2014. szeptember 16., kedd

A-England | Fated Prince

a england fated prince 01

A mai bejegyzés főszereplője már elég régen a birtokomban van, mégsem írtam róla eddig, pedig az egyik nagy kedvencem (oké, most őszintén: melyik A-England lakk nem az?).

a england fated prince 02

Az állaga hasonlít a Tristam-Dragon-Saint George féle lakkokhoz, de sajnos egy picit elmarad azoknak a minőségétől: a probléma vele az, hogy az első réteget nem igazán lehet javítgatni, mert felszedi magát a körömről. Mivel kell belőle a két réteg, én azt javaslom, hogy az első réteget kenjük fel minél gyorsabban, minél kevesebb ecsetvonással, nem baj, ha nem lesz egyenletes az eredmény; a második réteg felvitelével gyönyörűen kiegyenlítődik a felület, és ezt a réteget már igazgatni is lehet.

a england fated prince 03

Ezzel le is tudtuk az összes negatívumot ezzel a lakkal kapcsolatban, mert minden másról csak jót tudok mondani. Nem szárad kifejezetten gyorsan, de nincs vele probléma, az eredmény pedig igen fényes, nem igényel fedőlakkot. 3-4 nap a tartóssága fedőlakk nélkül, elégedett vagyok vele.

a england fated prince 04

A Fated Prince a Burne-Jones Dream kollekció tagja. Ez a kollekció 5 lakkból áll, melyek közül 3 már megvan nekem (Fated Prince, Sleeping Beauty, Briarwood), 1-et pedig szeretnék még beszerezni (Briar Rose). Épeszű ember esetén ennyi lenne a történet, pontosabban nem lenne történet. Én viszont nem vagyok épeszű, és nem fogom kibírni, ha nem teljes a kollekció, és nem azért, mert az 5. lakk (Rose Bower) annyira tetszene. Mondom, nem vagyok ép. Bocsánat a közjátékért, de ezt ki kellett írnom magamból.

Szóval Fated Prince. Az A-England honlapján ezt olvashatjuk róla:
"The tempered steel of a hero's blade" - a mysterious grey base hue with deep olive undertones, throwing off valiant prismatic flashes to herald the arrival of a certain destiny.
Tehát szürke, mély olíva beütéssel. Ha engem kérdeztek, azt mondanám, sötétszürke, amiben néhol felfedezni némi sárgás fényt. Ez így nem tűnik túl izgalmasnak, de: természetes, szűrt fényben visszafogott, pasztell szivárványszínben fénylenek a körmeim, a jelenség neve: unikornispuszi (tudom, nem vagyok ép). Sajnos ebből a képeken nem sok látszik, de annyi talán igen, hogy nem egy sima szürkéről van szó; a fenti 3 kép készült szűrt fényben.

Ha pedig napsütés, vagy lámpafény éri a lakkot, a következő látványban lesz részünk:

a england fated prince 05

Szép, ugye? Ennél azért erősebb a holo-hatás élőben, de nem túl erős, az alapszín is jól érvényesül – én ezt a típusú holo-hatást kedvelem a leginkább.

A képek lámpafénynél készültek, sajnos egy csipetnyi napfény sem volt akkoriban, amikor viseltem a lakkot.

a england fated prince 06

A nyilvánvaló gyönyörűsége mellett még a sokoldalúsága miatt is nagyon kedvelem, igazi jolly joker a számomra; ha nem tudok, vagy nem akarok az öltözékemhez szorosan illő lakkot választani, őt használom.

a england fated prince 07

Nektek hogy tetszik?

12 megjegyzés:

  1. Hűű gyönyörű ez a szín, kellene :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt a lakkot! De minden A England lakkomat :). A Briar Rose nekem is nagy vágyam, sajnos most éppen nincs. A Rose Bower éppen a körmömön csücsül, a Her rose adagio-val kombinálva, pontosabban nyomdázva. ?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ez bizony szomorú, mert éppen elgondolkoztam a Nailland mostani akcióján :( (3 lakk 6270 Ft-ért)

      Törlés
    2. A Briar Rose megvan, de nem túl sokat használom...szerintem a Rose Bower sokkal szebb :3

      Törlés
    3. Megnéztem őket élőben (mindkettő van a Naillandnél!), és abban a világításban én is sokkal szebbnek láttam a Rose Bower-t, netes swatchokon viszont továbbra is a Briar Rose tetszik jobban.

      Törlés
    4. Szerintem a Briar Rose különlegesebb, mert amúgy mindkettő nagyon szép! :)

      Törlés
  3. Szerintem bizarr színe van,de előnye, hogy minden öltözékhez passzol. Nekem a pirosak tetszenek ebből a kollekcióból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizarr? :D Kíváncsi vagyok, mit mondasz majd a Love is Enough-ra :)

      Törlés
  4. Régóta vágyom erre a lakkra, csak a PP lakkok prioritást élveznek, így megint nem vettem meg, pedig kellett volna, pláne, most, hogy a fotóidat nézem :-(

    VálaszTörlés
  5. Annyira jólállnak ezek a lakkok neked és magamon annyira nem tudom elképzelni ezt se... :D

    VálaszTörlés