2014. szeptember 2., kedd

Augusztusi szerzemények

augusztusi szerzemenyek 01

A-England Princess Sabra, Bridal Veil, Sleeping Palace: Azt hiszem, az A-England a kedvenc lakkmárkám, így természetesen ki kellett használnom a Nailland szuper akcióját. Mindhárom lakkot amúgy is szerettem volna megvenni, majd egyszer, de a 30-50% kedvezmény értelemszerűen felgyorsította a folyamatot. A Bridal Veil egy picit csalódás, mert önmagában alig van fénye, a holografikus csillámok pedig nagyon bujkálós fajták. A Princess Sabra nálam már nude-számba megy (amúgy halovány olívazöldnek mondanám talán), visszafogott, elegáns, de a különleges színe miatt nem unalmas, és sok mindenhez el tudom képzelni. A Sleeping Palace pedig maga a gyönyörűség, és kifejezetten az én színem. 1495/2093 Ft (akciósan)

augusztusi szerzemenyek 02

Kalyon körömlakk hígító: A Golden Rose Gel Look fedőlakkom már használhatatlanul sűrű, így vettem hozzá egy lakkhígítót. Ha helyesen fejtettem meg a török feliratot, 4-5 cseppet ajánl, én ennek a dupláját tettem a lakkba, most egészen jó az állaga. Élesben még nem teszteltem, így nem tudom, rontott-e a minőségén. 790 Ft

China Glaze Fast Forward fedőlakk: Húgom is szeretett volna egy GR fedőlakkot, de nem volt készleten, így megegyeztünk, hogy odaadom neki az én feljavított darabomat, magamnak pedig megvettem ezt a CG fedőlakkot. Még ismerkedem vele, sajnos úgy vettem észre, elkeni a mintát, de ezt margarétán használva tapasztaltam, lehet, hogy a fele olyan hosszú körmeimen jobban viselkedik majd. 1590 Ft

Eveline 8in1 körömerősítő: Az itt említett Avon körömerősítő nem igazán váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, így mindenképpen szerettem volna venni valami mást. Két termékről olvastam tömegesen jókat, az egyik a Rimmel Nail Rescue, a másik pedig ez az Eveline. Utóbbi szimpatikusabb volt (és valamennyivel olcsóbb is), így e mellett döntöttem. Kb. 2 hete használom, egy pici javulást mintha már látnék, de azért ezt nem könyvelném el sikernek. Remélem később nagyobb változásról is be tudok számolni. 899 Ft

augusztusi szerzemenyek 03

Körömdíszítő tollak: Ebayről rendeltem őket, egy feketét és egy fehéret, innen; kb. 2,5 hét alatt értek ide. A fekete jól pigmentált, bár nem olyan egyszerű vele teljesen egyenletes vonalat húzni, kicsit remegős lesz az eredmény. A fehér viszont hol működik, hol nem. Tegnap egy alkalommal sikerült határozott, fehér vonalat húznom vele, de előtte és azóta csak nedvesen tejszerű, megszáradva szinte teljesen átlátszó mintákra futotta. Nem vagyok boldog. $1.44/db

augusztusi szerzemenyek 04

Az iparfumeriától ezúttal egy Orofluido hajolajat, két Sally Hansen lakkot és egy Bourjois szemöldökceruzát választottam tesztelni. Aki régebb óta olvassa a blogot, tudhatja, hogy az Avon kétvégű szemöldökceruza személyében megtaláltam a tökéletes színű darabot, persze egyből ki is vonták a forgalomból. Sokáig kerestem az utánpótlást, de eddig minden túl vöröses volt nekem, ez végre nem! Úgyhogy sírni tudtam volna a boldogságtól, amikor először kipróbáltam. A lakkokat még nem próbáltam, csak margarétán, a lilának gyönyörű színe van, a hajolajjal is nagyon elégedett vagyok. Szépen sorban jövök majd a tesztekkel, miről írjak először?

