viszketés megjelenése előtt használtam el, így nem tudom, vele is gondom lenne-e, de egyrészt elővigyázatosságból nem veszem újra, másrészt pedig azért, mert nem hagyott bennem maradandó nyomot.

Fa Natural&fresh jázmin & kókuszvíz tusfürdő: Ó, ő valami mennyei volt… De mivel nem tudom, hogy csak a Balea tusfürdőkkel lettem rosszban, vagy minden színes-szagos termékkel, így őt sem veszem újra.

elfogyott 10 07

Balea Med Ultra Sensitive sampon: Már sok-sok flakonnal elfogyasztottam belőle, most is egyből kettőt láthattok, de nem veszem újra, mert megelégeltem, a szenvedést ami a használatával járt számomra. Mielőtt hosszasan taglalni kezdeném, miért is utáltam meg, szólok, hogy ez egy nagyon szép összetételű, kedvező árú sampon, ami sokaknak bevált; lehet, hogy csak én vagyok hisztis. Először is, számomra kellemetlen volt használni. Nem habzott, nehezen tudtam eloszlatni úgy a hajamon, hogy mindenhová jusson, és nem éreztem igazán tisztának a hajamat, szívem szerint háromszor mostam volna hajat, ami még sosem fordult elő. Egyébként is gyorsan fogyott, úgy éreztem, ömlik a flakonból, és feltűnően gyakran kellett újravennem; 3 mosással még kevesebb ideig lett volna elég. A hajam pedig összességében egészségtelenebbnek tűnt, a hajvégeim szárazabbak voltak, nehezebben ment a fésülködés. Nem, nem, és nem.

Balea Med sampon: Az Ultra Sensitive után vettem, kezdetben nagyon tetszett, de most már valahogy fura, sajnos megfogalmazni sem tudom, mi a bajom vele, egyébként teljesen más jellegű, mint az US, és sokkal rosszabbak az összetevői. Valószínűleg nem veszem újra, az említett Babydream tusfürdő&testápolót fogom kipróbálni samponnak is, kíváncsi vagyok. Ha ez sem válik be, fogalmam sincs, mihez kezdek.

Ezek voltak az utóbbi hónapok elfogyott termékei, a következő ilyen bejegyzésben izgalmasabb dolgok is sorra kerülnek majd, remélem.

14 megjegyzés:

  1. a Rimmel 14 day bla bla (nem tudom a pontos nevét :-) nevű körömerősítőre sokan esküsznek, két barinőm is hálás ódákat zeng a cuccról....esetleg azt próbáld majd meg, ha ez a mostani nem működik
    a Balea tusikat én bírom, a naptej illatú az örök kedvenc nálam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hallottam már róla ódákat zengeni, ahogy erről az Eveline-ről is :) Egyre inkább az az érzésem, hogy az erősítő lakkok tényleg nem érnek semmit (logikusan belegondolva nem is tudnának, vonatkozó poszt: http://sharkladyclaws.blogspot.hu/2014/09/a-korom-erositese.html), maximum szebbnek láttatják a körmöt, amikor viseljük őket :(

      Törlés
  2. Én egy ideje az alverde körömerősítő ápoló olajait használom, valamint a lakkok alá körömerősítő alaplakkot kenek. Ez nekem nagyon bevált...sokkal fényesebbek a körmeim és nem lemezesednek ( pedig még pár hónapj a én is ezzel a problémával küzdöttem), gyorsabban is nőnek a körmeim. Ha érdekel nemrég írtam egy posztot a körömerősítésről itt: http://nature-skin.blogspot.hu/2014/09/koromerositesi-projekt.html :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, utánanézek ezeknek az Alverdéknek, a krém és az olaj is felkeltette a figyelmem :)

      Törlés
  3. Nekem mióta eszemet tudom, undorítóan voltak lemezesek a körmeim, és még irtó rövidek is.
    Eveline-t használok, sokaknak ajánlottam is a blogomon és személyesen is, eddig nem volt rá panasz, viszont én mindig hangsúlyozom, hogy olíva olajat is használok lakkozás után, nem az Eveline-től történt a csoda, csak segít, mivel az olajban vannak azok a vitaminok amik erősítik a körmöt (meg a hajat).
    Szerintem valamilyen olajat érdemes lenne használni mindig, valamikor éjszakára is fent hagyni.
    Nem hiszem, hogy egy szimpla lakk segíteni tud, mert nekem se, viszont kettő ilyesmi termék ötvözete nekem hatásosnak bizonyult, mivel egy éve nem tört le a körmöm, és nem lemezesedik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, meggyőztetek, hogy valamilyen olajat is használjak, rajta vagyok az ügyön :)

      Törlés
  4. Sajnálom, hogy ennyire nem vált be a Balea sampon :/ én most ezt fogom kipróbálni: http://kremmania.hu/kremek/balea-sensitive-shampoo-aloe-vera az összetevői so-so, de ha már lekaptam a polcról, elhasználom. Egyébként nekem még a Babylove sampon vált be, az egy jó cucc, csak nekem most már nagyon hamar lelapul vele a hajam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a Babylove-ot néztem ki, de miután a sokadik DM-ben sem találtam, megkérdeztem egy eladót, és azt mondta, be kellett vonniuk a polcokról, nem kaptak infót, hogy miért, valószínűleg változtatnak majd az összetételen, vagy valami hasonló, de nem vonják ki a forgalomból.
      Hm, ez az aloés elég jól áll KM-en, lehet, hogy én is teszek majd vele egy próbát.

      Törlés
    2. Olvastam róla valamit km-en, de nem volt egyértelmű. Most megnyugodtam, örülök, hogy nem szűnik meg végleg :)

      Törlés
    3. Hoppá, most jöttem rá, hogy én nem ezt a Babylove-ot néztem ki, hanem az Ultra Sensitive tusfürdőt, csak azt is bevonták a polcokról, ez kavart meg (na meg persze a sok különböző, mégis hasonló nevű termék, áh).

      Törlés
  5. Hűha, most kicsit aggódom a Balea tusik miatt, mert most fogom őket bevetni (nyáron nem sikerült hozzájuk eljutnom, túl sok felgyülemlett tusim volt), remélem nálam nem váltanak majd ki viszketést :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem egyből lett vele gondom, hanem már a sokadik tubus használata után :/ Ha érzékeny a bőröd, szerintem első körben csak egyet vegyél, aztán meglátod, hogyan reagálsz rá :)

      Törlés
  6. A zöld micellás nekem sem jött be, a rózsaszínnek viszont úgy érzem, van némi nyugtató hatása és szebb is a bőrképem, mióta használom reggel-este.

    VálaszTörlés