augusztusi szerzemenyek 05

Balea mangós és almás-citromfüves tusfürdők: A szokásos tusfürdő-utánpótlás. Újravettem a a nyári kedvenc mangósat, és egy újdonságot is hazahoztam (én legalábbis még nem láttam ezt a fajtát), aminek sajnos fürdés közben nem annyira jön be az illata, mint tubusból szagolva. Nem rossz, de újravenni biztosan nem fogom. 279 Ft/db

augusztusi szerzemenyek 06

Balea Med sampon: Végképp meguntam a szenvedést a Balea Med Ultra Sensitive samponnal (bővebben a hamarosan érkező elfogyott-as bejegyzésben fejtem ki), és ezt vettem helyette. Az összetevői sajnos sokkal csúnyábbak, de egyelőre úgy vagyok vele, hogy megéri nekem, mert az US-el odáig jutottam, hogy megutáltam a hajmosást… Akciósan 299 Ft-ért vettem, teljes áron, azt hiszem, 419 Ft.

augusztusi szerzemenyek 07

Das Gesunde Plus Haar Vital Komplex: Fontosnak tartom, hogy ne csak kívülről ápoljuk magunkat, hanem belsőleg is dolgozzunk meg a szép hajért, körömért, bőrért. Az utóbbi időben ezt eléggé elhanyagoltam, meg is látszik, szerencsére leginkább csak a körmeimen. 2 dobozzal vettem ebből az étrend-kiegészítőből, 60 db van egy dobozban, naponta 1 kapszula javasolt, tehát egy jó darabig elég lesz. 719 Ft/doboz

8 megjegyzés:

  1. Én a rossmann saját márkás hasonló vitaminját szedem most, még nem szedem annyi ideje, hogy lássak érdemi változást, de 200 darabos, úgyhogy ráér még bizonyítani :)
    Sajnálom, hogy nem az igazi a Bridal Veil, én odáig vagyok érte, és a Balea ultra sensitive samponért is. Nem épp tökéletes, de mindig helyreteszi a hajam, úgyhogy vissza-visszatérek hozzá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én amúgy szeretem a feketét, csak ez a többi A-Englandhez képest számomra egy picit "fapados".
      Az Ultra Sensitive-től én már a hajamat téptem (volt, hogy szó szerint is); hiába a szép összetevők, ha egyszer gyűlölöm :(

      Törlés
  2. Mennyi szépség!
    A hajolajra kíváncsi lennék, sosem hallottam még róla.
    Ennyire nem lett jó a Balea US sampon? Az enyém még a fiókban hever, mert nem fogyott el az elődje, de izgulok, hogy nekem vajon beválik-e majd.
    A hajvitamint jó, hogy említetted, ősszel én is belekezdek egy hajerősítő kúrába (nyáron hanyagoltam), veszek is hétvégén

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, akkor arról írok először :)
      Hát, nekem nem jött be.
      Ne is mondd, én szerintem utoljára tavaly ősszel szedtem bármi ilyesmit, és egy darabig nem volt gond, de most már érzem, hogy hiányzik, és ugye ennek a hatása nem egyik napról a másikra látszik :/

      Törlés
  3. Az első két képről egyedül a Princess Sabra nincs meg, a többit viszont imádom, remélem, neked sem okoznak majd csalódást! :) A szemöldökceruzára nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ez egy jó kör, reméljük :) A CG fedőlakk nem okozott nálad semmilyen gondot?
      A szemöldökceruzát már most nagyon szeretem, remélem hosszabb távon sem okoz csalódást :)

      Törlés
  4. A szépség kapszulákra kíváncsi lennék, beszámolsz róla, ha hatásos volt? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Külön bejegyzést nem hiszem, hogy szentelek majd neki, mert ez nem olyan termék, aminek a hatásáról teljes bizonyossággal tudnék nyilatkozni, de valamilyen formában biztos szerepel majd a blogon :)

      Törlés